Συνεργασία κορυφής στα διαδικτυακά παιχνίδια! Η υπέροχη Lego με την κινεζική Tencent Holdings "κοιτούν" νέο κοινωνικό δίκτυο
Συνεργασία με στόχο να αναπτυχθούν από κοινού διαδικτυακά παιχνίδια και ίσως ένα κοινωνικό δίκτυο που θα προορίζεται για τα παιδιά στην Κίνα.
Η δανέζικη εταιρία παιχνιδιών Lego, που ανήκει σε ιδιώτες, έχει δει επιβράδυνση στο ρυθμό αύξησης των πωλήσεών της τα τελευταία χρόνια, ενώ η κινεζική αγορά αύξηση του τζίρου κατά 25-30% το 2016. Η εταιρία ανταγωνίζεται με την κατασκευάστρια εταιρία της Barbie, τη Mattel, καθώς και με την Hasbro για ένα μερίδιο στην κινεζική αγορά παιχνιδιών των 31 δισεκ. δολαρίων.
Η Lego ανακοίνωσε ότι η συνεργασία με τον κινεζικό διαδικτυακό κολοσσό Tencent Holdings, τη μεγαλύτερη κινεζική εταιρία ηλεκτρονικών παιχνιδιών και κοινωνικών δικτύων, έχει στόχο να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον στο ίντερνετ, με περιεχόμενο, πλατφόρμες και εμπειρίες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των παιδιών στην Κίνα.
Η Tencent είναι η εταιρία με την μεγαλύτερη αξία στην Ασία, με κεφαλαιοποίηση 537 δισεκ. δολαρίων. Η Lego έχει ποσοστό περίπου 3% στην κινεζική αγορά, ενώ ακολουθούν η Mattel και η Hasbro με περίπου 2% και 1% αντίστοιχα, σύμφωνα με το Euromonitor International. Όπως αναφέρει ο ΣΚΑΪ, τον Νοέμβριο του 2016, η Lego άνοιξε ένα εργοστάσιο στο Τζιασίνγκ της Κίνας, όπου αναμένει να παράγει το 70-80% όλων των προϊόντων Lego που πωλούνται στην Ασία.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr