Βίντεο: Πρωταγωνίστρια η Χριστίνα Μπόμπα στην καμπάνια του Fuzetea- Ακούστε την παιδική φωνούλα της
Το FUZETEA, η ολοκαίνουρια πρόταση απολαυστικού παγωμένου τσαγιού σε συνδυασμό με χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά, ήρθε και στην Ελλάδα για να σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι!
Το FUZETEA, η ολοκαίνουρια πρόταση απολαυστικού παγωμένου τσαγιού σε συνδυασμό με χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά, ήρθε και στην Ελλάδα για να σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι!
Οι τρεις αναζωογονητικές γεύσεις Black Ice Tea Λεμόνι με εκχύλισμα Λουίζας, Green Ice Tea Μάνγκο με εκχύλισμα Χαμομηλιού και Black Ice Tea Ροδάκινο με εκχύλισμα Ιβίσκου, αποτελούν τις νέες, πρωτότυπες προτάσεις για όλες εκείνες τις στιγμές που θέλουμε να κάνουμε ένα διάλειμμα από την καθημερινότητα και να «βυθιστούμε» σε γεύσεις και αρώματα.
Τη σειρά FUZETEA συμπληρώνουν και οι 3 επιλογές ΖΕRO, Black Ιce Τea Λεμόνι, Black Ιce Τea Λευκό Ροδάκινο και Green Ιce Τea Passionfruit για απόλαυση χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες. Brand ambassador του FUZETEA στην Ελλάδα θα είναι η Χριστίνα Μπόμπα, ένα πρόσωπο που ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία του προϊόντος.
Το FUZETEA βασίζεται σε ανατρεπτικούς και πρωτότυπους συνδυασμούς, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού, μαζί με φρούτα και βότανα.
Σκοπός του να μας προσφέρει μια συναρπαστική γευστική εμπειρία που αναζωογονεί και ταυτόχρονα δημιουργεί μια μοναδική αίσθηση χαλάρωσης! Πρόσωπο της καμπάνιας του FUZETEA είναι η Χριστίνα Μπόμπα, μια προσωπικότητα που εκφράζει απόλυτα τις αξίες του νέου προϊόντος, αφού παρόλο που βιώνει μια πολυάσχολη καθημερινότητα, πάντα φροντίζει να αφιερώνει χρόνο στον εαυτό της με μικρές στιγμές χαλάρωσης μέσα στην ημέρα της. Το λανσάρισμα του FUZETEA θα υποστηριχθεί με ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας με τη Χριστίνα Μπόμπα σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η Nτιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, σε δήλωσή της για τη «φρέσκια» αυτή συνεργασία, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το FUZETEA είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελλάδα, καθώς πρόκειται για μια πρωτοποριακή μάρκα τσαγιού που συνδυάζει απολαυστικά εκχυλίσματα βοτάνων με φρούτα. Ακόμα πιο χαρούμενους αλλά και περήφανους μας κάνει το γεγονός ότι προέρχεται από βιώσιμες καλλιέργειες τσαγιού και είμαι σίγουρη ότι η γεύση του θα σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για το παγωμένο τσάι!
Στα πλαίσια αυτά, επιλέξαμε ως πρόσωπο του FUZETEA για την Ελλάδα και την Κύπρο, τη Χριστίνα Μπόμπα, ένα φρέσκο και δροσερό πρόσωπο που μοιράζεται τις ίδιες αξίες με εμάς και αποτελεί την ιδανική επιλογή για να εκπροσωπήσει τον μοναδικό χαρακτήρα του FUZETEA και να μεταφέρει τα μηνύματα της νέας αυτής γευστικής εμπειρίας.»
To λανσάρισμα του FUZETEA στην Ελλάδα αποδεικνύει έμπρακτα πώς η Τhe Coca-Cola Company εξελίσσεται, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο της, προσφέροντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών που διαρκώς αλλάζουν. Πρόκειται για το ταξίδι προς τη δημιουργία μιας «Τotal Βeverages» εταιρείας, που θα πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (πέραν των αναψυκτικών) και θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που θα συνοδεύουν τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και τα διαφορετικά στάδια της ζωής τους.
Το FUZETEA είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά και σας περιμένει να ανακαλύψετε και τις έξι ανατρεπτικές γεύσεις του!
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr