Ν. Δρανδάκης, δημιουργός του Beat: «Δεν αντέχω να με λένε ύστερα από τόσα χρόνια φοροφυγά και κλέφτη»
Πού θα διαθέσει τα χρήματα σε περίπτωση που δικαιωθεί από το δικαστήριο.
Ο ιδρυτής της εφαρμογής Taxibeat, Νίκος Δανδράκης, η οποία έφερε την καινοτομία στον χώρο των ταξί καθώς και τον εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών, δηλώνει: «Δεν περίμενα να έχει τέτοια ισχύ ένας συνδικαλιστής, ώστε να μπορεί να επικαλείται ως μάρτυρες υπουργούς»,
Όλα αυτά λίγα 24ωρα πριν τη εκδίκαση τα αγωγής που έχει καταθέσει ο Νίκος Δρανδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Beat κατά του προέδρου του σωματείου των ταξί (ΣΑΤΑ), κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου.
«Είμαι απαισιόδοξος, τα πράγματα είναι πολλά που πρέπει να γίνουν και δε βλέπω επιταχυντές» ανέφερε μιλώντας, χθες (06/11), σε πάνελ για τις νεοφυείς επιχειρήσεις κατά τη δεύτερη μέρα του Capital + Vision. «Δεν αντέχω να με λένε μετά από τόσα χρόνια φοροφυγά και κλέφτη» συμπληρώνοντας ότι απώτερος στόχος είναι «ο έλεγχος της αγοράς καθώς υπάρχει μια ομάδα που θεωρεί ότι ο κλάδος τους ανήκει».
Την Πέμπτη (08/11) εκδικάζεται η αγωγή που έχει καταθέσει ο κ. Δανδράκης ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ για όσα έχει διατυπώσει δημόσια στο πρόσφατο παρελθόν ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, ο οποίος έχει καταφερθεί πολλάκις κατά της Taxibeat, νυν Beat.
Όπως έχει κάνει γνωστό ο κ. Δανδράκης, αν το δικαστήριο δικαιώσει την Beat, τότε αυτά τα χρήματα θα διατεθούν για αγορές οχημάτων για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.
Ανάμεσα στις κατηγορίες που έχει εκστομίσει ο κ. Λυμπερόπουλος κατά της Taxibeat, είναι φοροδιαφυγή, λειτουργία χωρίς σαφές νομική υπόσταση στην Ελλάδα, παράνομη λειτουργία χωρίς να τηρούνται οι κανόνες της αγοράς ταξί, διατήρηση offshore σε εξωχώριες νήσους όπου καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας από τη δραστηριότητα της Beat στη χώρα μας.
Ο κ. Δανδράκης υποστήριξε πως η εταιρεία αναζητά προγραμματιστές υψηλού επιπέδου, όμως δεν τους βρίσκει, καθώς οι καλύτεροι έχουν φύγει στο εξωτερικό. «Θέλουμε περίπου 200 προγραμματιστές και έχουμε 90», τόνισε χαρακτηριστικά.
«Δεν μπορούμε να τους βρούμε, θέλουμε χέρια και δεν υπάρχουν, όσοι είναι στην αιχμή έχουν φύγει όσοι έχουν μείνει είναι δυσεύρετοι. Δεν έχουμε εδώ ανταγωνισμό από google, facebook, Uber κ.λπ., όμως δεν καταφέρνουμε να βρούμε εργαζόμενους που χρειαζόμαστε», επισήμανε από το πάνελ του Capital + Vision.
Παράλληλα, έκανε γνωστό πως έχει δημιουργήσει ένα relocation package (πακέτο μετεγκατάστασης) σε μια προσπάθεια να επιστρέψουν πολλοί επιστήμονες και προγραμματιστές πίσω, όμως είναι μια αργή και δύσκολη διαδικασία καθώς «η αγορά είναι πολύ ρηχή», τόνισε.
Ο κ. Δανδράκης είπε πως πλέον μόνο το 5% του κύκλου εργασιών της Beat γίνεται στην Αθήνα, όμως για συναισθηματικούς λόγους κρατείται εδώ το «στρατηγείο» της εταιρείας. «Υπάρχουν συναισθηματικοί λόγοι κι έχουμε δικαστική διαμάχη, θέλαμε να υποστηρίζουμε την εταιρεία στην Αθήνα και γι’ αυτό έθεσα ως όρο στην Daimler να μην φύγουμε από την Ελλάδα και να μπει η χώρα στην ομπρέλα του Mytaxi», τόνισε ο ίδιος.
Συνολικά η Beat απασχολεί 400 εργαζόμενους, εκ των οποίων περίπου οι μισοί είναι στην Αθήνα, ενώ στην πόλη η εταιρεία έχει 8.000 οδηγούς. Έχει, μάλιστα, αποσπάσει πολλά βραβεία.
Διεθνώς, επόμενος στόχος είναι το άνοιγμα ενός τεχνολογικού κέντρου (hub) στο Άμστερνταμ, ενώ κύρια αιχμή δραστηριοτήτων της εταιρείας είναι στη Λατινική Αμερική.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr