Greek Brand New: Η Ελλάδα που "αντιστέκεται" και δημιουργεί σε μία έκθεση- Ότι πιο νέο στο χώρο του ελληνικού design (ΦΩΤΟ)
Υπέροχα προίόντα design εμπνευσμένα από μία Ελλάδα που είναι πανέτοιμη να γίνει το κέντρο του κόσμου
Τι συνέβη στον πολυχώρο Αθηναΐς από τις 13 έως τις 15 Ιανουαρίου; Μια μεγάλη μπουτίκ έκθεση, συγκέντρωσε ότι πιο φρέσκο υπάρχει στο χώρο του ελληνικού design.
Άνθρωποι με μεράκι , με όραμα, κόντρα στο ρεύμα της φυγής και της παραίτησης που συνεχίζουν να δημιουργούν και να καινοτομούν παρουσίασαν τα προϊόντα τους σε χιλιάδες επισκέπτες.
60 εταιρείες που επιχειρούν να αλλάξουν το πρόσωπο της Ελλάδας μέσα από τα προϊόντα τους. Χρηστικά και διακοσμητικά αντικείμενα, είδη σπιτιού, ρούχα και αξεσουάρ ιδιαίτερου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας προϊόντα που σχεδιάζονται στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής τους πραγματοποιείται στη χώρα μας.
Όλα τα brand που συμμετείχαν στην Greek Brand new, είχαν κάτι ιδιαίτερο, φρέσκο και καινοτόμο να παρουσιάσουν. Ο χώρος του Αθηναΐς γέμισε με χρώμα Ελλάδας. Μιας Ελλάδας ζωντανής και δημιουργικής μιας Ελλάδας πρωτοποριακής και καινοτόμου.
Υπέροχα γυαλιά ηλίου, τσάντες έργα τέχνης, μοδάτα σανδάλια, ρούχα, αξεσουάρ και ονειρικά κοσμήματα, προϊόντα διατροφής, Μοναδικά είδη διακόσμησης , καλλυντικά , σαπούνια.
Όλα εμπνευσμένα από μία Ελλάδα που είναι πανέτοιμη να γίνει το κέντρο του κόσμου. Και από ότι φαίνεται ήρθε το "πλήρωμα του χρόνου". Οι διεθνείς trend forecasters , οι άνθρωποι που σφυγμομετρούν και προβλέπουν τις τάσεις λένε ότι το 2018 είναι η χρονιά που η Ελλάδα θα έχει ένα μεγάλο κομμάτι στην "πίτα" της διεθνούς σκηνής και το "Made in Greece" θα πάρει τη θέση που του αξίζει.
Η Greek Brand New είναι η μεγάλη εμπορική έκθεση που αλλάζει την εικόνα της χώρας μας στους επισκέπτες της και σας καλεί να αγκαλιάσετε το όραμά της.
Για τρίτη συνεχή χρονιά απέδειξε ότι μπορεί να καλύψει την ανάγκη μιας συνεχώς ανερχόμενης αγοράς, ενώ η έκθεση αναγνωρίζεται ως φορέας νέας πνοής στον επιχειρηματικό κόσμο.
Η Greek Brand New είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία. Βασική της δραστηριότητα είναι η ετήσια εμπορική έκθεση. Ωστόσο κάθε χρόνο επιδιώκει να ενισχύει τη δράση της με παράλληλες εκδηλώσεις ώστε να προάγει το όραμά της για μια Ελλάδα-‐ προορισμό ποιοτικού τουρισμού.
Τα προϊόντα διατροφής στην Greek Brand New
Σε μια έκθεση με προϊόντα design, δεν περιμένει κανείς να βρει προϊόντα διατροφής ωστόσο τα τρία brand, που παρουσιάστηκαν φέτος άξιζαν μια θέση στην έκθεση.
Ladolea
Η επιχείρηση «Melissi&Co» ιδρύεται από δύο αδέρφια,τους Πάνο και Θάνο Κλουτσινιώτη, με ένα βασικό όραμα, την ανάδειξη στην παγκόσμια αγορά των εκλεκτών ελληνικών αγροτικών προϊόντων και της πλούσιας ιστορίας του τόπου, μέσω της διαμόρφωσης προϊόντων με αυθεντική ελληνική ταυτότητα. H Melissi&Co παράγει και διανέμει, σε μοναδικά χειροποίητα κεραμικά αγγεία, τρία υψηλής ποιότητας κορινθιακά βιολογικά εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα και ένα γλυκό ξίδι με περγαμόντο. Tα προϊόντα Ladolea έχουν βραβευτεί σε 5 διεθνείς διαγωνισμούς ελαιολάδου στη Νέα Υόρκη (NYIOOC), Λος Άντζελες (LAIOOC), Λονδίνο (Great Taste & LIOOC), Αθήνα (AIOOC), καθώς και σε 3 διεθνείς διαγωνισμούς σχεδιασμού συσκευασίας: Red Dot στο Βερολίνο, Pentaward στο Τόκιο και στο Λος Άντζελες για καινοτομία σχεδιασμού
Golden Black
Ένα από τα νεότερα μέλη της οικογένειας Παπαϊωάννου, ο Γιώργος, αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί και με την παραγωγή της, παγκοσμίου φήμης, Κορινθιακής Σταφίδας και να την μοιραστεί με όσους εκτιμούν το εξαιρετικό. Σήμερα τα προϊόντα Golden Black εξάγονται σε περισσότερες από 20 χώρες, πετυχαίνοντας διακρίσεις σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Στην Ελλάδα μπορείτε να το βρείτε στην Αθήνα σε επιλεγμένα καταστήματα τροφίμων.
The Family Beez
Ο Γιώργος Ρώτας συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση 40 ετών παράγει βιολογικό μέλι στη Σέριφο και με το brandname THE FAMiLY BEEZ δίνει την αίσθηση της αγάπης και της αφοσίωσης που πηγαίνει σε αυτή τη σειρά μελιού. Επίσης ως honey expert ταξιδεύει και συλλέγει τα καλύτερα μέλια από μικρούς παραγωγούς από όλη την Ελλάδα και δημιουργεί τη νέα σειρά «What do you want to bee?» με σκοπό να προβάλει τις ευεργετικές ιδιότητες των ελληνικών μελιών.
Η THE FAMiLY BEEZ συνεχίζει την ανοδική της πορεία στην εγχώρια αγορά αλλά και στις διεθνείς αγορές (delicatessen, concept stores, corporate gifts) με σκοπό να προβάλλει την αυθεντικότητα των ελληνικών προϊόντων με έξυπνο design και ιδιαίτερη ταυτότητα καθώς και να προωθήσει έναν υγιεινό τρόπο ζωής.
Καινούργιες ιδέες Made in Greece
Sophia Enjoy Thinking
Η SOPHIA Enjoy Thinking είναι μία δημιουργική πρωτοβουλία, η οποία γεννήθηκε πριν τρία χρόνια, με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από μοναδικά αντικείμενα σύγχρονου design και στην αναβάθμιση του σουβενίρ σε πολιτιστικό δώρο. Η SOPHIA Enjoy Thinking έχει καταφέρει να εξάγει τον Ελληνισμό με την παρουσία της σε καταστήματα, concept stores και πωλητήρια σημαντικών μουσείων, στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Ο στόχος της SOPHIA Enjoy Thinking είναι να συνεχίσει να διαδίδει την όμορφη πλευρά της Ελλάδος με δημιουργικούς τρόπους έκφρασης.
Hommer
- HOMMER SHAVING RANGE
Τα προϊόντα HOMMER είναι τα πρώτα ελληνικά προϊόντα ολοκληρωμένης περιποίησης της γενειάδας που παρουσιάστηκαν στην αγορά το καλοκαίρι του 2015.
Η έμπειρη ομάδα του HOMMER από τον χώρο της κοσμετολογίας και του design, με έμπνευση από την αρχαία ελληνική ιστορία και μυθολογία και με την καθοδήγηση της φύσης, ερευνά, αναπτύσσει και δημιουργεί προϊόντα για γένια, μαλλιά και σώμα, προσφέροντας μια ιδιαίτερη και ολοκληρωμένη εμπειρία περιποίησης, με συνθέσεις που φτάνουν μέχρι και το 99,3% περιεκτικότητα σε φυσικά συστατικά.
Ο σχεδιασμός του HOMMER έχει αναφορές και είναι εμπνευσμένος από τα σχέδια των αρχαίων ελληνικών ερυθρόμορφων αγγείων και τα «old school tattoos». Ο κεντρικός χαρακτήρας, ο Τρίτωνας, πλαισιώνεται από διάφορα σύμβολα όπως είναι το χελιδόνι, η τρίαινα, το βιβλίο, το μπουκάλι, τα οποία συμβολίζουν την εμπειρία, την σοφία και την αναζήτηση.
Go Greek
H gogreek® είναι μια νέα ιδέα που ως όραμά της έχει την ανάδειξη και διάχυση του Ελληνικού πολιτισμού με την πλέον σύγχρονη προσέγγιση. Ιστορία, Παράδοση, Μυθολογία, είναι τα βασικά σημεία αναφοράς της μάρκας, ενώ οι μινιατούρες ούζου «gogreek® the collectibles», ήδη πολυβραβευμένες για το σχεδιασμό και τη συσκευασία τους, αποτελούν το πλέον αναγνωρίσιμο προϊόν της. Χάρις στην πρωτοτυπία τους, τα προϊόντα του brand επιλέγονται όλο και συχνότερα ως εταιρικά δώρα, αλλά και ως δώρα για βαπτίσεις, παιδικά πάρτυ και εκδηλώσεις.
The Round Button
H Αλεξάνδρα Παπαδημούλη (the Round Button) εμπνέεται από τα αρχιτεκτονικά στοιχεία & το φυσικό τοπίο των νησιών του Αιγαίου και δημιουργεί τη σειρά προϊόντων «Aegean Shapes».
Σχέδια λιτά με επιρροές από το Σκανδιναβικό στυλ, προσεκτικά επιλεγμένα υλικά και συσκευασίες, είναι μερικά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα προϊόντα. Η σειρά περιλαμβάνει διακοσμητικές εκτυπώσεις σε ποικιλία μεγεθών και χρωμάτων, μαξιλάρια, υφασμάτινες τσάντες, τσαντάκια και σημειωματάρια. Όλα σχεδιασμένα να λειτουργούν και σαν σουβενίρ.
H φετινή διοργάνωση της Greek Brand new, ξεπέρασε τις προηγούμενες εκθέσεις τόσο σε συμμετοχή εκθετών όσο και σε αριθμό επισκεπτών, γεγονός που δείχνει ότι η έκθεση που είναι πλέον θεσμός, κάθε χρόνο, ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα και κερδίζει τις καλύτερες εντυπώσεις.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε πρώτη φορά στο MadeinGreeceNews στις 17/1/2018
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr