Μade in Greece: «Speak Aθenian. Be an Aθenian» η εκπληκτική νέα καμπάνια για την μέγιστη Αθηναϊκή εμπειρία
Σε συνέχεια των «PerhaΨ you’re an Aθenian too!» και «I’m an Athenian too», η νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την Marketing Greece, αποκαλύπτει τον ιδιαίτερο συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας.
Τη νέα καμπάνια επικοινωνίας και προώθησης της πόλης της Αθήνας «Speak Aθenian. Be an Aθenian.» παρουσίασαν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Marketing Greece, η οποία έρχεται σε συνέχεια των προηγούμενων δράσεων «PerhaΨ you’re an Aθenian too!» και «I’m an Athenian too» που απέδωσαν με σύγχρονο τρόπο το νέο πρόσωπο της πόλης, όχι μόνο εντός των τειχών αλλά και σε επιλεγμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού και κομβικά αεροδρόμια ανά τον κόσμο, πετυχαίνοντας μια ουσιαστική προβολή της πρωτεύουσας η οποία άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις.
Με στόχο την ανάδειξη της Αθηναϊκής εμπειρίας και την προώθηση της πόλης ως city break προορισμό, η νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και υποστηρίζεται από την Aegean και την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών και Αττικής (ΕΞΑΑ ), αποκαλύπτει τον ιδιαίτερο συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας.
«Hipstoricαl», «Philosofα», «Theαtricult», «Bistrocrαcy»… Μια σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, δημιουργεί νέες λέξεις που αποτυπώνουν με φαντασία τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το μοναδικό συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας, σε μια πόλη που προσφέρει την ξεχωριστή προσωπικότητα αλλά και την απολαυστική θάλασσά της, σε απόσταση μόλις μισής ώρας. Η δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας είναι ένα ευρηματικό όχημα για την περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, με στόχο την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Σύμφωνα με το θέμα του Αθηνοράματος, η καμπάνια δημιουργήθηκε μετά από ανάλυση και μελέτη του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, από την Marketing Greece και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας «I’m an Athenian too».
Έτσι, αφού οι περυσινοί συμμετέχοντες έγιναν Αθηναίοι, η συμμετοχή συνεχίζεται και οι «Aθenians» μαθαίνουν πλέον να.. μιλούν αθηναϊκά! Μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που δημιουργήθηκαν για την καμπάνια «Speak Aθenian. Be an Aθenian.», εξελίσσουν τους συμμετέχοντες σε ψηφιακούς «Aθenians», που έχουν κοινά χαρακτηριστικά με τους φυσικούς κατοίκους της Αθήνας και ενδιαφέρονται να επισκεφθούν και να βιώσουν πιο ουσιαστικά την πόλη. Στην ειδική ιστοσελίδα www.imanathenian.com, φιλοξενούνται περισσότερες από 30 digital post-modern art εμπειρίες, τις οποίες οι συμμετέχοντες καλούνται να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τις διαδώσουν.
Επιπλέον, η δημιουργία ειδικού application για κινητά τηλέφωνα, λειτουργεί ως βασικό όχημα αλληλεπίδρασης του κοινού: Μέσω της εφαρμογής μπορούν όλοι να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες από την προσωπική αθηναϊκή εμπειρία τους ως «Hipstoricαls» ή «Aθeniants», τις δικές τους «Theαtricult» ή «Bistrocrαcy» στιγμές στην πόλη! Ο συνδυασμός των εικόνων με τις χαρακτηριστικές λέξεις της καμπάνιας, θα συνθέσει αλλά και θα εμπλουτίσει το.. νέο λεξικό για την Αθήνα.
Η καμπάνια θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, όπως αναφέρει το Αθηνόραμα, η καμπάνια θα «ζωντανέψει» εντός του 2016 με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας την Αθηναϊκή εμπειρία και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης μας.
Για την ιδέα της νέας καμπάνιας η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Η αρχική καμπάνια μας “PerhaΨ you’re an Aθenian too!” ανέδειξε το 2014 οικουμενικές έννοιες που ξεκίνησαν ως ελληνικές, μέσω της δημιουργικής σύνθεσης του ελληνικού και του λατινικού αλφαβήτου. Συμμετέχοντας στην επόμενη διαδραστική φάση “I’m an Athenian too” που υλοποιήσαμε με την Marketing Greece, οι φυσικοί αλλά και οι εικονικοί επισκέπτες έγιναν Αθηναίοι, ανακαλύπτοντας το προσωπικό αποτύπωμά τους στην πόλη. Τώρα, με το “Speak Aθenian. Be an Aθenian”, οι επισκέπτες μας δημιουργούν μια νέα γλώσσα και εκφράζουν με βιωματικό τρόπο την …αθηναϊκή τους ταυτότητα, μέσα από την επαφή τους με την εμπειρία, την ιστορικότητα και την εξέλιξη που συνθέτουν το ξεχωριστό DNA της πόλης μας».
Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κύριος Ιωσήφ Πάρσαλης δήλωσε σχετικά: «Μέσα από τη δημιουργία και προβολή της σύγχρονης εικόνας της Αθήνα, διατηρώντας παράλληλα την κλασική αξία που αποδίδεται σε μια μεταμοντέρνα εκδοχή, στοχεύουμε στην περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα αγοράς της Ευρώπης. Αναδεικνύουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για όλους μας την επόμενη τριετία. Η Αθήνα, αποκτάει δυναμική η οποία θα συνεχιστεί το 2016, μέσα από τον συντονισμό των δράσεων όλων μας, υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα»
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr