Good News: Έρευνα: Στο «Top Ten» των προτιμήσεων η ελληνική κουζίνα - 3η στην προτίμηση των Γερμανών

Δημοφιλέστερες κουζίνες αναδεικνύονται η ιταλική και η γαλλική, αλλά η ελληνική κουζίνα καταγράφει δυναμική χάρη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της. 

Ειδικότερα, ελληνική κουζίνα αρχίζει να εισέρχεται στο Τop 10 αποκλειστικά και μόνο χάρη στην ποιότητα και την ποικιλία των υλικών της, την απλότητα των συνδυασμών τους, τα αναγνωρισμένα οφέλη στην υγεία και το «παρεΐστικο» ύφος της κουλτούρας της. Δηλαδή, χάρη στη συνολική γευστική εμπειρία που αναζητούν σήμερα οι foodiesκαι αναγνωρίζουν στην ελληνική γαστρονομία όταν την απαντούν. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η ελληνική κουζίνα φαίνεται να αρχίζει να κάνει τα πρώτα της βήματα και στις πιο μακρινές ασιατικές χώρες. 

Στην ερώτηση «ποιες εθνικές κουζίνες προτιμάτε», οι ερωτώμενοι φέρνουν την ιταλική κουζίνα στην πρώτη θέση ενώ ακολουθούν η γαλλική, η κινέζικη και η ισπανική. Ακολουθούν οι αποκαλούμενες «εξωτικές κουζίνες» που αποτελούν το αδιαμφισβήτητο trendτων τελευταίων χρόνων και η δεκάδα συμπληρώνεται από την ελληνική κουζίνα με ποσοστό 39% στις συνολικές προτιμήσεις. 

Το ποσοστό των θετικών απόψεων για την «Greek cuisine» είναι ιδιαίτερα υψηλό στην Αμερική όπου οι 7 στο 10 ερωτώμενους δηλώνουν ότι λατρεύουν την ελληνική κουζίνα. Αντίστοιχα είναι τα ποσοστά σε Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία και Γερμανία: 1 στους 2 Ευρωπαίους λάτρεις της γαστρονομίας αγαπούν το ελληνικό φαγητό τόσο ώστε το κατατάσσουν στις πιο προσφιλείς εθνικές κουζίνες. Στη Γερμανία, μάλιστα η ελληνική κουζίνα κατακτά την 3η θέση στις προτιμήσεις! 

Σύμφωνα με τις απαντήσεις τους στη Sopexa, οι καλοφαγάδες ενημερώνονται από ιστοσελίδες για θέματα που αφορούν στο φαγητό σε ποσοστό 86%. Οι υπόλοιπες πηγές ενημέρωσης και πληροφόρησης (κυρίως Τύπος και συναναστροφές) ακολουθούν με πολύ μικρότερα ποσοστά. Αυτό το δεδομένο που πιστοποιεί για ακόμη μία φορά τη μεγάλη δύναμη του Διαδικτύου και δη των social medi aστο χώρο του σύγχρονου marketingείναι αναγνωρισμένο από όλους τους μεγάλους διαφημιζόμενους και γι’ αυτό οι μεγάλες προΐοντικές αλλά και εθνικές καμπάνιες επενδύουν κυρίως σε onlineενέργειες. 

Επίσης, ένα αναπάντεχο εύρημα σχετικά με τις συνήθειες των ερωτηθέντων είναι ότι επιλέγουν να ψωνίζουν σε τακτική βάση σε supermarkets σε ποσοστό που αγγίζει το 90% και όχι σε εξειδικευμένα καταστήματα delicatessenή βιολογικών προϊόντων όπως πολλοί θα υπέθεταν. Αυτό το στοιχείο είναι εξαιρετικής σημασίας για τις εταιρείες, εξαγωγικές ή μη. Για την ορθή χάραξη της στρατηγικής τους ως προς την επιλογή των κατάλληλων δικτύων διανομής για τα προϊόντα τους. Ταυτόχρονα, αποτελεί κι ένα ισχυρό κάλεσμα προς τα ίδια τα supermarkets ώστε να ενισχύσουν την γκάμα της προσφοράς τους με προϊόντα περισσότερο γκουρμέ. 

Η έρευνα επίσης κατέγραψε το μεγαλύτερο ποσοστό foodies-bloggers ανάμεσα στους νεότερους Ασιάτες, με έναν στους 4 Κινέζους foodiesνα έχει και προσωπικό blog ενώ στον αντίποδα βρίσκονται οι Αμερικανοί εκ των οποίων μόνο το 4% διατηρεί προσωπικό blog. Όλοι, όμως, ανεξαιρέτως καταγωγής, αλληλεπιδρούν καθημερινά μέσω των social media γεγονός που φέρνει τους απανταχού ανήσυχους ουρανίσκους μπροστά σε όλες τις κουζίνες του κόσμου.

Οι λάτρεις του καλού φαγητού απευθύνονται στο Διαδίκτυο προκειμένου να ενημερώνονται άμεσα για τις καινοτομίες του χώρου της γαστρονομίας αξιοποιώντας την ταχύτητα διάχυσης της πληροφορίας. Οι πιο συχνές αναζητήσεις και αναρτήσεις αφορούν σε προϊόντα, διευθύνσεις εστιατορίων και συνταγές ενώ το κοινό στοιχείο όλων αυτών είναι η λέξη «νέο».

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr