Millennials: Καλό wifi, smart tv στο δωμάτιο γιόγκα & spa ζητούν από τα ξενοδοχεία οι νεότερες γενιές
Aυτά ζητούν οι νέοι από τα facilities των ξενοδοχείων.
Οι υπηρεσίες τεχνολογίας και ευεξίας κατά τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο είναι το πρώτο ζητούμενο από τους millennial ταξιδιώτες (αυτούς, δηλαδή, ηλικίας μεταξύ 22 και 37 ετών). Το συμπέρασμα αυτό αναδεικνύεται σε έρευνα της αμερικάνικης εταιρείας FutureBrand Speck, του ομίλου Interpublic Group.
Οι νεότερες γενιές, λοιπόν, είναι διατεθειμένες να πληρώσουν για υπηρεσίες τεχνολογίας και ευεξίας στα ξενοδοχεία, 1,5 φορές περισσότερο από τους ταξιδιώτες ηλικίας 40-45 ετών και δυο φορές περισσότερο από αυτούς ηλικίας άνω των 56 ετών.
Μάλιστα, οι millennial ταξιδιώτες δηλώνουν ότι σχολιάζουν στα αρνητικά ενός ξενοδοχείου την έλλειψη εγκαταστάσεων και εμπειριών ευεξίας. Οι τιμές του ξενοδοχείου ή η τοποθεσία έπονται στα κριτήρια αξιολόγησης του ξενοδοχείου γι αυτούς.
Οι Millennial θέλουν τις ίδιες δυνατότητες τεχνολογίας που έχουν στο σπίτι τους και στο ξενοδοχείο, ζητώντας smart TV στο δωμάτιο και γενικά την παροχή όλων των υπηρεσιών της σύγχρονης τεχνολογίας.
200 δισ.δολ. δαπανούν οι millennials
Σύμφωνα με έκθεση της FutureCast, εξάλλου, οι ετήσιες ταξιδιωτικές δαπάνες των τουριστών που ανήκουν στη γενιά των millennials ανέρχονται σε πάνω από 200 δισ.δολάρια ετησίως.
Το 70% των millennials είπε ότι επιθυμεί να εξερευνήσει τις τοπικές κοινωνίες όπου κάνει διακοπές και να μάθει πράγματα για εκείνες. Το πάθος για απόκτηση νέων και διαφορετικών εμπειριών διαφαίνεται και από τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν τα ταξίδια τους. Όπως αποκαλύπτει η έκθεση, η γενιά αυτή επισκέπτεται κατά μέσο όρο 10 πηγές πληροφόρησης πριν προβεί σε κράτηση.
Μπορούν επίσης να συνδυάσουν επιτυχώς το επαγγελματικό ταξίδι με την αναψυχή, με το 62% να αναφέρει ότι επεκτείνουν τα επαγγελματικά ταξίδια προκειμένου να τα συνδυάσουν με διακοπές.Τα ταξίδια του Σαββατοκύριακου αντιπροσωπεύουν σχεδόν το μισό όγκο διακοπών των millennials.
Η επιρροή τους έχει ήδη γίνει αισθητή στην ταξιδιωτική βιομηχανία και τα brand συνεχίζουν να εντείνουν την παρουσία τους στα social media έχοντας ως άμεσο στόχο πλέον τις νεότερες γενιές ταξιδιωτών. Η επίδραση αυτή εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί και μέσα στα ερχόμενα χρόνια καθώς ο αριθμός των ταξιδιωτών από την ηλικιακή ομάδα των millennials αυξάνεται.
Πηγή: tornosnews
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr