Μετρό Θεσσαλονίκης 23 φωτό: Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο με επιβάτη τον Κυριάκο Μητσοτάκη - "Φύγαμε από τους μουσαμάδες" (βίντεο)

Δοκιμαστική διαδρομή για το μετρό της Θεσσαλονίκης με επιβάτες δημοσιογράφους, επίσκεψη και από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του Μετρό Θεσσαλονίκης από τον νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας (Γραμμή 1), με επιβάτες δημοσιογράφους της πόλης, ενώ λίγη ώρα αργότερα ήταν η ώρα του πρωθυπουργού να το επισκεφθεί .

Ένας από τους πρώτους επιβάτες του μετρό Θεσσαλονίκης ήταν ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς το πρωί της Πέμπτης επιβιβάστηκε σε δοκιμαστικό δρομολόγιο του συρμού.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη για την προεκλογική ομιλία, ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε το αμαξοστάσιο της Πυλαίας… με το μετρό.

Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός επιβιβάστηκε στην αφετηρία της γραμμής του μετρό, στον νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και έφτασε μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Εκεί, έκανε επιθεώρηση στο κέντρο ελέγχου του μετρό.
 

5891242

5891271

5891300

 

mitsotakis_metro___4_

mitsotakis_metro___5_

mitsotakis_metro___3_

Όπως έχει προαναγγείλει ο κ. Μητσοτάκης, το μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2024.

«Όσοι μας συνόδευσαν σήμερα διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση τήρησε στο ακέραιο τη δέσμευση να παραδώσει στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη, προστατεύοντας ταυτόχρονα και την πολύ πλούσια πολιτιστική κληρονομιά», είπε ο πρωθυπουργός μόλις αποβιβάστηκε από το τρένο.

Σημείωσε ότι είναι πολύ σημαντική ημέρα για την Θεσσαλονίκη και τους Θεσσαλονικείς και ευχαρίστησε όλους όσοι εργάστηκαν για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος και «να περάσουμε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου που ξεκινά δοκιμαστική λειτουργία».

 

 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνοδεύεται από τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Γεραπετρίτη, τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις υποδομές, Γιώργο Καραγιάννη και τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, Νίκο Ταχιάο.

Ειδικότερα, όπως αναφέρουν πληροφορίες του GR Times, όλοι οι σταθμοί εκτός της Βενιζέλου έχουν διαμορφωθεί πλήρως, ενώ διαθέτουν και ειδικά υαλοπετάσματα, τις πόρτες ασφαλείας τύπου PSD, που θα αποτρέπουν ενδεχόμενο ατυχήματος.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Η διαδρομή της Γραμμής 1 θα γίνεται σε 17 λεπτά

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, η διαδρομή στο κομμάτι νέου σιδηροδρομικού σταθμού μέχρι το Σιντριβάνι έγινε με ταχύτητα που έφτανε μέχρι τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς ο έλεγχος του συρμού ήταν χειροκίνητος, ενώ στη συνέχεια το κομμάτι της διαδρομής από το Σιντριβάνι μέχρι και το αμαξοστάσιο στην Πυλαία έγινε με ταχύτητες που μπορούσαν να φτάσουν τα 80 χιλιόμετρα, με το συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής να είναι πλήρως αυτόματο όσον αφορά την κίνηση του συρμού.

Στην κανονική λειτουργία του μετρό, όταν το έργο παραδοθεί, η διαδρομή έκτασης 9,6 χλμ. από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και την Νέα Ελβετία, ανάμεσα σε 13 σταθμούς, θα γίνεται μέσα σε 17 λεπτά.

Οι γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης / wikipedia
Ο πρόεδρος της Αττικό ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νίκος Ταχιάος, ο οποίος ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας του μετρό, έκανε λόγο για ένα από τα πιο σύγχρονα και ασφαλέστερα μετρό στον κόσμο.

Ο Μητσοτάκης θα μεταβεί στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας

 

 

Τέλος, σύμφωνα με το GR Times, σε λίγη ώρα στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας αναμένεται να φτάσει και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να ενημερωθεί και να δει από κοντά την εξέλιξη του έργου.

 

 

Φωτογραφίες: EUROKINISSI

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr