Yoopies: Σε 7 γλώσσες - 9 χώρες βρίσκουν μπέιμπι σίτερ με 50 κριτήρια - Επιχειρήσεις του μέλλοντος & συνεργάτες επενδυτές μέσω ίντερνετ
Η γαλλική νεοσύστατη επιχείρηση Yoopies, η οποία ιδρύθηκε το 2012, έγινε γρήγορα η κορυφαία κοινωνική πλατφόρμα της Ευρώπης για υπηρεσίες φροντίδας παιδιών. Διατίθεται σε 7 γλώσσες και σε 9 χώρες, και οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν μπέιμπι σίτερ βάσει 50 κριτηρίων.
Για τη μετάβαση από την παραδοσιακή μέθοδο αναζήτησης «από στόμα σε στόμα» στην ψηφιακή αναζήτηση, η νεοσύστατη επιχείρηση αξιοποίησε τα ψηφιακά εργαλεία και δίκτυα. Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Benjamin Suchar, επισημαίνει κάποια στοιχεία: «Από τα 3 άτομα φθάσαμε στα 15, από τις 10 εγγεγραμμένες μπέιμπι σίτερ στις 400.000, και από το Παρίσι επεκταθήκαμε στη Γαλλία και έπειτα στην Ευρώπη». Διαφοροποιώντας πρόσφατα τις δραστηριότητές της, η Yoopies φαίνεται έτοιμη να καταλάβει ηγετική θέση στην αγορά, με τον ετήσιο κύκλο εργασιών της να αυξάνεται κατά 300 % έως τώρα.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες είναι ελκυστικές και για τους επενδυτές. Η Yoopies συγκέντρωσε 200.000 ευρώ μέσω επιχειρηματικών αγγέλων και έχει ήδη λάβει άλλη μια εισφορά κεφαλαίων. Όμως, όπως επισημάνθηκε από τον Gilles Babinet, έναν από τους 28 «ψηφιακούς πρωταθλητές» της ΕΕ, μιλώντας από το «42», ένα σχολείο που εκπαιδεύει 900 νέους ετησίως στις ψηφιακές δεξιότητες, δωρεάν και ανεξαρτήτως προσόντων: «Πρέπει να γνωρίζετε πώς να παρουσιάσετε την ιδέα σας συνοπτικά […] προκειμένου να λάβετε το πράσινο φως και πρόσβαση στη χρηματοδότηση.»
Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Yoopies Benjamin Suchar, άλλο ένα μυστικό επιτυχίας είναι «η ανταλλαγή ιδεών. Οι άνθρωποι με τους οποίους μιλάτε είναι οι μελλοντικοί σας προμηθευτές, συνέταιροι, υπάλληλοι, πελάτες».
Πηγή: http://ec.europa.eu
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr