Good News- Επιτέλους καθιερώθηκε το "Ελληνικό Πρωινό": 800 και πλέον ξενοδοχεία σερβίρουν Greek Breakfast

Οκτακόσια ξενοδοχεία έχουν υιοθετήσει το πρόγραμμα του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, «Ελληνικό Πρωϊνό», και όπως τονίστηκε σε σημερινή συνέντευξη, πλέον ενεργοποιείται και επίσημα η διαδικασία ένταξης των επιχειρήσεων στο «Ελληνικό Πρωινό» διαδικτυακά με τη χρήση μιας καινοτόμου ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Μέσω της παραπάνω εφαρμογής, με απλά βήματα ο κάθε ιδιοκτήτης τουριστικού καταλύματος στη χώρα, μπορεί αρχικά να ολοκληρώσει τη διαδικασία ένταξης του καταλύματος του στο πρόγραμμα «Ελληνικό Πρωινό». Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια ισχύος του Σήματος, μπορεί να διαμορφώνει το προσφερόμενο «Ελληνικό Πρωινό» της επιχείρησής του, όσο συχνά επιθυμεί, σύμφωνα με τους κανόνες του προγράμματος και τις ανάγκες της επιχείρησής του.

 

Η εφαρμογή προσφέρει σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών υποστήριξης του «Ελληνικού Πρωινού» που παρέχει το κάθε κατάλυμα, όπως αυτόματη δημιουργία εδεσματολογίου (Μενού), δημιουργία καρτελών παρουσίασης μεμονωμένων εδεσμάτων με σύντομη περιγραφή του εδέσματος (ελληνικά / αγγλικά), κ.α.

Ταυτόχρονα ξεκινάει το πρώτο πλάνο προβολής του προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό» στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Στο πλαίσιο αυτό το ΞΕΕ προχωρά άμεσα στην ριζική αναβάθμιση του site, με στόχο να γίνει πιο ελκυστικό. Η ανακατασκευή, αναμένεται να έχει υλοποιηθεί ως την άνοιξη του 2017. Ακολούθως για το «Ελληνικό Πρωινό» θα πραγματοποιηθούν καμπάνιες στα Social Media σε συνεργασία με τη Marketing Greece. Η πρώτη περίοδος εξωστρέφειας του προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό» ολοκληρώνεται με την υλοποίηση εκδηλώσεων παρουσίασής του σε Tour Operators και Τουριστικούς Πράκτορες, καθώς και σε ξένους δημοσιογράφους.

 

Το ΞΕΕ φιλοδοξεί να εντάξει στο Ελληνικό Πρωϊνό και εταιρίες, πέραν των αμιγώς ξενοδοχειακών, όπως αυτές της εστίασης αλλά και των ενοικιαζομένων επαύλεων.

Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Γιώργος Τσακίρης: «η ποιότητα αποτελεί απάντηση- ασπίδα στη διολίσθηση της ανταγωνιστικότητας από την υπερφορολόγηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος -εν μέσω μάλιστα έντονου παγκόσμιου ανταγωνισμού προορισμών και συγχρόνως ενός αθέμιτου ανταγωνισμού αδήλωτων και μη αδειοδοτημένων καταλυμάτων.

Κάνοντας τον επταετή απολογισμό δράσεων του «Ελληνικού Πρωινού», ο επικεφαλής του Ξ.Ε.Ε. για το Πρόγραμμα κ. Γιώργος Πίττας μεταξύ άλλων υπογράμμισε ότι στα άμεσα αποτελέσματα υλοποίησης του καταγράφονται τα εξής :

• Το υιοθέτησαν μέχρι σήμερα 800 ξενοδόχοι, εμπλουτίζοντας το προϊόν τους.

• Το γνώρισαν και το αγάπησαν χιλιάδες Έλληνες και ξένοι επισκέπτες.

• Το αναγνώρισαν, το επεξεργάστηκαν και το εφάρμοσαν εκατοντάδες chefs

• Χρησιμοποιηθήκαν εκατοντάδες τοπικά προϊόντα από χιλιάδες παραγωγούς.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr