Τα πάνω κάτω στην μόδα: Μαντήλες για μουσουλμάνες πιστές με design Dolce & Gabbana
Ο ιταλικός οίκος μόδας αποφάσισε να φέρει την μουσουλμάνα γυναίκα στο επίκεντρο της μόδας.
Σε μια εποχή που το Ισλάμ βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα (αν και όχι για τους καλύτερους λόγους), η Μόδα ανακαλύπτει ξανά ένα κοινό που άφησε για χρόνια …παραπονεμένο. Τις πιστές - αλλά και αρκετά πλούσιες - μουσουλμάνες της Μέσης Ανατολής.
Ο διάσημος Ιταλικός οίκος Dolce & Gabbana εντυπωσιάστηκε από τη μαγευτική αίσθηση της Ανατολής και αποφάσισε να παρουσιάσει μια νέα συλλογή, σε μια πιο μετριοπαθή κατεύθυνση. Κομψές μαντίλες και χιτζαμπ, αλλά και μακρά, αέρινα φορέματα «Abaya», στολισμένα με πινελιές που θυμίζουν την ιταλική κληρονομιά του.
Η συλλογή για την Άνοιξη-Καλοκαίρι του 2016, που παρουσιάστηκε στην αραβική έκδοση του Style.com, κινείται σε ουδέτερα χρώματα, κυρίως σε λευκά, μαύρα και αμμώδη μπεζ σε συνδυασμό με υπέροχες δαντέλες και σχέδια με τριαντάφυλλα και λεμόνια που θυμίζουν Μεσόγειο.
Όπως επισημαίνει το Reuters μέχρι το 2019 οι 800 εκατομμύρια μουσουλμάνες που υπάρχουν σήμερα στον κόσμο αναμένεται να ξοδέψουν γύρω στα 484 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά πολυτελών ρούχων. Μόνο το 2013 ξόδεψαν 266 δισ. δολάρια για ρούχα και παπούτσια.
Δεν είναι παράξενη, λοιπόν, η στροφή των μεγάλων οίκων μόδας προς την Ανατολή. Η H & M, για παράδειγμα, έβαλε το 2015 μια νεαρή μουσουλμάνα να ποζάρει στην διαφημιστική της καμπάνια. Ο γίγαντας Uniqlo προτείνει ήδη μια μεγάλη γκάμα από χιτζάμπ, όπως επίσης και οι DKNY και Tommy Hilfiger.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr