Made in Greece η BSB: Ο Κορίνθιος υφασματέμπορας & η σπουδάστρια μόδας έχτισαν τον κολοσσό της γυναικείας ένδυσης κατακτώντας τις αγορές 21 χωρών

Η εταιρεία BSB είναι το νεανικό brand ρούχων και αξεσουάρ που έχει κατορθώσει μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας να κατέχει πια, μετά από 36 χρόνια πορείας στο χώρο της γυναικείας ένδυσης μία ηγετική θέση.

Τα ρούχα του brand διακρίνονται για το νεανικό ύφος, τις μοντέρνες και θηλυκές γραμμές, ενώ τα αξεσουάρ έχουν άποψη. Η ποιότητα συνδυάζεται με την σχεδιαστική πρωτοπορία που εστιάζει στις νέες γυναίκες με στυλ, που αγαπούν τη μόδα, νιώθουν ελκυστικές και απολαμβάνουν την θηλυκότητα τους. Στόχος της BSB είναι να προσφέρει μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία.

Αυτός ήταν και παραμένει ο στόχος της Σοφίας και του Βασίλη Μπιθαρά, που ξεκίνησαν τη διαδρομή τους στο χώρο μέσα στη δεκαετία του ’80. Πλέον όμως, η εταιρεία έχει περάσει στα χέρια της νεότερης γενιάς, των αδελφών Γιώργου και Δήμητρας Μπιθαρά, οι οποίοι φέρνουν μία φρέσκια πνοή σε όλες τις δημιουργίες, αλλά φροντίζουν και για την εξάπλωση της BSB σε νέες αγορές εκτός Ελλάδας, επιδιώκοντας να αυξήσουν τη δυναμική της.

Σήμερα λοιπόν οι πωλήσεις της εταιρείας στο εξωτερικό ξεπερνούν το 20% και παρουσιάζουν συνεχώς ανοδική τάση. Γερμανία, Ρωσία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ασία, είναι αγορές που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την BSB που επεκτείνει διαρκώς το δίκτυο των καταστημάτων της.

Σήμερα, διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο το οποίο αριθμεί 105 επώνυμα καταστήματα αποκλειστικής διάθεσης των προϊόντων της (BSB SHOPS) στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Εξίσου διευρυμένο παρουσιάζεται και το δίκτυο διανομής της εταιρείας με συνεργαζόμενα καταστήματα λιανικής (multi-brand) που ξεπερνούν σε αριθμό τα 600 στις σημαντικότερες πόλεις της Ελλάδος και του εξωτερικού.

Η εταιρεία αναδεικνύει την διεθνή της παρουσία μέσα από ένα φιλόδοξο πλάνο δραστηριοποίησης της στο εξωτερικό, όπου μέχρι σήμερα έχει παρουσία συνολικά σε 21 χώρες.

Στις ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις των 22.000 τμ. εκτείνεται ο υπερσύγχρονος χώρος των γραφείων, αποθηκών και παραγωγής της εταιρείας αλλά και ολόκληρη η φιλοσοφία της BSB. Η δημιουργία χώρων ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αποτελούν για την εταιρεία σημαντική προϋπόθεση, άμεσα συνδεδεμένη με την εικόνα και την αισθητική που έχει αναπτύξει.

Η BSB απευθύνεται σε γυναίκες μεταξύ 20 – 45 ετών που ενημερώνονται για τη μόδα, ζουν ένα σύγχρονο τρόπο ζωής, έχουν άποψη και θέλουν να εκφράζουν την προσωπικότητα και τη θηλυκότητα τους μέσα από τις ενδυματολογικές τους επιλογές.

Η ΒSB είναι ένα brand όχι μόνο συνδεδεμένο αλλά σχεδόν συνώνυμο με την μόδα. Ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις προσθέτοντας πάντα τον μοναδικό και ιδιαίτερο χαρακτήρα της. Έχει ως στόχο να κάνει την κάθε γυναίκα να αισθάνεται άνετα και ταυτόχρονα να ξεχωρίζει.

Eκτός από το χώρο της γυναικείας ένδυσης, έχει εδραιωθεί και στο χώρο των αξεσουάρ και των υποδημάτων, δημιουργώντας προτάσεις για ένα ολοκληρωμένο ενδυματολογικό προφίλ (total look).

Πως ξεκίνησαν όλα

Η επωνυμία BSB σημαίνει B(asilis) S(ofia) B(itharas). Ο Κορίνθιος στην καταγωγή επιχειρηματίας Βασίλης Μπιθαράς έκανε το ξεκίνημα μαζί με τη σύζυγό του Σοφία. Αρχικά εκείνος εργάστηκε ως πωλητής υφασμάτων, και το βήμα για τη δημιουργία της BSB δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την πολύτιμη συμβολή της συζύγου του, που γνώριζε από σχέδιο και μόδα. Παράλληλα είχε δημιουργήσει και ένα σινεμά, μια δραστηριότητα, όμως, την οποία δεν συνέχισε.

Εκείνη σπουδάστρια ακόμα στην σχολή Βελουδάκη. Εκείνος λειτουργούσε κι ένα σινεμά, μία δραστηριότητα όμως που δεν συνέχισε. Στην συνέχεια ήρθε ο γάμος τους και τότε έγινε η αρχή αυτής της θηριώδους προσπάθειας για το χτίσιμο της BSB.

Τα πρώτα ρούχα της εταιρείας σχεδίαζε και έραβε προσωπικά η Σοφία Μπιθαρά και κατόπιν προωθούνταν με χονδρική πώληση από τον σύζυγό της. Τα πρώτα κέρδη επανεπενδύονται και σύντομα η BSB άρχισε να δημιουργεί το δικό της δίκτυο καταστημάτων.

Το επόμενο βήμα μετά την απήχηση που γνώριζε μέχρι τότε το εμπορικό σήμα ήταν η επένδυση στη διαφήμιση. Πολύ γρήγορα η BSB απλώνει το δίκτυό της και φτάνει να ανταγωνίζεται ισχυρά ονόματα της εποχής. Η εταιρεία μετακομίζει στο Νέο Ηράκλειο και διαρκώς ανεβαίνει. Θα δώσει με επιτυχία τη δική της μάχη απέναντι σε πολυεθνικά μεγαθήρια όπως η ισπανική ΖΑRA ή η σουηδική Η&Μ και θα τα καταφέρει. Το 2005 θα προχωρήσει στην εξαγορά της εταιρείας γυναικείας ένδυσης Lynne. Μιας επιχείρησης που διπλασίασε το σύνολο των καταστημάτων της ελληνικής εταιρείας και της εξασφάλισε ανάπτυξη σε περιοχές όπου δεν είχε καταστήματα.

Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ήρθε στο 100ό της κατάστημα, το οποίο εγκαινιάστηκε στο Λονδίνο. Ακολούθησε το 2004 μία τιμητική βράβευση ως η κορυφαία λιανεμπορική αλυσίδα της χώρας. Επίσης το 2005 το ΕΒΕΑ βράβευσε την επιχείρηση για το επώνυμο προϊόν που δημιούργησε, ενώ κατά συρροή ακολουθούν και άλλες  διεθνείς βραβεύσεις - Διαβάστε όλη τη συνέχεια στο Made in Greece. 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr