Το νέο Fiat 500Χ ιταλικής φίρμας έρχεται κοντά μας - Άνετο & πρακτικό που θα βολέψει τους πάντες

Το νέο 500X είναι το καινούργιο μικρό crossover του επιτυχημένου εμπορικά Fiat 500. Το πολυτάλαντο μοντέλο της Fiat κατασκευάζεται στην Ιταλία και ήδη πωλείται σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ. 

Το νέο Fiat 500Χ αποτελεί το νέο μέλος στην οικογένεια της ιταλικής φίρμας με πολλά θετικά χαρακτηριστικά: Είναι άνετο, μπορεί να βγάλει «ασπροπρόσωπο» τον οδηγό τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις όσο και στις εκδρομές, προσφέρει τους χώρους ενός πρακτικού πολυμορφικού ενώ διαθέτει μια πληρέστατη γκάμα κινητήρων, ντίζελ και βενζίνης, ανάλογα με τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών. 

Η εξωτερική σχεδίαση του – από το Centro Stile Fiat - αντιπροσωπεύει μια νέα διάσταση του 500, όπου συνδυάζονται το εμβληματικό στιλ και η μοντέρνα ιδέα του crossover, με την προσθήκη των αξιοσέβαστων εκτός δρόμου ικανοτήτων μιας έκδοσης ιδανικής για εκδρομές.
Το Fiat 500X δεν είναι ένα απλό crossover, αλλά καλείται να καλύψει διαφορετικές ανάγκες διαφορετικών αγοραστών, διαφορετικών φύλων και απόψεων. Aυτός είναι και ο λόγος που προσφέρεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών: μια πιο «αστική» και μια πιο «off-road». 


Άνετο, πρακτικό σε κάθε περίσταση

Το 500X είναι πρωτίστως ένα μοντέλο που ταιριάζει απόλυτα με τις καθημερινές ανάγκες του οδηγού και των επιβατών. Έχει μήκος 4,25 μέτρα (2 εκατοστά περισσότερα για την έκδοση off-road), πλάνος 1,8 μέτρα και 1,60 μέτρα σε ύψος (ή 1,61 και 1,62 μέτρα αντίστοιχα με τις μπάρες οροφής της τετρακίνητης έκδοσης).

Το φιλόξενο εσωτερικό του με τις άφθονες θήκες προσδίδουν στο νέο Fiat 500X μια εξαιρετική πρακτικότητα στο εσωτερικό του ενώ οι επτά δυνατές διαμορφώσεις του εσωτερικού ενισχύουν ακόμη περισσότερο την ευελιξία του σαλονίου του. 

Τέλος, ο πελάτης μπορεί να διαλέξει μεταξύ 12 διαφορετικών αποχρώσεων που δίνουν έμφαση στην αίσθηση του Fiat 500X και διευρύνονται από τις 8 επιλογές στις ζάντες αλουμινίου 16, 17 και 18 ιντσών.

Κινητήρες: Ντίζελ και βενζίνης με έμφαση στην οικονομία και τις επιδόσεις
Το νέο Fiat 500X προσφέρεται στους βενζινοκινητήρες με τον 1.4 Turbo MultiAir 2 140 HP (με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο), 1.6 "E-torQ" 110 HP (με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς), ενώ η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων θα διαθέτει του 1.6 MultiJet II 120 HP (εμπρός κίνηση και 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο), 2.0 MultiJet II 140 HP (9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους 4 τροχούς).

Η γκάμα θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2015 με τον 1.4 Turbo MultiAir 2 170 HP (με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τετρακίνηση) και τον 1.4 Turbo MultiAir II 140 HP ο οποίος θα είναι επίσης διαθέσιμος με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τέλος διαθέσιμος θα είναι και ο turbodiesel κινητήρες: ο 1.3 MultiJet II 95 HP (5ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και εμπρός κίνηση).Το 500X crossover είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Fiat που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων. 

Τετρακίνηση και σύστημα αποσύνδεσης πίσω άξονα

Το νέο Fiat 500X είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και τετρακίνηση. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τετρακίνησης του νέου crossover της Fiat, είναι η υιοθέτηση ενός συστήματος αποσύνδεσης του πίσω άξονα, που μειώνει την απώλεια ενέργειας όταν δεν απαιτείται η λειτουργία της τετρακίνησης, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλότερη κατανάλωση. Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του που προσφέρει αυτό το σύστημα. 

Mood Selector και σύστημα Traction Plus

Το νέο 500X προσφέρει το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης "Mood Selector", που επιδρά στον κινητήρα, στα φρένα, στο σύστημα διεύθυνσης και στο κιβώτιο ταχυτήτων/σύστημα μετάδοσης (στην περίπτωση της αυτόματης μετάδοσης), επιτρέποντας τρεις διαφορετικές συμπεριφορές στο αυτοκίνητο, βασισμένες στην συμπεριφορά του οδηγού αλλά και της επιφάνειας του οδοστρώματος: Auto (για το καλύτερο αποτέλεσμα στην άνεση, την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2), Sport (για μια οδήγηση που δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις) και All weather (μέγιστη ασφάλεια ακόμη και σε συνθήκες οδοστρώματος με χαμηλή πρόσφυση).

Στις εκδόσεις off road, η επιλογή All weather αντικαθίσταται από τη λειτουργία "Traction". Η λειτουργία αυτή, ενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου "Traction Plus" (εάν πρόκειται για κίνηση στους εμπρός τροχούς), το οποίο από τη μια βελτιώνει την πρόσφυση σε ολισθηρά οδοστρώματα και από την άλλη έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερους ρύπους και κόστος σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης. Εάν πρόκειται για κίνηση στους τέσσερεις τροχούς, η λειτουργία "Traction" επιταχύνει τη μετάδοση ροπής στον πίσω άξονα.

Πλήρης εξοπλισμός ακόμη και στην βασική έκδοση! 

Στον κατάλογο του στάνταρ εξοπλισμού όλης της γκάμας άλλωστε βρίσκονται μερικά εξαιρετικά χρήσιμα βοηθήματα, όπως οι έξι αερόσακοι (εμπρός, παραθύρου και πλευρικοί), εμπρός φώτα ημέρας και προβολείς ομίχλης με λειτουργία φωτισμού στροφής, ενώ φυσικά υπάρχει και το ESC (Electronic Stability Control).

Επιπρόσθετα, ανάλογα την έκδοση και την αγορά, διατίθενται τα έξυπνα συστήματα Lane Assist (σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας) και Blind Spot Assist (σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας σε περίπτωση μη ορατότητας λόγω τυφλού σημείου). Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης κάμερας οπισθοπορείας στον προαιρετικό εξοπλισμό, για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη στάθμευση, και το σύστημα "Brake Control" για υποβοήθηση του συστήματος πέδησης.

Uconnect™ infotainment systems

Το Fiat 500X ξεχωρίζει στην κατηγορία του και για τον εξοπλισμό, όπως το σύστημα Uconnect™ με οθόνη αφής 5" ή 6.5" και λειτουργία Bluetooth με φωνητικές εντολές, Aux-in, USB θύρα. Επιπρόσθετα, το Uconnect Radio Nav 5'' προσφέρει το TomTom 2.5D navigation ενώ το 6.5" Uconnect Radio Nav χρησιμοποιεί δορυφορική πλοήγηση με χάρτες 3D, και "One Shot Voice Destination Entry" για εισαγωγή διεύθυνσης με φωνητική εντολή.

Χρησιμοποιώντας έγχρωμη οθόνη αφής, το σύστημα επιτρέπει την πρόσβαση σε όλες τις κύριες λειτουργίες: από το ραδιόφωνο σε όλες τις πηγές πολυμέσων (media player, iPod, iPhone, smartphone) οι οποίες μπορούν να συνδεθούν μέσω της θύρας USB ή της θήκης Aux-in ή με το Bluetooth audio streaming. Κι όλα αυτά μπορούν να ελεγχθούν μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι, ώστε να μη χρειάζεται να αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr