Η απάντηση ου υπουργείου Μεταφορών με αφορμή τις αντιδράσεις για τη Beat
Το υπουργείο κάνει λόγο για «υπόγειες διαδρομές.
Για «παραπληροφόρηση που σκοπίμως διακινείται για να καλύψει τη δράση και τις δραστηριότητες όσων παρανομούν. Όσων δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και δεν έχουν καν έδρα σε αυτή» κάνει λόγο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με αφορμή προωθούμενη ρύθμιση με την οποία ουσιαστικά καταργείται η επιτυχημένη ψηφιακή πλατφόρμα μίσθωσης ταξί Beat.
Το υπουργείο φέρεται να «φωτογραφίζει» την πλατφόρμα Uber, στη νέα ανακοίνωσή του.
«Ηλεκτρονικές Εφαρμογές και Εταιρείες Διαμεσολάβησης που σέβονται τη νομοθεσία δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Γι’ αυτό, ας σταματήσει επιτέλους η παραπληροφόρηση των πολιτών σε σχέση με τις ηλεκτρονικές εφαρμογές και τις εταιρείες διαμεσολάβησης που σέβονται τη νομοθεσία» σημειώνει το Υπουργείο, απαντώντας και σε δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα.
Ας σημειωθεί ότι το προσχέδιο νόμου που έχει ετοιμάσει ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και παρουσιάζουν Τα Νέα προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη σύναψη συμβάσεων τριετούς διάρκειας μεταξύ των εταιρειών των διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες που έχουν ήδη αναπτύξει τις συγκεκριμένες εφαρμογές, με το νομοσχέδιο του Σπίρτζη θα πρέπει να μετατραπούν σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο ως «διαμεσολαβητές».
Το υπουργείο κάνει επίσης λόγο για «υπόγειες διαδρομές και διασυνδέσεις συγκεκριμένων ΜΜΕ με τη Νέα Δημοκρατία και συγκεκριμένους κύκλους που θέλουν τη χώρα να μην έχει ευρωπαϊκή κατεύθυνση, αλλά να έχει κατεύθυνση χώρας, χωρίς ισονομία», όπως αναφέρει το skai.gr
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών με το προωθούμενο νομοσχέδιο δεν πλήττονται οι νέες τεχνολογίες, η εξυπηρέτηση του Πολίτη, οι καθαροί όροι, οι αξιόπιστοι έλεγχοι ή ίση μεταχείριση στο μεταφορικό έργο.
«Το αντίθετο μάλιστα. Οπότε, ενημερώνουμε την «έγκριτη» εφημερίδα, ότι το "νομοσχέδιο" της, θα ληφθεί σοβαρά υπόψη στο υπό διαμόρφωση σχέδιο Νόμου που θα κατατεθεί στη Βουλή από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Για το υπουργείο «είναι πλέον, προφανείς και ξεκάθαρες, οι υπόγειες διαδρομές και διασυνδέσεις συγκεκριμένων ΜΜΕ με τη Νέα Δημοκρατία και συγκεκριμένους κύκλους που θέλουν τη χώρα να μην έχει ευρωπαϊκή κατεύθυνση, αλλά να έχει κατεύθυνση χώρας, χωρίς ισονομία».
«Η χώρα γυρίζει σελίδα οριστικά, με κανόνες, διαφανείς διαδικασίες ανταγωνισμού, υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον και σεβασμό στην ευρωπαϊκή νομοθεσία για όλους. Ηλεκτρονικές Εφαρμογές και Εταιρείες Διαμεσολάβησης που σέβονται τη νομοθεσία δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Γι’ αυτό, ας σταματήσει επιτέλους η παραπληροφόρηση των πολιτών σε σχέση με τις ηλεκτρονικές εφαρμογές και τις εταιρείες διαμεσολάβησης που σέβονται τη νομοθεσία» σημειώνει.
«Μία παραπληροφόρηση, που σκοπίμως διακινείται, για να καλύψει τη δράση και τις δραστηριότητες όσων παρανομούν. Όσων, δραστηριοποιούνται στη χώρας μας, και δεν έχουν καν έδρα σε αυτή» καταλήγει η ανακοίνωση.
Μιλώντας νωρίτερα στον ΣΚΑΪ πάντως, ο ιδρυτής της Beat Νίκος Δρανδάκης υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Υποδομών θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο «δημοσιοϋπαλληλίας», καθώς αντί για αξιολόγηση προκρίνει συμβάσεις πολυετούς διάρκειας με τους οδηγούς.
Ο κ. Δρανδάκης αποσαφήνισε ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να φύγει από την Ελλάδα, καθώς με βάση τη χώρα μας προσφέρει υπηρεσίες και τεχνογνωσία σε πολλές ξένες αγορές.
Ξεκαθάρισε όμως ΄ότι θα προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην ελευθερία του επιχειρείν.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr