Ο Spyros Panopoulos απαντά στους επικριτές του Chaos: ''Περίτεχνα μια ομάδα Ελλήνων δεν θέλει να πάει μπροστά η χώρα τους''
Όλα όσα είπε σε ανάρτησή του...
Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 1/11 η επίσημη αποκάλυψη του Chaos από την ελληνική εταιρία Spyros Panopoulos Automotive.
Πρόκειται για το πρώτο υπεραυτοκίνητο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που θα χρησιμοποιεί έναν V10 κινητήρα βενζίνης 4.000 κ.εκ. με δύο turbo, ο οποίος θα λειτουργεί ως τις 11.000 σ.α.λ. στη βασική έκδοση Earth Version και ως τις 12.200 σ.α.λ. στην κορυφαία Zero Gravity.
Η πρώτη έκδοση θα αποδίδει 2.049 ίππους και η δεύτερη 3.064 ίππους.
Το μπροστινό μέρος έχει στοιχεία από την Formula 1. To Chaos έχει φτιαχτεί εξ' ολοκλήρου στην χώρα μας και ένα μεγάλο μέρος του οχήματος είναι φτιαγμένο σε 3d εκτυπωτή.
Ο Έλληνας δημιουργός του Chaos με μια ανάρτησή του στο Facebook υπερασπίστηκε τηn επιλογή του να δώσει στο φως της δημοσιότητας ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του Ultracar, ξεκαθαρίζοντας ότι η κατασκευή του συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς.
Συγκεκριμένα έγραψε: '' ''Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια, τα μηνύματα αγάπης που παίρνουμε από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό είναι χιλιάδες και προσπαθούμε να απαντήσουμε σε όλα. Μας δίνετε πολύ δύναμη να το τελειώσουμε να βγει στο δρόμο.
Επίσης δύναμη να το τελειώσουμε πιο γρηγορά από όσο ήταν στο πρόγραμμα μας, μας δίνουν οι haters. Μας βοηθάνε πολύ. Μιας και εκεί που δουλεύαμε 10 ώρες την ημέρα δουλεύουμε παραπάνω.
Εκεί θα πρέπει να πω ότι ο χρόνος λειτουργεί εις βάρος τους.
Να τους θυμίσω λοιπόν ότι πριν ένα μήνα πήρα την απόφαση να κάνω αποκάλυψη του αυτοκίνητου που φτιάχνω γιατί είχαν διαρρεύσει φωτός εξωτερικές από το γραφείο πατεντων και βιομηχανικών σχεδίων που είχαμε καταθέσει, και από το να το δει ο κόσμος γκρι όπως επιβαλλόταν στην καταχώρηση, και το αδικούσε πολύ προτίμησα να το αποκαλύψω σε φωτός. Σε ψηφιακή μορφή CGI όπως κάνει όλη η σοβαρή παγκόσμια αυτοκίνηση. Είναι και φυσικά πολύ πολύ πιο ακριβή από απλές φωτός.
Οπού υπάρχει πλέον αποκάλυψη αυτοκίνητου και όχι παρουσίαση (όπως ακριβώς είπα και εγώ) γίνεται με τον τρόπο αυτόν γιατί έχει την καλύτερη αποτύπωση χρώματος, λεπτομέρειας σε συνάρτηση με το φως που τοποθετείτε σε σημεία για να αναδείξει το αντικείμενο καλύτερα, εμείς το κάναμε επίσης και για άλλο λόγο, από το να το δείτε μόνο απέξω, προτιμήσαμε να το δείτε ψηφιακά το εσωτερικό που δεν είναι έτοιμο μέσα στο αυτοκίνητο μιας και υλοποιείται την ώρα που διαβάζετε αυτό το κείμενο.
Εκεί λοιπόν περίτεχνα μια ομάδα ανθρώπων που δεν θέλει να πάει μπροστά η χώρα τους (γιατι μόνο από Έλληνες έγινε αυτό) βρήκαν το cgi που μας έβαλε η εταιρεία που πωλείται σε όλο το νετ και δεν είναι κρυφό η μυστικό (που μοιάζει με τις καινούριες εγκαταστάσεις μας που κατασκευάζουμε) και το χρησιμοποίησε να πετάξει λάσπη σε εμάς και τον κόπο μας. (εάν θέλαμε να παραπλανήσουμε θα βγάζαμε μια φωτογραφία η ένα cgi που δεν υπήρχε δημόσια και θα το κάναμε) Γιατί αυτή η ομάδα δεν κάνει το ίδιο στην Lambo, Ferrari McLaren, Porsche και όλες τις εταιρείες που χρησιμοποιούν τα ίδια από την ίδια εταιρεία που τους τα φτιάχνει?
Δυστυχώς το ίδιο και κάποια περιοδικά / γνώστες του αυτοκίνητου που υιοθέτησαν την ίδια τάση ανθελλήνων γιατί θέλουν να αρέσκονται στην μαζα. Δεν μπήκαν καν στο κόπο να σχολιάσουν αυτό που είδαν με τις χιλιάδες εργατοώρες μας ούτε καν στο site μας να δούνε πραγματικές φωτός που έχουμε αναρτήσει ούτε καν να κάνουν έρευνα ούτε καν να μας πάρουν ένα τηλ. Επίσης λένε ότι εγώ έκανα παρουσίαση, που εγώ δεν είπα ποτέ ότι θα κάνω παρουσίαση αυτή την στιγμή.
Όσον αφορά στην Γενευη στην έκθεση που ρωτάτε θα πήγαινε με μαύρα τζάμια χωρίς εσωτερικό όπως όλες οι εταιρείες πριν βγάλουν στην παραγωγή.
Εφόσον πάντα κρατάω τον λόγο μου όμως και με μεγάλη πίεση χρόνου στην 1η του μηνός που υποσχέθηκα δείξαμε φωτός και ανέβηκε το site μας με τα χαρακτηριστικά, τώρα επόμενο βήμα είναι η κανονική παρουσίαση του αυτοκίνητου από την κυβέρνηση (η οποία εκπρόσωποί της έχουν έρθει και το έχουν δει από κοντά).
Και μετά από το κοινό, στον καινούριο μας χώρο.
Αυτοί τώρα που γράφουν άρθρα υποτιμητικά για το αυτοκίνητο μας ότι δεν υπάρχει, η ότι ποιοι είμαστε εμείς να φτιάξουμε μοτέρ 3000 ίππους στην ελλαδα ενώ έξω θέλουν 300εκ ευρώ μεγάλες εταιρείες, σε λίγο καιρό θα είναι αυτοί που θα ζητήσουν να παρευρεθούν στην παρουσίαση και αυτοί, να βγάλουν καμία φωτογραφία και κανένα άρθρο. Φυσικά θα τους δεχτούμε για να θυμούνται το λάθος τους και την ανοργανωσιά τους, να βλέπουν τις χθεσινές αναρτήσεις τους με τις επόμενες τους.
Επίσης δεν έχουμε πάρει ούτε ζητήσει ένα ευρώ από κανένα ιδιωτικό η δημόσιο φορέα, γιατί διάβασα μέχρι ότι έχουμε πάρει χρήματα φορολογούμενων κτλ.
Ευχαριστούμε όλους του φίλους που μας αγαπάνε και τους haters (μελλοντικοί φίλοι μας), αναμονή για την επίσημη παρουσίαση.
Το μέλλον έρχεται λαμπρό για την αυτοκίνηση στην Ελλάδα και κανείς δεν πρόκειται να την σταματήσει με φτηνά τεχνάσματα.
Εγω και η ομάδα μου θα συνεχίσουμε με πιο γρήγορους ρυθμούς. Ευχαριστούμε πολύ!''
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr