2019 η χρονιά του αθηναϊκού hotelling - Από Four Seasons, Marriott, Ibis Grivalia, Zeus,Grecotel ανοίγουν νέα ξενοδοχεία

Φέτος είναι η χρονιά του αθηναϊκού hotelling...

Ένας αέρας αισιοδοξίας φυσάει στα πέριξ του Συντάγματος καθώς περπατάς στη Μητροπόλεως και βλέπεις την ανακοίνωση «προσλαμβάνουμε» ακολουθούμενη από μια μεγάλη σειρά επαγγελμάτων (από μάγειρες και ψαράδες έως σερβιτόρους) πάνω στο μοντέρνο γραφιστικά «περιτύλιγμα» του εργοταξίου του «ERGON House». Το πρωτοποριακό σε διεθνές επίπεδο ξενοδοχείο για foodies που ετοιμάζει η Ergon, είναι μόνο μία από τις πολυαναμενόμενες αφίξεις που αναμένονται μες στο 2019 στην Αθήνα.

Τη χρονιά που διανύουμε αλλά και την επόμενη, η ξενοδοχειακή υποδομή της Αθήνας αναμένεται να απογειωθεί παρουσιάζοντας κινητικότητα που έχουμε να δούμε από την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων. Το σύνθημα δίνει βέβαια το νέο «Four Seasons Astir Palace» που αναμένεται να εγκαινιαστεί στα τέλη Μαρτίου στον Αστέρα Βουλιαγμένης, μεταμορφώνοντας το εμβληματικό συγκρότημα σε ένα resort στα πρότυπα της κορυφαίας αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων, το οποίο φιλοξενείται ήδη στις διεθνείς λίστες με τις πιο δυνατές ξενοδοχειακές αφίξεις στον κόσμο.

Η Four Seasons δεν είναι όμως η μόνη μεγάλη αλυσίδα που επενδύει στην Αθήνα. Μετά τις πρόσφατες αφίξεις, όπως το «Grand Hyatt Athens» στη λεωφόρο Συγγρού, εντός του 2019 η Accor προχωράει στο opening του τετράστερου brand της IBIS Styles στη λεωφόρο Βουλιαγμένης και η Marriott (παράλληλα με επενδύσεις σε Πάτρα και Μύκονο), ετοιμάζει το πρώτο εν Αθήναις «Autograph» στην οδό Ακαδημίας, και τα δύο εντός του 2019.

Παράλληλα, σύμφωνα με το athinorama.gr μέσα στο 2019 l αλλά και η Grecotel ανοίγουν νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα, ενώ στην τελική ευθεία βρίσκονται και το πολυτελές resort της «Grivalia Hospitality» με συμμετοχή και του ομίλου Παπαθεοχάρη στα Αστέρια Γλυφάδας, το πεντάστερο city hotel της Cocomat στην Ακρόπολη και το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο του ομίλου Κόκκαλη στο Σύνταγμα. Παράλληλα, μια σειρά μικρότερων projects στα οποία κυριαρχούν τα νέας γενιάς αρτίστικα ξενοδοχεία boutique και τα poshtels στου Ψυρρή και στο εμπορικό τρίγωνο καθιστούν ακόμη πιο πολυσυλλεκτικό το υπάρχον σκηνικό. Οι παλιότερες μονάδες, τέλος, δεν μένουν στάσιμες αλλά προχωρούν σε ριζικές ανακαινίσεις και προσθέτουν νέα «πράσινα», design και art concepts στο δυναμικό τους.

Η αναγέννηση της αθηναϊκής ριβιέρας (άλλωστε τα city breaks στη θάλασσα που συνδυάζουν και δραστηριότητες στο νερό είναι διεθνής τάση), η ενδυνάμωση του άξονα της Συγγρού, τα πρώτα βήματα προς τη μελλοντική ανάπτυξη της γειτονιάς προς Ακαδημίας-Πατησίων-Μουσείο αλλά και της Σταδίου και, βέβαια, η παντοδυναμία του ιστορικού κέντρου – τόσο για τους οπαδούς της κλασικής πολυτέλειας όσο και για τους millennials που θέλουν πιο πρωτότυπα, homey concepts είναι μερικές από τις τάσεις που διαφαίνονται, ενώ η γαστρονομία και γενικά οι υπηρεσίες που απευθύνονται και σε Αθηναίους παραμένουν ζητούμενο για πολλές από τις νέες επενδύσεις. Φαίνεται ότι η Αθήνα έχει κερδίσει το στοίχημα του city break και το αναδυόμενο προφίλ της πρέπει να αποτελέσει, σε συνάρτηση με το τρίπτυχο κάτοικοι-επισκέπτες-επιχειρηματίες, σημείο αναφοράς για τη χάραξη τουριστικής πολιτικής και city planning σε δημοτικό και κεντρικό επίπεδο.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr