Ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος στο Made in Greecenews: Πως ταξίδεψε με το Sympossio την ελληνική κουζίνα σε 37 πόλεις σε 15 χώρες της Ευρώπης (ΦΩΤΟ)

"Η Ελλάδα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, παρά μόνο τον κακό εαυτό των Ελλήνων. Κακά τα ψέματα, η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα σε ένα μοναδικό σημείο στον πλανήτη. Είναι προνόμιο, τιμή και ευθύνη να ζεις στα χώματά της. Οι Έλληνες είναι το ζήτημα που πρέπει να μας απασχολεί. Δεν είναι το Brand της Ελλάδας που θέλει χτίσιμο από την αρχή. Ο Έλληνας πρέπει να επανασυνδεθεί με αυτό και να συμπορεύεται στα εύκολα και τα δύσκολα".

Για 9η συνεχή χρονιά ο Όμιλος Aldemar Resorts ηγήθηκε της προσπάθειας Sympossio, Greek Gourmet Touring, που συνθέτουν Έλληνες παραγωγοί, τουριστικοί επιχειρηματίες και θεσμικά όργανα.

Tο μεγαλύτερο συνεργικό πρόγραμμα προβολής της αυθεντικής Ελλάδας στο εξωτερικό, Sympossio, μια πρωτοβουλία του Αλέξανδρου Αγγελόπουλου, Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Aldemar Resorts, έχει γίνει πλέον θεσμός στη διεθνή και εγχώρια τουριστική αγορά.

Φέτος το Sympossio ταξίδεψε σε πάνω από 30 πόλεις, σε 15 χώρες της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης και έγινε για μία ακόμη φορά, ο καλύτερος πρεσβευτής της Ελληνικής γαστρονομίας στον κόσμο

Το Sympossio με 9 χρόνια στο ενεργητικό του, έχοντας καθιερωθεί ως θεσμός, έχει κερδίσει την αγάπη του κόσμου, των επαγγελματιών του τουρισμού και των εκπροσώπων άλλων κλάδων κι αυτό φαίνεται από τα βραβεία που απέσπασε για άλλη μία χρονιά.

Το Sympossio κατέκτησε το χρυσό βραβείο στις τελετές των Tourism Awards και Hospitality Awards, ξεχωρίζοντας ανάμεσα στα διαμάντια του ελληνικού τουρισμού ως το μοναδικό, εξαγωγικό όχημα προβολής και προώθησης της Ελληνικής γαστρονομίας στο εξωτερικό.

Η Aldemar Resorts καταφέρνει να κατέχει υψηλή θέση στον ελληνικό τουριστικό χάρτη χάρη στο υψηλό επίπεδο φιλοξενίας που παρέχει και χάρη σε δημιουργικές ιδέες και project που διαρκώς ανανεώνονται.

Ζητήσαμε από τον κύριο Αλέξανδρο Αγγελόπουλο διευθύνοντα σύμβουλο της Aldemar και εμπνευστή του Sympossio, να μας μιλήσει για την μεγάλη επιτυχημένη πορεία του θεσμού, για τη θέση της Ελλάδας στον διεθνή χάρτη, και για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού , ο οποίος θεωρείται το «δυνατό χαρτί» στην οικονομία της χώρας μας.

*"Με το Sympossio, σαν εκστρατεία προβολής της Ελλάδας, υιοθετώντας ένα μοντέλο διαδραστικό και ψυχαγωγικό και αποφεύγοντας συνειδητά την άμεση τουριστική προβολή, βλέπουμε και συνειδητοποιούμε ότι ο επισκέπτης περιμένει, και σχεδόν απαιτεί, να παραμένουμε πιστοί στην ελληνικότητα και στις παραδόσεις μας".

*"Μπήκαμε σ ένα αυτοκίνητο και γυρίσαμε όλη την Πελοπόννησο σε αναζήτηση της ζεστασιάς που σου γεννάει μόνο η οικογένεια, οι φίλοι και η παράδοση. Στόχος μας στο φετινό αυτό ταξίδι είναι να μεταφέρουμε τις μνήμες και τα συναισθήματα που βιώνουμε στο οικογενειακό τραπέζι τις Κυριακές που μαζευόμαστε"

*"Για 9η χρονιά επικοινωνούν χώρες και λαοί γύρω από ένα Ελληνικό τραπέζι με οικοδεσπότη το Sympossio το οποίο σχετίζεται άμεσα με την αυθεντική φιλοξενία"

"Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα σε ένα μοναδικό σημείο στον πλανήτη. Είναι προνόμιο, τιμή και ευθύνη να ζεις στα χώματά της".

*"Η φιλοξενία από μόνη της δεν αρκεί. Για να δώσουμε μία ολοκληρωμένη εμπειρία, θα πρέπει πρώτα να έχουμε εξετάσει τις ανάγκες του κοινού μας. Πρέπει να ορίσουμε εκ νέου τι σημαίνει πολυτέλεια για τον σύγχρονο άνθρωπο"

Συνέντευξη στην Ειρήνη Πιτσόλη

 

Κύριε Αγγελόπουλε το Sympossio ξεκίνησε πριν από εννέα χρόνια ως ένα «όχημα» που θα οδηγούσε τον ελληνικό γαστρονομικό πολιτισμό εκτός συνόρων. Θα ήθελα ως κύριος εμπνευστής και δημιουργός της ιδέας να μας πείτε πως γεννήθηκε.

Στην αρχή της κρίσης η δημόσια εικόνα της Ελλάδας κατέρρεε και συμπαρέσυρε κάθε επιχειρηματική πρωτοβουλία αλλά και την εικόνα του Έλληνα ως εργατικού, δημιουργικού μέλους αυτής της Ευρώπης. Σε έρευνα που είχε γίνει, διαφάνηκε ότι από αυτή την κριτική απείχε σε όλα τα επίπεδα η ελληνική γαστρονομία και τα παράγωγα της ελληνικής φύσης. Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε να χτίζουμε με επιμονή, επιμέλεια αλλά και σημαντικό κόστος το Sympossio ως απάντηση αλλά και ως πρωτοβουλία που βασιζόταν σε αυτό το ανεπανάληπτο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα: τα προϊόντα μας, την κουζίνα μας. Φέτος διανύουμε την 9η χρονιά λειτουργίας του Sympossio και με μεγάλη χαρά βλέπουμε όχι μόνο μιμητές αλλά και πλήρη αποδοχή και αναγνώριση αυτής της Ελλάδας που αναδεικνύουμε, ξέρουμε και αγαπάμε και όχι εκείνης των πρωτοσέλιδων.

Ποια ήταν τα δύσκολα και τα εύκολα βήματα μέχρι τώρα ; Και πως φτάσαμε στο σήμερα που το Sympossio είναι πλέον θεσμός;

Ο ελληνικός τουρισμός, χρόνια τώρα, βρισκόταν στον αυτόματο πιλότο. Κινούταν με δυναμικές που δεν εκπορεύονταν από συλλογική και συνολική αντιμετώπιση, αλλά από τύχη και κεκτημένη ταχύτητα. Την περίοδο της κρίσης, ήμασταν ανήμποροι να αντιδράσουμε και να διαφοροποιηθούμε. Με την παραδοχή ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι η ατμομηχανή της οικονομίας της φιλοξενίας και η χώρα μας, με τις ομορφιές και την παράδοσή της, οι ράγες, το συγκεκριμένο χρονικό σημείο, νιώσαμε ότι έπρεπε να ξεκινήσουμε το Sympossio. Δυστυχώς, ακόμα και σήμερα συναντάμε δυσκολίες. Η κρίση δεν ευνοεί τον επιχειρηματία αλλά ακόμα χειρότερα, η νοοτροπία κωλύει κάθε προσπάθεια δημιουργίας ενός βιώσιμου επιχειρηματικού οικοσυστήματος. Ακόμα δεν έχουμε αντιληφθεί την έννοια της συνεργικότητας και της αλληλοεξάρτησής μας ώστε να επιβιώσουμε σε ένα επιχειρηματικό οικοσύστημα.

 

Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα χαρακτηριστικά της ελληνικής γαστρονομίας που αξίζει να προβληθούν και που την κάνουν τόσο δημοφιλή στο εξωτερικό;

H ελληνική γαστρονομία παραμένει ένας από τους βασικούς λόγους για τον οποίο επισκέπτεται κανείς την Ελλάδα και αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας μας. Εμείς με το Sympossio φέρνουμε στο προσκήνιο εκείνα τα χαρακτηριστικά της χώρας μας που έμειναν αναλλοίωτα στον χρόνο και δεν υπέστησαν φθορά από την κρίση αξιών και χρέους. Τις γεύσεις μας, τις παραδόσεις μας, την κουλτούρα μας. Μέσα από τη γαστρονομία όλα αυτά συνδέονται και συνθέτουν την ελληνική μας ταυτότητα. Δε μένει, λοιπόν, παρά να επενδύσουμε στο δυνατό χαρτί μας. Με το Sympossio, σαν εκστρατεία προβολής της Ελλάδας, υιοθετώντας ένα μοντέλο διαδραστικό και ψυχαγωγικό και αποφεύγοντας συνειδητά την άμεση τουριστική προβολή, βλέπουμε και συνειδητοποιούμε ότι ο επισκέπτης περιμένει, και σχεδόν απαιτεί, να παραμένουμε πιστοί στην ελληνικότητα και στις παραδόσεις μας.

 

Φέτος το   Sympossio, Greek Gourmet Touring  επέστρεψε δυνατό όσο ποτέ και συστήνει σε πάνω από 30 πόλεις, σε 15 χώρες της Δυτικής και Ανατολικής Ευρώπης την γαστρονομία και τις φυσικές ομορφιές της Πελοποννήσου . Γιατί επιλέξατε την Πελοπόννησο; 

Κάθε χρόνο το Sympossio ταξιδεύει με διαφορετική θεματολογία εστιάζοντας κάθε φορά σε μια περιοχή της Ελλάδας και τις δημιουργικές συνταγές που συνδέονται με αυτή. Έχουν προηγηθεί, σε μικρότερη κλίμακα, η Κρήτη, Ν.Αιγαίο, Βυζαντινή Κουζίνα, αρχαιοελληνική διατροφή μέχρι και Street Food. Φέτος, επιλέξαμε την Πελοπόννησο γιατί είναι ένας ολοκληρωμένος προορισμός που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανέναν άλλον ενώ παράλληλα ανεβαίνει σε ζήτηση με γρήγορους ρυθμούς. Αρκεί να δει κανείς το ετήσιο ποσοστό αύξησης της κίνησης στα αεροδρόμια του Αράξου και της Καλαμάτας, αλλά και τις χώρας προέλευσης των επισκεπτών, για να διαπιστώσει την αυξημένη ζήτηση.

 

Ο θεσμός του Sympossio, έχει καταφέρει έμπρακτα να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη σύμπραξη θεσμικών οργάνων, φορέων και Ελλήνων επιχειρηματιών με κοινό στόχο την προβολή και ανάδειξη των ελληνικών γεύσεων και των ελληνικών περιοχών στο εξωτερικό. Φέτος ποιοι ήταν οι συνοδοιπόροι σας στο μεγάλο ταξίδι;

Το Sympossiο αποτελεί το μοναδικό επιτυχημένο πρόγραμμα προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Είναι συνεργικό όχημα και αποτελεί τη μεγαλύτερη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Λειτουργεί στη λογική της διασύνδεσης και το κάνει με πράξεις και όχι λόγια. Η γαστρονομία αποτελεί έναν σημαντικό συνδετικό κρίκο με την παράδοση, τον πολιτισμό, τις τέχνες και εν γένει την ιστορία μας. Μέσα από την κουζίνα μας, βιώνοντας με τις αισθήσεις του ο καθένας, τις ελληνικές γεύσεις και τα αρώματα των ελληνικών συνταγών κατανοεί πλήρως όλα τα στοιχεία εκείνα που συνθέτουν την ελληνική ταυτότητα. Φέραμε κοντά μας λοιπόν και ανθρώπους από άλλους κλάδους και τομείς που μπορούν να γίνουν κοινωνοί των μηνυμάτων του Sympossio και συνοδοιπόροι, καθένας με τον τρόπο του, στο συνεργικό αυτό εγχείρημα. Έχοντας από το ξεκίνημά του κιόλας την στήριξη της Υπουργού Τουρισμού και του ΕΟΤ, φέτος έχει την στήριξη και των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου, του Οργανισμού Enterprise Greece και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος με μία στρατιά συνοδοιπόρων από ξενοδόχους της Πελοποννήσου, επιχειρηματίες του κλάδου, τοπικούς παραγωγούς μέχρι και πρόσωπα από τον χώρο της τέχνης, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον ρόλο του «Πρεσβευτή».

 Το  Sympossio, Greek Gourmet Touring, ξεκίνησε φέτος την πορεία του από την Εσθονία. Ποιοι είναι οι επόμενοι σταθμοί και πως υποδέχθηκαν το sympossio, οι πόλεις που μέχρι στιγμής επισκεφτήκατε;

Ξεκινήσαμε 1η Φεβρουαρίου με το Sympossio να ταξιδεύει στην Εσθονία, και τους επόμενους δύο μήνες μέχρι το άνοιγμα της τουριστικής σεζόν, να επισκέπτεται μεγάλες πόλεις σε χώρες της Ανατολικής και Δυτικής Ευρώπης μεταξύ των οποίων Ρωσία, Ουκρανία, Γαλλία, Γερμανία, Τσεχία, Ιταλία, Μ. Βρετανία, Ρουμανία κ.α. παρουσιάζοντας την Ελλάδα συνολικά σε περισσότερους από 1,000 ανθρώπους-κλειδιά για τον τουρισμό και όχι μόνο. Ο τρόπος που το κάνουμε είναι διαδραστικός και βιωματικός, οπότε όπως καταλαβαίνει κανείς, όσοι συμμετέχουν, διεγείρουν τις αισθήσεις τους και δημιουργούν μνήμες της Ελλάδας όπως την ξέρουμε και την αγαπάμε. Στην αρχή ξεκινήσαμε από λίγες πόλεις και χώρες και χρόνο με το χρόνο βλέπουμε ότι ο κόσμος το ζητάει όλο και περισσότερο. Έτσι, εννέα χρόνια μετά, βρήκαμε το «Sympossio» να ταξιδεύει σε παραπάνω από 37 πόλεις τον χρόνο, σε 14 χώρες, με Έλληνες σεφ, ελληνικές δημιουργικές συνταγές και ελληνικά προϊόντα.

 

 Ποιες είναι οι ενέργειες και τα βήματα που κάνατε ώστε το «Οδοιπορικό στην Πελοπόννησο», που παρουσιάζει το φετινό Sympossio να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους «συνταξιδιώτες»   από το εξωτερικό;

Στο 9ο Sympossio δεν λειτουργήσαμε με το μυαλό.  Μπήκαμε σ ένα αυτοκίνητο και γυρίσαμε όλη την Πελοπόννησο σε αναζήτηση της ζεστασιάς που σου γεννάει μόνο η οικογένεια, οι φίλοι και η παράδοση. Στόχος μας στο φετινό αυτό ταξίδι είναι να μεταφέρουμε τις μνήμες και τα συναισθήματα που βιώνουμε στο οικογενειακό τραπέζι τις Κυριακές που μαζευόμαστε. Έτσι διαμορφώσαμε ένα ανάλογο μενού με παραδοσιακές συνταγές Πελοποννησιακές, δοσμένες στη μοντέρνα εκδοχή τους. Έχουμε χορτοπιτάκια με σάλτσα φέτας και ψητά τοματίνια. Μεσσηνιακή σαλάτα με πατάτες, πορτοκάλι, ελιές, σύγκλινο Μάνης και γλιστρίδα. Κόκορας με τομάτα και μυρωδικά, τραχανά με λαχανικά και τριμμένο τυρί, καραμελωμένο φύλλο κρούστας με κρέμα γιαουρτιού και γλυκό σταφύλι. Για πρώτη φορά βλέπουμε τις δυνάμεις του τόπου να αγκαλιάζουν και να ενστερνίζονται την προσπάθεια αυτή και τη ζήτηση από το εξωτερικό να μεγαλώνει αφού αναμένουμε να αγγίξουμε τα 50 events. Η επιτυχία λοιπόν του φετινού concept είναι διπλή.

 

Παρακολουθώντας την πορεία του Sympossio, από την αρχή διαπιστώνω ότι «κάθε χρόνο και καλύτερα». Πως το κατορθώνετε αυτό; Είναι αποτέλεσμα σκληρής ομαδικής δουλειάς;

Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε να πούμε στους «αφανείς ήρωες», την ομάδα που κρύβεται πίσω από το Sympossio και κάθε χρόνο φροντίζει να το εκτοξεύει σε Ελλάδα και εξωτερικό. Πρόκειται για την ομάδα της Aldemar Resorts, 40 ανθρώπων που στηρίζουν το όραμά μου για μια καλύτερη Ελλάδα, έχουν ιδέες και τις υλοποιούν με μεράκι και αγάπη. Από τους chef, στην ομάδα Πωλήσεων, Marketing και PR μέχρι το τμήμα προμηθειών και το λογιστήριο. Αλλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνοδοιπόρους και χορηγούς που αγκαλιάζουν και πιστεύουν στο Sympossio. Τις εταιρείες Aegean Airlines, ΛΟΥΞ, Κτήμα Σκούρα, Παπαδημητρίου, Unilever, Heteroclito, Coffee Island, Ανδρίτσαινα, Apivita, Μερκούρογλου, Breadfactory, Μικρό Άγιο Όρος, Ploos και UPS.

 Το «Συμπόσιο» ως όρος έχει τις ρίζες του στην αρχαία Ελλάδα. Δώσατε αυτό τον τίτλο γιατί θελήσατε να δημιουργήσετε κάτι ανάλογο με τα αρχαία ελληνικά συμπόσια με συνδαιτυμόνες από όλο τον κόσμο;

Όπως και στην Αρχαία Ελλάδα, έτσι και τώρα, το Sympossio είναι μια συγκέντρωση φίλων, μία γιορτή μεταξύ ανθρώπων του κόσμου με κοινή γλώσσα επικοινωνίας τη γαστρονομία. Για 9η χρονιά επικοινωνούν χώρες και λαοί γύρω από ένα Ελληνικό τραπέζι με οικοδεσπότη το Sympossio το οποίο σχετίζεται άμεσα με την αυθεντική φιλοξενία. Στην αρχαιότητα οι συμμετέχοντες είχαν τις λεγόμενες "συμβολές". Σήμερα, με την παραδοχή ότι η συνέργεια είναι αυτονόητη, το Sympossio ανοίγει δρόμους για μια σύγχρονη και δυναμική προβολή της Ελλάδας, χωρίς περιορισμούς με την ελληνική γαστρονομία να αποτελεί μια διαχρονική πλατφόρμα για διάλογο και συνεργασίες έξω από τα τετριμμένα.

 

  Την τελευταία διετία παρατηρούμε ότι η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός κερδίζει όλο και περισσότερους φίλους και ότι τα ελληνικά προϊόντα και επιτεύγματα προβάλλονται όλο και περισσότερο και αποκτούν νέους υποστηρικτές. Θεωρείτε ότι ήρθε η ώρα η χώρα μας να πάρει τη θέση που της αξίζει στην διεθνή σκηνή και ποιες κατά τη γνώμη σας είναι οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να το εξελίξουμε ακόμα περισσότερο αυτό;

Η Ελλάδα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, παρά μόνο τον κακό εαυτό των Ελλήνων. Κακά τα ψέματα, η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα σε ένα μοναδικό σημείο στον πλανήτη. Είναι προνόμιο, τιμή και ευθύνη να ζεις στα χώματά της. Οι Έλληνες είναι το ζήτημα που πρέπει να μας απασχολεί. Δεν είναι το Brand της Ελλάδας που θέλει χτίσιμο από την αρχή. Ο Έλληνας πρέπει να επανασυνδεθεί με αυτό και να συμπορεύεται στα εύκολα και τα δύσκολα.

Η Ελλάδα έχει τη δυναμική να γίνει εθνικά κυρίαρχη και φιλόξενη, όπως ήταν πάντα. Αρκεί να δυναμώσει το προφίλ της για να γίνει ελκυστική για ξένους και ντόπιους επενδυτές, αξιοποιώντας τον πλούτο της γης της και προβάλλοντας τα προϊόντα, τη φιλοξενία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.

Ο Όμιλος Aldemar Resorts, κατόρθωσε ακόμα και εν μέσω κρίσης να διατηρήσει και να εξελίξει την ισχυρή παρουσία του στον εγχώριο τουριστικό χάρτη και να αυξήσει τους επισκέπτες του. Πως το επιτύχατε αυτό;

Φέτος ο Όμιλος Aldemar κλείνει 30 χρόνια παρουσίας στο χώρο της φιλοξενίας. Όλα αυτά τα χρόνια πορευόμαστε έχοντας βασική αξία μας και επίκεντρό μας τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, είτε μιλάμε για το προσωπικό μας είτε για τους επισκέπτες μας. Για εμάς όλοι είναι μέρος της μεγάλης μας οικογένειας. Γι’ αυτό έχουμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους δικούς μας ανθρώπους, με συνεργάτες αλλά και επισκέπτες που έρχονται και ξαναέρχονται. Περάσαμε από μία έντονη περίοδο κρίσης, στη διάρκεια της οποίας μείναμε πιστοί στις αρχές μας αλλά και συνετοί. Παράλληλα, εμπορικά, διατηρήσαμε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας, εκσυγχρονίζοντας το προϊόν χωρίς να αποκλίνουμε από το στόχο μας. Όλα αυτά αναγνωρίζονται.

 

Ο τουρισμός είναι κατά γενική ομολογία το «βαρύ πυροβολικό» στην οικονομία της χώρας μας. Θεωρείτε ότι σαν χώρα αξιοποιούμε στο έπακρο τις δυνατότητες του τουριστικού μας προϊόντος ή υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά για να γίνει;

Ο κλάδος της φιλοξενίας αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της Ελλάδας, και όσο πιο σύντομα το αντιληφθούμε αυτό, τόσο πιο επαρκώς θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που έχουμε στα χέρια μας. Ο τουρισμός αποτελεί μόνο την κορυφή ενός παγόβουνου. Αυτό που δεν φαίνεται, είναι ότι από κάτω μας βρίσκεται μία ολόκληρη ατμομηχανή που κινείται. Το επιχειρηματικό οικοσύστημα της οικονομίας της φιλοξενίας, κρύβει από πίσω του μια πλειάδα άλλων επαγγελμάτων. Έχετε αναλογιστεί πόσες ειδικότητες στηρίζονται στον τομέα της φιλοξενίας; Σε πρόσφατη μελέτη του ΞΕΕ με τη Grant Thornton  προέκυψε ότι περίπου 1 εκατ. άτομα απασχολούνται άμεσα ή έμμεσα σε τουριστικούς κλάδους. Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε το έργο που έχει παραχθεί έως σήμερα, ειδικά τις κινήσεις από την πλευρά της Υπουργού Τουρισμού, της κας Κουντουρά, έχουμε όμως πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμα.

 

Ποια είναι η μελλοντική στρατηγική ανάπτυξης της Aldemar, με βάση και τις διεθνείς τάσεις διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος;

Στην εποχή μας για να παραμένει κανείς ανταγωνιστικός πρέπει όχι μόνο να προβλέπει αλλά και να ελίσσεται και να προσαρμόζεται ανάλογα με τις σύγχρονες τάσεις. Όταν η τεχνολογία και η οικονομία του διαμοιρασμού έχουν πρωταγωνιστικούς ρόλους, θα πρέπει είτε να αποδεχτεί κανείς την κατάσταση και να προσαρμόζει ανάλογα το προϊόν του είτε να συνεχίσει να παλεύει με παρωπίδες με κίνδυνο να οδηγηθεί σε  αφανισμό.

Το ελληνικό ξενοδοχείο, τι πρέπει να προσφέρει στον επισκέπτη του ώστε να του παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία φιλοξενίας;

Η φιλοξενία από μόνη της δεν αρκεί. Για να δώσουμε μία ολοκληρωμένη εμπειρία, θα πρέπει πρώτα να έχουμε εξετάσει τις ανάγκες του κοινού μας. Πρέπει να ορίσουμε εκ νέου τι σημαίνει πολυτέλεια για τον σύγχρονο άνθρωπο. Στις μέρες μας, που  οι ρυθμοί είναι τόσο εξοντωτικοί και το στρες ευθύνεται για ένα σωρό ασθένειες, έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη να έρθουμε πιο κοντά με τη φύση που μας παρέχει ηρεμία, να τραφούμε σωστά και να βρούμε την χαμένη μας ηρεμία. Σε αυτό εστιάζουμε και εμείς τα τελευταία χρόνια και για το λόγο αυτό σχεδιάσαμε και συστήσαμε στους επισκέπτες των ξενοδοχείων μας ένα νέο πρόγραμμα που είδαμε ότι έχει μεγάλη αποδοχή, γιατί ακριβώς ακούει τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Το Elements, όπως ονομάζεται, είναι ένα ολιστικό πρόγραμμα που προσφέρει στον επισκέπτη ένα διατροφικό πλάνο που στηρίζεται σε τροφές αντιοξειδωτικές, πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και φυσικά πολύ γευστικές. Ταυτόχρονα συνδυάζουμε τις θεραπείες των κέντρων θαλασσοθεραπείας μας, καθώς και την ήπια άσκηση (πιλάτες, γιόγκα κλπ).

 

Έχετε ήδη στο μυαλό σας το σχεδιασμό του επόμενου Sympossio και ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια σας για το θεσμό;

Ήδη εξετάζουμε με την ομάδα το 10ο Sympossio, με πολλές προτάσεις να συζητούνται. Το Sympossio, με 9 χρόνια στο ενεργητικό του, έχει πλέον αποδείξει έμπρακτα τη δυναμική του και τις προοπτικές του. Μεγάλο στοίχημα για εμάς θα ήταν όλοι μαζί, σε εθνικό επίπεδο, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να υποδεχτούμε τους ξένους πράκτορες σε μέρη από όλη την Ελλάδα για να αναδείξουμε την αληθινή φιλοξενία της χώρας μας. Ένα Sympossio - roadshow εντός έδρας.

 

Who is Who

Ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Resorts, δραστηριοποιείται στην οικογενειακή επιχείρηση από το 1995,  εργαζόμενος συστηματικά στην κατεύθυνση της εφαρμογής νέων ιδεών και πολιτικών οι οποίες χαράζουν καινοτόμους ορίζοντες στην ελληνική ξενοδοχία και επανατοποθετούν την φιλοξενία στο κέντρο της οικονομικής δραστηριότητας της Ελλάδας.

Παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, στην ελληνική αλλά και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα, έχοντας ως όραμα την αρμονική συνύπαρξη επιχειρηματικότητας και κοινωνίας σε ένα βιώσιμο περιβάλλον. Με αυτό το όραμα σαν αφετηρία και στόχο έχει ενεργή δράση τόσο μέσα από τον Όμιλο Aldemar Resorts, όσο και μέσα από την ενασχόληση του σε επιχειρηματικούς και κλαδικούς φορείς.

Μέχρι και το 2017, ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος ήταν Μέλος του ΔΣ & Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβαλλοντικής Πολιτικής του ΞΕΕ ενώ το 2018, εκλέχτηκε εκ νέου στο ΔΣ εκπροσωπώντας τα πέντε αστέρων ξενοδοχεία Κρήτης. Παράλληλα, κατέχει τη θέση του Γενικού Γραμματέα στην Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών (ΕΕΝΕ) καθώς και του Αντιπρόεδρου στο Ευρασιατικό Συμβούλιο (GEBC). Επίσης, από το 2010, κατέχει τον τίτλο του επίτιμου Πρόξενου της Ουκρανίας για την Πελοπόννησο.

Έχοντας πίστη στη νέα γενιά, ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος στηρίζει τους νέους, είτε βρισκόμενος δίπλα τους σε ρόλο μέντορα, είτε παρέχοντάς τους πόρους για να αναπτύξουν επιχειρηματικές δράσεις ή να διεκπεραιώσουν εργασίες στα πλαίσια του ακαδημαϊκού έτους. Από το 2013, είναι Μέλος του Επιχειρηματικού Συμβουλίου του BCA College.

Ο Αλέξανδρος Ν. Αγγελόπουλος γεννήθηκε το 1972 στην Αθήνα. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης (Boston University) και στη συνέχεια Διεθνές Management στο μεταπτυχιακό τμήμα του Boston College. To 2008, ολοκλήρωσε με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα PDP του New York Cornell University. Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο MadeinGreecenews στις 12/4/2018

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr