Audi A7: Νέα βασική έκδοση για την «κούκλα» της γνωστής εταιρείας

Η αναβαθμισμένη ναυαρχίδα της Audi ήρθε στην Ελλάδα και… αναστατώνει με το τι μπορούν να γεύονται οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι και λίγοι -πλέον- συμπατριώτες μας.

Μη γελιόμαστε, στην Ελλάδα του σήμερα ένα μοντέλο σαν το νέο A7 Sportback απευθύνεται σε λίγους. Όμως στην κατηγορία των ανθρώπων που ψάχνουν αυτοκίνητο χωρίς να ρωτούν τιμές διεκδικεί με αξιώσεις το μερίδιο που του αναλογεί. Γράφοντας χιλιόμετρα σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο, επιβεβαιώσαμε τις αναμενόμενες αρετές του μεγάλου κουπέ της γερμανικής μάρκας. Ευρυχωρία, άνεση και πολυτέλεια συνθέτουν το τρίπτυχο της… απόλαυσης τού να ταξιδεύεις. Ωστόσο, εκτός από τις σταθερές του αξίες, το νέο A7 Sportback έχει και αλλαγές: σχεδιαστικές αναβαθμίσεις, νέα κινητήρια σύνολα και νέα κιβώτια ταχυτήτων.

Στο πρώτο μέτωπο, οι πινελιές ανανέωσης αφορούν την ενιαία τραπεζοειδή μάσκα, τους προφυλακτήρες, τις εξατμίσεις και τους προβολείς. Η τεχνολογία LED είναι πλέον στάνταρ, ενώ κατόπιν παραγγελίας προσφέρονται Matrix φώτα LED, τα οποία φωτίζουν τον δρόμο χωρίς να τυφλώνουν τους οδηγούς στο αντίθετο ρεύμα. Τα δυναμικά φλας τοποθετούνται επίσης στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με τους Matrix LED προβολείς, ενώ είναι στάνταρ στο πίσω μέρος. Το μήκους 4,97 μέτρων μοντέλο προσφέρεται αρχικά με 5 επιλογές κινητήρων: δύο TFSI και τρεις TDI, με ισχύ που κυμαίνεται μεταξύ 218 PS και 333 PS. Φυσικά η γκάμα κορυφώνεται με την S7 έκδοση που εφοδιάζεται με TFSI κινητήρα χωρητικότητας 4,0 lt, απόδοσης 450 PS.

H «βασική» έκδοση των 3,0 lt TDI ultra (έτσι βαφτίζεται πλέον ο πιο οικονομικός και πράσινος κινητήρας που εφοδιάζει κάθε μοντέλο της Audi) προσφέρει 218 PS. Η εν λόγω έκδοση είναι προσθιοκίνητη και συνδυάζεται με νέο S-tronic κιβώτιο 7 σχέσεων. Εμείς οδηγήσαμε την επίσης 3λιτρη και 218 ίππων diesel επιλογή αλλά με τετρακίνηση – επιφέρει διαφοροποιήσεις σε επιδόσεις, κατανάλωση και ρύπους.

 

Το γερμανικό μοντέλο όργωσε τους δρόμους γύρω από την πόλη της Πελοποννήσου φινετσάτα, με τον εν λόγω κινητήρα να επαρκεί για να κινεί σβέλτα ένα όχημα βάρους σχεδόν δύο τόνων. Εκτιμήσαμε την περίσσια ροπή που εμφανίζεται από τις 1.250 rpm, προφανώς η ποιότητα κύλισης είναι σε κορυφαία επίπεδα, το ίδιο και η σταθερότητα του A7 Sportback που εντυπωσιάζει όχι μόνο στο… μάτι αλλά και στην ακοή – συγκεκριμένα, στην απουσία θορύβου στην πολυτελή καμπίνα, η οποία στο πλαίσιο του πλουσιοπάροχου εξοπλισμού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα infotainment «MMI Navigation plus» με MMI touch. Το σύστημα Audi connect συνδέει το πεντάθυρο coupe με το Διαδίκτυο μέσω του προτύπου μετάδοσης δεδομένων υψηλής ταχύτητας LTE, ενώ για όσους αναζητούν… ηχητικές απολαύσεις, το προηγμένο ηχοσύστημα της Bang & Olufsen θα ικανοποιήσει (προαιρετικά) και τους πιο απαιτητικούς.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

  • Κινητήρας: 2967 cc
  • Ισχύς: 218 PS/3.250-4.750 rpm
  • Ροπή: 51.0 kgm/1.250-3.000 rpm
  • Μετάδοση: 4×4
  • Κιβώτιο: Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη S Tronic
  • Τελική ταχύτητα: 239 km/h
  • Επιτάχυνση 0-100: 6,8 sec
  • Μεικτή κατανάλωση: 5.2 l/100 km
  • Εκπομπές CO2: 136 gr/km
  • Βάρος: 1.900 kg
  • Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.974/1.911/1.420 mm
  • Χώρος αποσκευών: 535 lt
  • Τέλη κυκλοφορίας: 149,6 ευρώ
  • Τιμή: από 82.000 ευρώ
  • Τιμή μοντέλου δοκιμής: 86.500€

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr