Τα κλάματα έβαλε ο πρόεδρος του ΟΣΕ στο πρώτο δρομολόγιο του Intercity - Συγκινήθηκε υπό το βάρος της τραγωδίας των Τεμπών (φωτό - βίντεο)

Δε μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυα του...

Σε κλίμα συγκινησιακά φορτισμένο, ξεκίνησε το πρωί το πρώτο δρομολόγιο Intercity, ένα και πλέον μήνα, μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Η αμαξοστοιχία 882, με 200 επιβάτες, ξεκίνησε στις 08:28 από το σταθμό Λαρίσης προς Καλαμπάκα και σε αυτήν επιβιβάστηκε ο υπουργός Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης καθώς και ο  πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, θέλοντας να δώσουν το μήνυμα ότι οι μετακινήσεις είναι ασφαλείς.

Δάκρυσε ο Τερεζάκης
Το στίγμα πάντως, δίνει η αντίδραση του προέδρου του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη. Έχοντας νωπές τις μνήμες από τη φονική σύγκρουση που έκοψε το νήμα της ζωής σε 57 ανθρώπους, όταν πήρε μπροστά η μηχανή, με δυσκολία συγκρατούσε τους λυγμούς του.

Το δεύτερο δρομολόγιο αναμένεται να ξεκινήσει στις 10:28 και θα πραγματοποιήσει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.


eurokinissi

Μέχρι να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα δρομολόγια δεν θα θυμίζουν σε τίποτα αυτά του παρελθόντος. Χαμηλές ταχύτητες, μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία ενός μόνο τρένου στα τούνελ.

Συγκεκριμένα: το όριο ταχύτητας των συρμών θα είναι 100 χλμ/ώρα αντί 160 χλμ/ ώρα. Η διάρκεια του ταξιδιού Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι 5 ώρες και 30 λεπτά αντί 4 ώρες που ήταν μέχρι πρότινος.

Διαβάστε ακόμη: Γεραπετρίτης: Η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα λειτουργούσε πλήρως, ο σταθμάρχης πήγε χειροκίνητα - Η αντιπαράθεση στη Βουλή

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό αρχικά στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα θα εκτελείται ένα ζεύγος δρομολογίων, ενώ από τις 7 Απριλίου θα εκτελούνται 2 ζεύγη δρομολογίων και 3 ζεύγη δρομολογίων από τις 11

 Γεραπετρίτης: «Άπλετο φως, επανεκκίνηση και ανάταξη της ασφάλειας οι προτεραιότητές μας»

Τα τρία ζητήματα της πολιτείας
Η πολιτεία μετά το τραγικό δυστύχημα ανέδειξε τρία σημαντικά ζητήματα, τα οποία οφείλουμε όλοι να αποδεχτούμε και να  πολεμήσουμε γι’ αυτά.

Το πρώτο είναι να ριχτεί άπλετο φως ώστε να αναδειχθούν οι ευθύνες όπου αυτές υπάρχουν – η έρευνα προχωράει με ταχείς ρυθμούς και θα έχουμε σύντομα τα αποτελέσματα της.

"Το δεύτερο είναι η επανεκκίνηση με ασφάλεια για την εμπέδωση της εμπιστοσύνης του κοινού και πράγματι σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας 22 Μαρτίου εκκίνησαν οι πρώτες περιφερειακές αμαξοστοιχίες καθώς και ο προστατικός σιδηρόδρομος για το αεροδρόμιο και τη Χαλκίδα. Και επιπλέον σήμερα έχουμε τις επιβατικές αμαξοστοιχίες οι οποίες κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Ελπίζω πως μέχρι το τέλος της άλλης βδομάδας να έχουμε και τον προαστιακό του Κιάτου."

Διαβάστε ακόμη: Κ. Μητσοτάκης: Η καλύτερη δικαίωση για τη θυσία των παιδιών στα Τέμπη είναι να εξασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα ξαναγίνει ποτέ στη χώρα μας

"Το τρίτο ζήτημα μας είναι η ανάταξη του επιπέδου ασφάλειας των σιδηροδρόμων σε ένα πιο μόνιμο επίπεδο. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι γίνεται μια τεράστια προσπάθεια ώστε όλες οι συμβάσεις που αναφέρονται στη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση καθολικά στον κύριο άξονα να ολοκληρωθούν έγκαιρα έτσι ώστε τέλος Σεπτεμβρίου να έχουμε ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο σύμφωνα με τα προβλεπόμενα διεθνή standards για την προστασία των επιβατών."

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr