Made in Greece η ΒΙΑΠ MENTEL: «Ραντεβού» & «Φιλάκια» με παστίλιες & σοκολατάκια – Ιστορία από 1956 – Παρουσία σε Κύπρο, Καναδά & Αυστραλία
Παράδοση δύο γενεών και ιστορία από το 1956 διαθέτει η ελληνική εταιρεία ΒΙΑΠ MENTEL που πρωτοστατεί στο χώρο των ελληνικών ζαχαρωδών.
Σήμερα η εταιρεία αποτελεί ηγέτη στην κατηγορία προϊόντων από αραβικό κόμμι, ενώ έχει επεκταθεί με επιτυχία στην κατηγορία των σοκολατοειδών.
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα σημαντικής δουλειάς και προσήλωσης στον στόχο για διαρκή βελτίωση. Η πείρα και η εμπειρία ετών μεταφέρεται από γενιά σε γενιά και ο συνδυασμός με το μεράκι και την αγάπη για τα ποιοτικά προϊόντα «χαρίζουν» την εταιρεία μία από τις καλύτερες θέσεις που θα μπορούσε να έχει στον κλάδο της.
Η ΒΙΑΠ MENTEL έχει επενδύσει στην τεχνολογία, ενώ οι εγκαταστάσεις της και το οργανωμένο δίκτυο διανομής, της επιτρέπει να εξυπηρετεί έγκαιρα ένα ευρύ φάσμα συνεργατών, από hypermarkets και supermarkets μέχρι περίπτερα και καταστήματα τουριστικών ειδών.
Η εταιρεία παράγει και διαθέτει στην αγορά προϊόντα από αραβικό κόμμι: παστίλιες ευκαλύπτου – μενθόλης, αρωματικές, τεσσάρων φρούτων, μαστίχας, κανέλας, γλυκόριζας και βιταμίνης C. Παράλληλα παράγει και εμπορεύεται σε όλη την Ελλάδα σοκολατένιες ελιές, σοκολατάκια δημητριακών, τρούφα σοκολάτας, τρούφα διακοσμητική και κουφέτα διάφορων τύπων.
Η ΒΙΑΠ MENTEL απασχολεί προσωπικό 23 ατόμων και έχει εγκαταστάσεις συνολικού εμβαδού 1.200 τετραγωνικών μέτρων. Η επιτυχία της και η αναγνωρισιμότητά της επεκτείνεται και εκτός συνόρων, αφού διαθέτει εξαγωγική δραστηριότητα σε Κύπρο, Καναδά και Αυστραλία. Παράλληλα, δίνει δυναμικά το παρών σε διεθνείς εκθέσεις του κλάδου, ενώ επιδιώκει διαρκώς συνεργασίες με νέους αντιπροσώπους, διανομείς και χονδρεμπόρους στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό.
Η ιστορία της εταιρείας ξεκινά το 1935, τότε ο ιδρυτής της, Άγγελος Παπαδόπουλος, έρχεται στην Αθήνα από το Κάψια της Αρκαδίας και εργάζεται στο γνωστό αθηναϊκό εστιατόριο ΠΑΛΛΑΣ, στην Πανεπιστημίου, στο τμήμα ζαχαροπλαστικής όπου έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με τον κλάδο των τροφίμων και την παραγωγή ζαχαρωδών.
Το 1951 ήταν η χρονιά που αποφασίζει την ίδρυση της ατομικής του επιχείρησης και αρχίζει τους πειραματισμούς με την παραγωγή της παστίλιας. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1956 με γαλλικές βιβλιογραφίες κοντινούς συμβούλους, αρχίζει συστηματικά την παραγωγή παστίλιας από αραβικό κόμμι. Χωρίς μεγάλες πολυτέλειες, ξεκινά τους πειραματισμούς και την παραγωγή σε έναν ξεχωριστό χώρο του σπιτιού όπου τότε διέμενε, στην οδό Βουτυρά, στον Άγιο Ελευθέριο Αχαρνών.
Την ίδια χρονιά, ο ιδρυτής μετατρέπει την ατομική επιχείρηση σε ομόρρυθμη εταιρία μαζί με τον αδερφό του Πάνο και η εταιρεία ΒΙΑΠ (Βιομηχανία Αδελφών Παπαδόπουλου) είναι γεγονός! Η διορατικότητα του ιδρυτή και η πίστη του στο προϊόν και στην επικράτησή του στην ελληνική αγορά τον οδηγούν να κατοχυρώσει τη χρονιά εκείνη, το σήμα ΒΙΑΠ MENTEL στο Υπουργείο Εμπορίου. Σήμερα το σήμα ΒΙΑΠ MENTEL αποτελεί ένα από τα παλιότερα και διαχρονικά πλέον σήματα στην Ελλάδα.
Το 1960 η εταιρεία μπαίνει στο «παιχνίδι» της προώθησης με τις πρώτες διαφημίσεις στο πνεύμα της εποχής να κάνουν την εμφάνισή τους. «Παστίλιες μαλακτικές του λάρυγγος. Παστίλιες αρωματικές. Ευχάριστες παστίλιες που ενδείκνυνται για καπνιστάς, αθλητάς, τραγουδιστάς.»
Τα επόμενα χρόνια βρήκαν την εταιρεία να ανανεώνει την παραγωγική διαδικασία και να εξοπλίζεται με υπερσύγχρονες συσκευαστικές μηχανές και συστήματα παραγωγής πρωτοποριακά για τα δεδομένα της εποχής.
Το 1977 το εργοστάσιο της εταιρίας μεταφέρεται στα Άνω Λιόσια και το 2005 το κτίριο της εταιρίας επεκτείνεται.
Το 2006 ήταν μία ημερομηνία σταθμός για τη ΒΙΑΠ MENTEL. Η εταιρία μεταβιβάζεται στη γνωστή οικογένεια Χριστόπουλου, που έχει βαθιά γνώση του εμπορίου και ιδιαίτερα των ζαχαρωδών προϊόντων. Ο Άγγελος Παπαδόπουλος, παραμένει με ευχαρίστηση στην εταιρία ως σύμβουλος, συνδράμοντας τους νέους ιδιοκτήτες.
Το 2012 η εταιρεία κάνει ένα σημαντικό άνοιγμα στην αγορά, λανσάροντας δύο νέες γεύσεις παστίλιας, με κανέλα και με μαστίχα Χίου, καθώς και την παστίλια με φυσική βιταμίνη C (acerola), η οποία διακινείται στον κλάδο των φαρμακείων. Επίσης κυκλοφορεί στην αγορά και το νέο σοκολατάκι δημητριακών που αποτελείται από σοκολάτα γάλακτος και δημητριακό βύνης.
Δύο χρόνια αργότερα η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε σύγχρονο εξοπλισμό, προσελκύοντας νέα καταναλωτικά κοινά μικρότερης ηλικίας, ενώ παράλληλα εκσυγχρονίζει τις συσκευασίες της δίνοντάς τους φρέσκο αέρα. Εκσυγχρονίζεται ακολουθώντας τα εργαλεία της εποχής, Facebook και τα άλλα social media γίνονται βασικά μέσα επικοινωνίας με το καταναλωτικό της κοινό.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr