Oι Dolce & Gabbana αφιέρωσαν την κολεξιόν τους στην ωραιότερη Ιταλίδα όλων των εποχών Σοφία Λόρεν - Παρούσα η 80χρονη ντίβα του Cinecitta
Στην καρδιά του ιταλικού νότου, στη χιλιοτραγουδισμένη Νάπολη, κάτω από τη σκιά του Βεζούβιου, παρουσίασαν οι Dolce e Gabbana την εκτυφλωτική τους σειρά alta moda για τον επόμενο χειμώνα ακολουθώντας το trend «περιήγησης» των resort και haute couture shows εκτός των καθιερωμένων fashion μητροπόλεων.
Μετά το Κάπρι και τη Σκάλα του Μιλάνου, το πασίγνωστο δίδυμο επέλεξε γραφικό ναπολιτάνικο σκηνικό για να γιορτάσει 30 χρόνια στην μόδα παρουσία του ζωντανού ιταλικού μύθου και μούσας τους, Σοφία Λόρεν.
«Οποτε σχεδιάζουμε, εκείνη έχουμε στο μυαλό μας» δήλωσαν οι Dolce e Gabbana για την 81χρονη Λόρεν που έφθασε στην πόλη με μίντι μαύρο κεντημένο φόρεμα του ομώνυμου οίκου. Μπροστά στην εκκλησία του San Gregorio Armeno, o δρόμος μετατράπηκε σε πασαρέλα. Κόκκινες βελούδινες κουρτίνες, μπαρόκ καρέκλες και τα γύρω μπαλκόνια υποδέχθηκαν τους 500 καλεσμένους των σχεδιαστών. Tα μοντέλα μάλλον δυσκολεύτηκαν να περπατήσουν. Είχαν πελώριο στολισμό στο κεφάλι: τιάρες που παρέπεμπαν στα θρησκευτικά αγάλματα της καθολικής εκκλησίας, στην ιταλική φύση και την φοκλορική παράδοση, ακόμα και στις τοπικές γεύσεις. Υπήρξε μοντέλο με καπέλο γλυκό «μπαμπά» με σαντιγί!
Τα ρούχα ήταν λουλουδένια new retro φορέματα –κρινολίνα, κεντημένα μπούστα με τζιν παντελόνια, bustier πληθωρικές τουαλέτες, δαντελένια pin up μίντι.Βέβαια οι αμφιέσεις με αναφορές στη θρησκεία, το ποδόσφαιρο και τη Λόρεν έκλεψαν τα περισσότερα φλας.
Mιλάμε για τη μπλούζα με το νούμερο 10 που φορούσε ο Μαραντόνα όταν έπαιζε στη Νάπολη, τις κάπες και τις τιάρες του Πάπα, αλλά και το μαγιώ με την κορδέλα Miss Eleganza που φορούσε η Λόρεν στα καλλιστεία του 1950. Εννοείται όπως πάντα τα φυσικά λουλούδια και οι χρυσές μπαρόκ γαρνιτούρες παρέλασαν με δόσεις υπερβολής.
Το σόου εντασσόταν σε ένα ολόκληρο επετειακό τριήμερο των Dolce e Gabbana. Περιλάμβανε τιμητική τελετή για τη Σοφία Λόρεν, έκθεση με ιστορικές παλιές της φωτογραφίες και αυτόνομη έκθεση των κοσμημάτων του οίκου στη Villa Pignatelli. Φινάλε μια ακόμα επίδειξη και επίσημο δείπνο. Στους δρόμους της Νάπολης το ντουέτο πάντως έγινε ήδη σουβενίρ, ενώ η καμπάνια για τον επόμενο χειμώνα έχειφόντο πάλι τη Νάπολη. Oι αντιδράσεις του κόσμου ήταν ενθουσιώδεις αφού για πρώτη φορά η πόλη έζησε στιγμές σαν πρωτεύουσα της μόδας, από τους πιο πατριώτες δημιουργούς.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr