Η δημόσια απολογία της HSBC με καταχώριση σε εφημερίδες : «Συγγνώμη για την εμπλοκή μας στη φοροδιαφυγή πελατών»

Δημόσια απολογία έκανε σήμερα η HSBC, μέσω ολοσέλιδης καταχώρησης σε αρκετές εφημερίδες, για τις καταγγελίες ότι η ελβετική τράπεζα βοήθησε τους πελάτες της να φοροδιαφύγουν.

Η καταχώρηση περιλαμβάνει ανοιχτή επιστολή, την οποία υπογράφει ο γενικός διευθυντής της τράπεζας, Στιούαρτ Γκιούλιβερ και αναφέρει ότι η πρόσφατη κάλυψη υπήρξε μία «οδυνηρή εμπειρία».

Οι έρευνες από τα στοιχεία που απέσπασε από την τράπεζα ο Ερβέ Φαλσιανί ακόμη συνεχίζονται. Μόλις χθες, Σάββατο, δημοσίευμα των «Νέων» αποκάλυπτε 86 επιπλέον ελληνικούς λογαριασμούς στην τράπεζα με καταθέσεις ύψους 270 εκατ. ευρώ συνολικά, που δεν είχαν συμπεριληφθεί στη λίστα Λαγκάρντ του 2010.

Στην επιστολή, που απευθύνεται στους πελάτες της HSBC, ο Γκιούλιβερ τους διαβεβαιώνει ότι η τράπεζα έχει «εξεταστεί και διορθωθεί ενδελεχώς», ενώ αναφέρει ότι η τα στάνταρντ της τράπεζας σήμερα δεν ήταν σε ισχύ πριν από οχτώ χρόνια. «Πρέπει να δείξουμε ότι αντιλαμβανόμαστε πως οι κοινωνίες που υπηρετούμε περιμένουν πολλά από εμάς. Για αυτό εκφράζουμε την ειλικρινή συγνώμη μας», σημειώνει ακόμη.

Ο Γκιούλιβερ αναφέρεται και στον Φαλτσιάνι, λέγοντας πως ένας πρώην υπάλληλος της ελβετικής τράπεζας έκλεψε δεδομένα πριν από οχτώ χρόνια. «Τα ΜΜΕ έχουν κάνει αναφορά σε 100.000 πελάτες. Στην κορύφωσή της, η ελβετική τράπεζα είχε περίπου 30.000 λογαριασμούς», προσθέτει και τονίζει: «Δεν έχουμε απολύτως καμία διάθεση να συνεργαστούμε με πελάτες που φοροδιαφεύγουν ή που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στα πρότυπά μας για το οικονομικό έγκλημα».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr