H Χριστίνα Μπόμπα "πρωταγωνίστρια" στο FUZETEA το νέο προϊόν από την Coca Cola
«Πρεμιέρα» κάνει σήμερα στην ελληνική αγορά η η νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA της Coca Cola, μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το 1 δισ. δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί.
Το FuzeTea είναι ένα μίγμα από γεύσεις φρούτων, βοτάνων, εκχυλίσματα τσαγιού και άλλα συστατικά που το εντάσσουν στην κατηγορία του κρύου τσαγιού. Κυκλοφόρησε αρχικά το 2012 σε 14 διεθνείς αγορές, καταγράφοντας ανάπτυξη δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λιγότερο από τρία χρόνια.
Tο FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.
Η Nτιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, σε δήλωσή της για τη «φρέσκια» αυτή συνεργασία, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το FUZETEA είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα, καθώς πρόκειται για μια πρωτοποριακή μάρκα τσαγιού που συνδυάζει απολαυστικά εκχυλίσματα βοτάνων με φρούτα.
Ακόμα πιο χαρούμενους αλλά και περήφανους μας κάνει το γεγονός ότι προέρχεται από βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού και είμαι σίγουρη ότι η γεύση του θα σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι! Στα πλαίσια αυτά, επιλέξαμε ως πρόσωπο του FUZETEA για την Ελλάδα και τη Κύπρο, τη Χριστίνα Μπόμπα, ένα φρέσκο και δροσερό πρόσωπο που μοιράζεται τις ίδιες αξίες με εμάς και αποτελεί την ιδανική επιλογή για να εκπροσωπήσει τον μοναδικό χαρακτήρα του FUZETEA και να μεταφέρει τα μηνύματα της νέας αυτής γευστικής εμπειρίας.»
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr