Η ΙΚΕΑ προτρέπει τις γυναίκες να ουρήσουν στο διαφημιστικό τους φυλλάδιο & θα έχουν 50% έκπτωση

Η διαφημιστική της γνωστής εταιρείας επίπλων δημιούργησε για την εταιρεία μία πρωτότυπη και περίεργη - η αλήθεια είναι - νέα καταχώριση. 

Αναλυτικά η εταιρεία Åkestam Holst η οποία επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια για την ΙΚΕΑ δημιούργησε μία έντυπη καταχώριση η οποία απευθύνεται σε υποψήφιες μητέρες και τις καλεί να ουρήσουν σε ένα συγκεκριμένο σημείο της διαφήμισης. Σε περίπτωση που αλλάξει χρώμα η καταχώριση αποδεικνύοντας πως οι γυναίκες κυοφορούν η εταιρεία τους παρέχει εκπτωτικό κωδικό της τάξης του 50% σε έπιπλα που χρειάζεται το μωρό τους. 

Η επικεφαλής του δημιουργικού της διαφημιστικής τόνισε αναφορικά με την συγκεκριμένη διαφήμιση πως χρειάστηκε σημαντικός χρόνος και τεχνολογική γνώση προκειμένου να δημιουργηθεί η συγκεκριμένη σελίδα η οποία διαθέτει τα χαρακτηριστικά ενός τεστ εγκυμοσύνης ενώ υπογράμμισε πως ήδη η απήχηση που έχει η καμπάνια είναι περισσότερο από εντυπωσιακή. 

Στο site της εταιρείας πάντως υπήρξαν και πελάτες οι οποίοι αναρωτήθηκαν για το πώς θα παραλάβουν οι υπάλληλοι της ΙΚΕΑ τις συγκεκριμένες σελίδες από τις υποψήφιες μητέρες, ενώ κάποιοι άλλοι χαρακτήρισαν την καμπάνια «απαξιωτική για την σημαντικότερη στιγμή στη ζωή μίας γυναίκας». 
 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr