''20 χρόνια Φοίβος'': Ήταν εκεί ο συνάδελφος Βαλσάμης Δουκάκης και μας λέει για την καριέρα του συνθέτη, για τον Ρέμο, την Γαρμπή, την Βανδή, τη Κοκκίνου, τον Καρρά
Tην εποχή που η υπογραφή του και μόνο στο εξώφυλλο ενός CD αρκούσε για πολλαπλές πλατίνες η Δέσποινα κρεμιόταν από πολυελαίους και βασίλευε στο Rex πότε με τον Ρουβά και πότε με τον Μαζωνάκη, η Καίτη πάντα έκλεβε τις εντυπώσεις ως κλασάτη ντάμα πλάι στη Βίσση και τον Τερζή και η Έλλη προκαλούσε πανζουρλισμό στο ακόμα καλοκαιρινό Romeo.
Tην εποχή που η υπογραφή του και μόνο στο εξώφυλλο ενός CD αρκούσε για πολλαπλές πλατίνες η Δέσποινα κρεμιόταν από πολυελαίους και βασίλευε στο Rex πότε με τον Ρουβά και πότε με τον Μαζωνάκη, η Καίτη πάντα έκλεβε τις εντυπώσεις ως κλασάτη ντάμα πλάι στη Βίσση και τον Τερζή και η Έλλη προκαλούσε πανζουρλισμό στο ακόμα καλοκαιρινό Romeo.
Και μπορεί τα νυχτοπερπατήματά μου να μην με βγάζουν πια στις πίστες της Πανεπιστημίου, της Συγγρού και της Ιεράς Οδού, στη χθεσινοβραδινή ρετροσπεκτίβα όμως του Φοίβου για τα 20 χρόνια του στη δισκογραφία δεν αντιστάθηκα. Μαζί μου δεν αντιστάθηκαν και αρκετές χιλιάδες κόσμου που μπαίνοντας στο χώρο του ΟΑΚΑ αντίκρισαν μια πλατιά λεωφόρο, σαν κομμάτι της Αττικής Οδού, που ξεκινούσε από τις κερκίδες και κατέληγε σε μια μεγάλη σκηνή. Σε αυτή τη «λεωφόρο των επιτυχιών» επρόκειτο να παρελάσουν για τις επόμενες 3 ώρες οι πιο τρανταχτοί από τους καλλιτέχνες που έχουν συνεργαστεί κατά καιρούς με τον Φοίβο. Αφιερωμένο στα early years το πρώτο μέρος της βραδιάς ήταν αρκετά pop και γεμάτο χρώματα, τόσο ενδυματολογικά όσο και στα visuals που πρόβαλε η μεγάλη οθόνη LED στο background της σκηνής.
Η Μαντώ στα κόκκινα, ο Νίνο στα μπλε-μοβ, η Έλλη Κοκκίνου στα πράσινα, ο Θάνος Καλλίρης με το «Κάποιο καλοκαίρι», ο Διονύσης Σχοινάς με τα «Συγκοινωνούντα δοχεία» και ο Δημήτρης Κόκκοτας με την «Ανεμώνα» κατάφεραν παρά τα αρκετά ηχητικά προβλήματα να μας πάνε πίσω στο χρόνο. Η Άντζελα Δημητρίου έκλεισε θριαμβευτικά αυτή την πρώτη ενότητα περπατώντας σε κόκκινο χαλί το οποίο στρώθηκε ειδικά για εκείνη και ξεσηκώνοντας τον κόσμο με ένα σερί από Μαργαρίτες-Είναι κάτι χαρακτήρες-Έχτιζα παλάτια. Το λαϊκό σύνθημα είχε μόλις δοθεί για το υπόλοιπο της βραδιάς.
Και παρότι το στοιχείο show έχει εκλείψει πια από τα μπουζούκια ο έμπειρος σε τέτοια θέματα Φωκάς Ευαγγελινός που είχε και την επιμέλεια του προγράμματος φρόντισε να μας το θυμίσει. Έτσι η Δέσποινα Βανδή διέλυσε έναν τοίχο από λευκά κιβώτια στο φινάλε του «Υποφέρω», ένα αυτοκίνητο-αντίκα έφερε τον Γιώργο Μαζωνάκη στη σκηνή για το «Gucci φόρεμα» ενώ μαύρες ομπρέλες τον έκρυψαν στο «Σάββατο», η Έλλη Κοκκίνου αναζήτησε τους «Masai» κάνοντας road trip με μοτοσικλέτες, ο Αντώνης Ρέμος περικυκλώθηκε από δεκάδες ποδήλατα ενθυμούμενος τις πρώτες του επιτυχίες, η Καίτη Γαρμπή συνοδευόταν στο «Κάτι» από χορευτές κλεισμένους σε κλουβί και ιαχές «Κι άλλο κι άλλο» κατά την αποχώρησή της ενώ πανικό προκάλεσε και ο Βασίλης Καρράς τόσο με τους περίεργους λαρυγγισμούς του στα «Τηλεφώνησέ μου» και «Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις» όσο και όταν υποδέχτηκε την Κωνσταντίνα στο απόλυτα cult «Δηλητήριο». Η επίγευση της βραδιάς; Νοσταλγικό fun. Δεν γνωρίζω αν θα ξαναβρεθώ σε πίστες, ξέρω όμως πως εχθές θυμήθηκα πως διασκέδαζα μια δεκαετία πριν. Και είχε πλάκα!
Πηγή: www.athinorama.gr
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr