Εντοπίστηκε & η σορός του τρίτου χειριστή του μοιραίου ελικοπτέρου
Εντοπίσθηκε η σορός του κυβερνήτη του μοιραίου ελικοπτέρου ΑΒ-212, υποπλοιάρχου Αναστασίου Τουλίτση, που συνετρίβη χθες στο βορειοδυτικό τμήμα της Κινάρου, όπως έγινε γνωστό από το ΓΓΕΘΑ.
Η σορός εντοπίσθηκε στη στεριά, κοντά στο σημείο όπου βρέθηκαν και οι σοροί του υποπλοιάρχου Αναστασίου Πανανά και του ανθυπασπιστή Ελευθερίου Ευαγγέλου, έπειτα από πολύωρες έρευνες βατραχανθρώπων του Πολεμικού Ναυτικού, της 31ης ΜΕΕΔ της Πολεμικής Αεροπορίας και ανδρών της ΕΜΑΚ.
Τα σωστικά συνεργεία ξεκίνησαν τη διαδικασία περισυλλογής της σορού. Οι σοροί των άλλων δύο μελών του πληρώματος μεταφέρονται με ελικόπτερο στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας. Ο Αναστάσιος Τουλίτσης ήταν 37 ετών (γεννηθείς το 1979), έγγαμος, και εθεωρείτο πολύ έμπειρος πιλότος, με περισσότερες από 1.300 ώρες πτήσης.
Όλο το χρονικο της τραγωδίας
Οι έρευνες για τον εντοπισμό του Αναστάσιου Τουλίτση, κυβερνήτη του μοιραίου ελικοπτέρου ΑΒ-212 του Πολεμικού Ναυτικού που συνετρίβη στο βορειοδυτικό τμήμα της Κινάρου με αποτέλεσμα τον θάνατο των τριών μελών του πληρώματος, άρχισαν ξανά με το πρώτο φως της ημέρας.
Αρμόδια επιτροπή έχει ήδη αναλάβει το έργο της διερεύνησης των ακριβών αιτίων του δυστυχήματος. Με αφορμή το τραγικό δυστύχημα, τριήμερο πένθος έχει κηρυχθεί στις Ένοπλες Δυνάμεις. Κατόπιν τούτου, οι σημερινές ορκωμοσίες των νεοσύλλεκτων θα πραγματοποιηθούν με τα όπλα υπό μάλης και δεν θα γίνουν παρελάσεις.
Η τραγωδία στο Αιγαίο με τη συντριβή του ελικοπτέρου του Πολεμικού Ναυτικού, τύπου Agusta Bell 212, βορειοδυτικά της Κινάρου μεταξύ Αστυπάλαιας και Καλύμνου, σημειώθηκε στις 02:45 τα ξημερώματα της Πέμπτης. Τα σωστικά συνεργεία, μέχρι στιγμής, έχουν εντοπίσει τις σορούς των δύο εκ των τριών μελών του πληρώματος του μοιραίου ελικοπτέρου, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του τρίτου αξιωματικού. Οι σοροί βρέθηκαν στην πλαγιά της απόκρυμνης περιοχής της Κινάρου σε απόσταση 40-50 μέτρων από την κορυφή, όπου είχαν βρεθεί τα πρώτα συντρίμμια.
Το ελικόπτερο είχε απονηωθεί από τη φρεγάτα ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ, στο πλαίσιο της άσκησης ΑΣΤΡΑΠΗ 2/16, για την εκτέλεση τακτικού παίγνιου, όταν στις 2:45 τα ξημερώματα της Πέμπτης χάθηκε το ίχνος του, η επαφή του με τα ραντάρ και οι επικοινωνίες. Στις 4:40 τα ξημερώματα της Πέμπτης εντοπίσθηκε θερμικό ίχνος του, από τις θερμικές κάμερες των ελικοπτέρων Σικόρσκι του Πολεμικού Ναυτικού και του Σούπερ Πούμα της Πολεμικής Αεροπορίας, βορειοδυτικά της Κινάρου. Στις 7:01 το πρωί εντοπίσθηκαν συντρίμμια του ελικοπτέρου.
Αυτοί είναι οι τρεις αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού που έφυγαν από τη ζωή
Πρόκειται για τον Υποπλοίαρχο, Αναστάσιο Τουλίτση, τον Υποπλοίαρχο Κωνσταντίνο Πανανά και τον Ναυτίλο Ελευθέριο Ευαγγέλου.
Ο Κωνσταντίνος Πανανάς
Ο Αναστάσιος Τουλίτσης
O Ελευθέριος Ευαγγέλου
Όπως έγινε γνωστό, ο κυβερνήτης, υποπλοίαρχος Αναστάσιος Τουλίτσης γεννήθηκε το 1979, είναι έγγαμος και έχει περισσότερες από 1.300 ώρες πτήσης στα ελικόπτερα. Ο συγκυβερνήτης, υποπλοίαρχος Κωνσταντίνος Πανανάς γεννήθηκε το 1982, είναι έγγαμος με παιδιά και ο ναυτίλος ανθυπασπιστής Ελευθέριος Ευαγγέλου γεννήθηκε το 1980 και επίσης έχει παιδιά.
Παντός καιρού το ελικόπτερο που έπεσε στην Κίναρο
Το AB 212 ASW / EW είναι ανθυποβρυχιακό ελικόπτερο και έχει πλήρωμα δυο πιλότους και έναν μηχανικό και είναι παντός καιρού.
Το BELL-212 (γνωστό και ως Twin Huey) είναι ο δικινητήριος απόγονος του Bell 205. Κατασκευάστηκε το 1968 από την Bell Helicopter αρχικά με την στρατιωτική μορφή ως CUH-1N για την Καναδική Αεροπορία και την USAF, αλλά μέχρι το 1971 είχε γίνει παγκοσμίως γνωστό με την πολιτική του μορφή ως Bell 212. Χρησιμοποιείται για μεταφορά υλικών, VIP προσωπικού, αλλά και αεροδιακομιδές ασθενών.
Είναι δικινητήριο, μονού στροφείου, μέσης μεταφορικής ικανότητας ελικόπτερο πολλαπλού ρόλου και έχει ελαφρά διαφοροποιημένες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του. Τα ελληνικά Bell 212 της 358 Μοίρας Έρευνας - Διάσωσης, ανήκουν στην έκδοση VIP και η καμπίνα τους είναι ειδικά διαμορφωμένη γι αυτό το σκοπό.
Χρησιμοποιούνται από το έτος 1976 αποκλειστικά για μεταφορές υψηλών προσώπων, συνήθως με προορισμούς τοποθεσίες όπου δεν υπάρχει αεροδρόμιο. Επίσης χρησιμοποιήθηκε από το 2003 έως το 2005 για αποστολές αεροδιακομιδών (MEDEVAC). Επιπρόσθετα, από το 2003 ένα Β-212 φέρει το σύστημα ΝΙΟΒΗ, το οποίο αποτελείται από σύστημα λήψης και μετάδοσης εικόνας αποστολών SAR, αεροδιακομιδών, αεροπυρόσβεσης και αεροπορικών επιδείξεων.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr