Πάμε Μιλάνο: Νέες κολεξιόν από Salvatore Ferragamo, Giorgio Armani & Dolce Gabanna!
Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου ολοκληρώθηκε χθες με ένα εντυπωσιακό φινάλε από τον οίκο Armani, μετρώντας για άλλη μια χρονιά επιτυχημένα show και highlights καινοτομίας και δημιουργικότητας.
Λίγο πριν μεταφερθούμε στο Παρίσι για την τελευταία Εβδομάδα Μόδας της σεζόν, διαλέξαμε τα καλύτερα looks από τα shows των οίκων Salvatore Ferragamo και Giorgio Armani.
Salvatore Ferragamo
Στη δεύτερη κολεξιόν του Fulvio Rigoni για τον οίκο Ferragamo, ο μινιμαλισμός και η κομψότητα είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο. Μεσάτα σακάκια, μεταξωτές φούστες, λεπτά πλεκτά, ψηλόμεσα slim παντελόνια και τα ιδιαίτερα παπούτσια που σχεδίασε για τον οίκο ο Paul Andrew έντυναν ιδανικά τις ψιλόλιγνες φιγούρες της πασαρέλας.
Ωστόσο, παρά τις ενδιαφέρουσες, φρουτώδεις αποχρώσεις του ροζ, του πορτοκαλί και του μωβ, τα καινοτόμα κοψίματα και τα prints, το show του Rigoni άφηνε αρκετά περιθώρια για χιούμορ και στυλιστικές εντάσεις.
Ενώ η Isabelle Huppert κέρδιζε μια θέση στις λίστες των πιο καλοντυμένων της 89ης απονομή των Όσκαρ για την Armani Prive τουαλέτα της, ο σχεδιαστής βρισκόταν στο Μιλάνο και παρουσίαζε τη συλλογή του για το ερχόμενο φθινόπωρο.
Giorgio Armani
Ο Giorgio Armani πειραματίστηκε φέτος περισσότερο από ποτέ με τα σχήματα -δίνοντας έμφαση σε ένα υβρίδιο φούστας και παντελονιού-, τα χρώματα - με ζωηρό κόκκινο, πράσινο και μπλε και τις υφές -με απαλό βελούδο και μοχέρ. Κομψότητα, άνεση και πρωτότυπες ιδέες, φαίνεται να ήταν οι λέξεις κλειδιά, γύρω από τις οποίες κινήθηκε το show του ιταλικού οίκου.
Dolce & Gabbana
Την προτελευταία ημέρα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, οι Dolce & Gabbana μετέφεραν στο catwalk εκείνο που είχαν προλογίσει ήδη με την ανοιξιάτικη καμπάνια τους αλλά και τις προηγούμενες σχετικές εκδηλώσεις τους.
Το αχτύπητο ιταλικό δίδυμο έστησε ένα show όπου η προσοχή μοιραζόταν ισάξια στα ρούχα αλλά και σε όσους τα φορούσαν. Δημοφιλείς millenials από το χώρο των τεχνών, διάσημοι κληρονόμοι και μέλη βασιλικών οικογενειών, γόνοι celebrities- πάνω από 140 άτομα διαφορετικών εθνικοτήτων και ηλικιών περπάτησαν στην πασαρέλα με δημιουργίες που είχαν διαλέξει οι ίδιοι και προσαρμόσει στο στυλ τους μετά από ατελείωτες δοκιμές.
"Ο χαρακτήρας των ανθρώπων είναι εκείνο που έχει σημασία για εμάς", δήλωσε ο Stefano Gabbana, επιβεβαιώνοντας την πεποίθηση ότι οι δημιουργίες του οίκου στοχεύουν σε μια αίσθηση οικειότητας, εκφραστικότητας και ζεστασιάς, ακριβώς όπως η ιταλική κουλτούρα που οι δύο σχεδιαστές ενσωματώνουν στο όραμά τους.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr