Topwoman η Ρίτα Αντωνοπούλου - Η ταλαντούχα ερμηνεύτρια απαντάει γιατί της αρέσει να αλλάζει ρόλους στο τραγούδι, ώστε να μην βαλτώνει! (φωτό)

Από τη Σπείρα-Σπείρα του Σταμάτη Κραουνάκη και την ευλογία του Θάνου Μικρούτσικου στους πρώτους δίσκους της, η Ρίτα Αντωνοπούλου δοκιμάστηκε από νωρίς σε δύσκολο υλικό. 

Η θητεία της στα live του Μικρούτσικου δεν υπήρξε εύκολη, αφού κλήθηκε να πατήσει πάνω στα καυτά βήματα ερμηνευτών που έγραψαν ιστορία στο ελληνικό τραγούδι, όπως η Μαρία Δημητριάδη, η Χάρις Αλεξίου και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ανταποκρινόμενη επάξια τόσο στην ευκαιρία όσο και στην πρόκληση. Πρόσφατα συνεργάστηκε δισκογραφικά με τον Γιώργο Ανδρέου παρουσιάζοντας τον δίσκο Ζωή μου μην αργείς, ενώ η συνεργασία τους μεταφέρεται επί σκηνής στο πατάρι του Ιανού, αυτή την Παρασκευή (13/2) και στο Σάββατο (14/2).

Ας ξεκινήσουμε από τα τυπικά. Πώς άρχισε η συνεργασία σου με τον Γιώργο Ανδρέου για έναν ολόκληρο δίσκο; Με πήρε τηλέφωνο πριν από δύο χρόνια και μου ζήτησε να βρεθούμε στο σπίτι του, έχοντας ένα μέρος του υλικού ήδη γραμμένο, καθώς το δούλευε αρκετά χρόνια ως ιδέα. Ήταν περίπου πέντε τραγούδια, εκ των οποίων και το «Μάνα». Ξεκίνησα με πολύ μεγάλη χαρά γιατί ήθελα εδώ και χρόνια να συνεργαστούμε, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν φανταζόμουν πως θα συνέβαινε σε δισκογραφικό επίπεδο.ένανφτόμουν ότι ίσως θα μπορούσε να λειτουργήσει μαζί μου ως ενορχηστρωτής ή παραγωγός.

Ξεκίνησες με συνθέτη, πήγες σε πολυσυλλεκτικό δίσκο κι επέστρεψες σε συνθέτη. Τον μετάνιωσες τον πολυσυλλεκτικό; Δεν έπιασε η συνταγή; Εκείνη την περίοδο, φεύγοντας δισκογραφικά από τον Θάνο Μικρούτσικο, ήμουν δεσμευμένη με ένα συμβόλαιο στην εταιρία, σύμφωνα με το οποίο η τρίτη δουλειά θα έπρεπε να είναι πολυσυλλεκτική υπό την γενικότερη εποπτεία του Θάνου. Οπότε ήταν κάπως προδιαγεγραμμένη αυτή η μετάβαση στον πολυσυλλεκτικό. Η συγκεκριμένη δουλειά ωστόσο ατύχησε θα έλεγα, διότι πέσαμε σε πολύ μεγάλα χαντάκια όπως το κλείσιμο της εταιρίας (ακόμα μας χρωστάει χρήματα για την παραγωγή), ότι ο Μελωδία μετατράπηκε σε σταθμό playlist κ.α. Άρα δεν είναι ότι μετάνιωσα κάτι. Να ξέρεις όμως ότι η προτίμησή μου είναι να δουλεύω σε ένα project με έναν-δυο ανθρώπους. Στον συγκεκριμένο δίσκο, ο Γιώργος Ανδρέου έχει ταυτόχρονα ρόλο συνθέτη, στιχουργού και ενορχηστρωτή. 

Σου αρέσει δηλαδή να παραχωρείς τον έλεγχο της δουλειάς σου σε κάποιον άλλο. Δεν σε αγχώνει; Ίσα-ίσα μου λύνει τα χέρα και με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Μπορώ να είμαι σίγουρη για το τελικό αποτέλεσμα και να ασχολούμαι μόνο με την δική μου δουλειά, αυτή που ξέρω να κάνω καλύτερα: να τραγουδάω. Ο συνθέτης όταν γράφει ένα τραγούδι έχει ένα όραμα γι’ αυτό, ένα πλάνο, το οποίο στην πορεία μπορεί μεν να αλλάξει λίγο πάνω στη διαδικασία, αλλά είναί πάνω-κάτω προκαθορισμένο.

Όλη η συνέχεια εδώ - popaganda.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr