Και κλάμα η influencer...Καταγγέλει το Instagram που καταργεί τα "like" σε κάποιες χώρες - "Θα πρέπει να δουλεύω 8 ώρες τώρα" (φώτο)
"χτυπήθηκε άγρια από τη μοίρα"
Το δράμα της συγκλόνισε τον κόσμο. Εμ, λίγο είναι; Από εκεί που έβγαζες εύκολα και γρήγορα λεφτά, ανεβάζοντας απλώς φωτογραφίες και εισπράττοντας like στο Instagram, να πρέπει να δουλέψεις 8ωρο για να πάρεις μισθό;
Η Αυστραλή Influencer Mikaela Testa απασχόλησε τα διεθνή μέσα αυτη την εβδομάδα καθώς η δακρύβρεχτη διαμαρτυρία της για τις πρόσφατες αλλαγές στο Instagram, έγινε viral.
H 19χρονη από τη Μελβούρνη, "χτυπήθηκε άγρια από τη μοίρα", όταν ο δημοφιλής ιστότοπος αποφάσισε σε κάποιες χώρες να κόψει τα "like". Οι άνθρωποι λένε στην Testa που ζούσε από αυτά τα like ότι τώρα θα πρέπει να κάνει μια κανονική δουλειά για να ζήσει.
Σε αποκλειστικές δηλώσεις στο news.com.au, η Mikaela Testa είπε ότι βγάζει 12.895 δολάρια το μήνα , δημοσιεύοντας τολμηρές φωτογραφίες σε συνδρομητικό ιστότοπο και το Instagram, ήταν η κύρια διαφήμιση της δουλειάς της.
«Εχω τη δική μου επιχείρηση, πρόκειται για μια συνδρομητική ιστοσελίδα όπου μοιράζομαι με τους ακόλουθούς μου προκλητικές φωτογραφίες. Αυτές μου φέρνουν “εύκολο” εισόδημα. Το Instagram το χρησιμοποιώ για διαφήμιση εδώ και πέντε μήνες. Είμαι νέα στη δουλειά, όμως κατάφερα να βγάλω 45,000 δολάρια από τότε που ξεκίνησα», δηλώνει η influencer.
H Μικαέλα Τέστα δήλωσε στον ιστότοπο news.com.au ότι φοβάται ότι η μη εμφάνιση των likes στο δημόσιο προφίλ της, θα επηρεάσει την επιχείρησή της, κι αυτός είναι ο λόγος που ξέσπασε σε κλάματα δημόσια , δηλώνοντας ότι είναι πολύ αναστατωμένη.
"Ανεξάρτητα από το τι νομίζετε, το Instagram είναι μια κανονική δουλειά και όσοι έργαζονται εκεί, (σ.σ. οι influencers), έχουν δουλέψει πολύ για να φτάσουν εκεί που βρίσκονται.
"Έχυσα ιδρώτα και αίμα, για να δημιουργήσω το προφίλ και να φτάσω εκεί που ήθελα και τώρα αυτό καταστρέφεται. Δεν είμαι μόνο εγώ που υποφέρω, είναι κάθε εταιρεία και επιχείρηση που γνωρίζω που έχει επιπτώσεις. Το Instagram δεν προχωράει καν σε αυτή την κίνηση για την ψυχική υγεία, το κάνει για να ελέγχει κάθε επίδραση ώστε όλο και περισσότερες εταιρείες να μπορέσουν να “τρέξουν” τις καμπάνιες και διαφημίσεις μέσω αυτού για τα χρήματα, οπότε δεν ενδιαφέρονται για τα συναισθήματά μας".
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr