Η επιστροφή των Ελληνίδων influencers: Χρυσιάνα Ανδριοπούλου, Χριστίνα Κανελλοπούλου, Έβελυν Καζαντζόγλου, Μαρία Ηλιάκη (φωτό)

Δείτε σε ποια events βρέθηκαν! 

Πολλές λαμπερές παρουσίες είδαμε τις τελευταίες ημέρες σε δύο μεγάλα events.

Συγκεκριμένα οι Ελληνίδες influencers παρευρέθηκαν στην παρουσίαση του νέου αρώματος της Burberry, αλλά και στη μεγάλη εκδήλωση της Lancôme,  που σηματοδοτεί τη νέα εποχή της εταιρείας

Η Lancôme, μετρώντας πάνω από 85 χρόνια ως ηγέτης στο χώρο της Ομορφιάς, υποδέχτηκε το πιστό κοινό της στο πολυτελές “Lancôme Institute” – ένα pop-up ινστιτούτο ολιστικής περιποίησης, που δημιουργήθηκε για 3 ολόκληρες μέρες, από τις 3 έως 5 Οκτωβρίου, σε μια από τις πιο επιβλητικές γκαλερί της Αθήνας, με σκοπό να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τη μάρκα, αναδεικνύοντας τον μεγαλειώδη χαρακτήρα, τις πλούσιες συλλογές της, αλλά και την πλήρη γκάμα high-tech εργαλείων που την καθιστά πρωτοπόρο στον κόσμο της σύγχρονης κοσμετολογίας.

Στο χώρο του “Lancôme Institute”, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον πολυδιάστατο κόσμο της μάρκας μέσα από 3 διαδραστικές αίθουσες, αφιερωμένες στους κεντρικούς της άξονες: περιποίηση, μακιγιάζ και άρωμα.

Το ισόγειο της γκαλερί, αφιερωμένο στη φροντίδα της επιδερμίδας, είχε μεταμορφωθεί σε ένα beauty hub τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβάνοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες με προηγμένα εργαλεία δερμοδιάγνωσης και περιποίησης που ενισχύουν τη δράση των εμβληματικών προϊόντων Lancôme, όπως ο ορός Advanced Genifique, πολυτελείς καμπίνες ομορφιάς με την premium συλλογή Absolue και ένα θεματικό δωμάτιο με καθρέφτες όπου δέσποζε η θρυλική σειρά Renergie.

Στη συνέχεια, στον 1ο όροφο οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν στον κόσμο του αρώματος μέσα από έναν virtual ολάνθιστο κήπο, πιστό πρότυπο του Domaine de la Rose στη γραφική Grasse της Νότιας Γαλλίας όπου καλλιεργείται το τριαντάφυλλο-σύμβολο της μάρκας, με πρωταγωνιστές τα αγαπημένα αρώματα La Vie Est Belle, Idôle και La Nuit Trésor.

Στον ίδιο χώρο, όπου κυριαρχούσε ένας αριστουργηματικός τοίχος από ροζ τριαντάφυλλα ως τέλειος καμβάς για τις φωτογραφίες των καλεσμένων, ξεχώριζε η πλούσια γκάμα μακιγιάζ της Lancôme, μέσα από ένα Make-up studio στο οποίο διεξάγονταν δημιουργικά masterclasses κατά τη διάρκεια των 3 ημερών, τόσο για το κοινό, όσο και για καταξιωμένους makeup artists που παρευρέθηκαν για να δοκιμάσουν πρώτοι τις νέες κυκλοφορίες της μάρκας.

Το εντυπωσιακό τριήμερο “Lancôme Institute” έκλεισε με ένα φαντασμαγορικό cocktail party με επιλεγμένους εκπροσώπους των Μέσων, επώνυμους καλεσμένους και στενούς συνεργάτες της μάρκας, οι οποίοι έδωσαν το «παρών» με ενθουσιασμό για να γιορτάσουν τη νέα εποχή της Lancôme.

Ανάμεσά τους ξεχώρισαν οι Αθηνά Οικονομάκου, Ντορέττα Παπαδημητρίου, Μαρία Ηλιάκη, Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου, Ζενεβιέβ Μάντζαρη, Ελιάνα Χρυσικοπούλου, Τόνια Σωτηροπούλου, Μαρίνα Βερνίκου, Χριστίνα Κοντοβά, Έβελυν Καζαντζόγλου, Ευριδίκη Βαλαβάνη και άλλες εξέχουσες προσωπικότητες.

Στην ατμοσφαιρική αυλή της γκαλερί, κατείχαν πρωταγωνιστικό ρόλο τα signature cocktails με βάση το super-premium Ιταλικό Gin Malfy, αλλά και η μελωδική φωνή της performer Αντωνίας Καούρη, η οποία ανάμεσα σε άλλες επιτυχίες, ερμήνευσε όλα τα μουσικά κομμάτια που έχουν συνδεθεί άρρηκτα με τη μεγαλειώδη πορεία της Lancôme ανά τα χρόνια.

Η ξεχωριστή βραδιά ολοκληρώθηκε με την ομιλία της Γενικής Διευθύντριας L’ Oréal Luxe, κας Τόνιας Γεωργιάδη, και της Brand Business Manager Lancôme, κας Ιωάννας Φατούρου, η οποία χαρακτηριστικά δήλωσε «Η Lancôme είναι μια σπουδαία μάρκα και βρίσκεται ήδη στην επόμενη εποχή.

Το τριήμερο pop-up Lancôme Institute που δημιουργήσαμε για όλους σας το αποδεικνύει αυτό με τον πιο περίτρανο τρόπο». Λίγα λόγια για τη Lancôme Η Lancôme, η θρυλική γαλλική μάρκα ομορφιάς, επιβεβαιώνει ότι η ευτυχία είναι η πιο ελκυστική ομορφιά.

Είναι ένα βαθύ, συγκλονιστικό συναίσθημα που ξυπνά όλες τις αισθήσεις. Ο στόχος της μάρκας είναι να δίνει σε κάθε γυναίκα τη δυνατότητα να «ανθίζει», να αναδεικνύει την ομορφιά και τη θηλυκότητά της, σε όποια ηλικία κι αν βρίσκεται, όποιος κι αν είναι ο δικός της τρόπος έκφρασης της ομορφιάς.

Βurberry

Σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά events της σεζόν, ο οίκος Burberry Beauty, που στην Ελλάδα διατίθεται αποκλειστικά από τον Όμιλο Σαράντη, έκανε τη διεθνή παρουσίαση του νέου γυναικείου αρώματος Burberry Goddess Eau de Parfum.

Πρόσωπα από το χώρο της show biz, δημοσιογράφοι αλλά και στρατηγικοί συνεργάτες της αγοράς είχαν την ευκαιρία να περάσουν μια μαγική φθινοπωρινή βραδιά στην ειδυλλιακά φωταγωγημένη Λίμνη Βουλιαγμένης, σε μια εκδήλωση όπου έδωσαν το «παρών» και δεκάδες influencers από το εξωτερικό: οι περίπου 70 εκπρόσωποι από ευρωπαϊκές χώρες που βρέθηκαν στην Αθήνα ειδικά για την περίσταση, απόλαυσαν στο έπακρο την ελληνική φιλοξενία, σε ένα τριήμερο εορταστικό ταξίδι που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του νέου λανσαρίσματος.

Με φόντο το εκθαμβωτικής ομορφιάς σκηνικό της λίμνης και υπό τους μελωδικούς ήχους live άρπας, οι αφίξεις στο στολίδι της αθηναϊκής ριβιέρας διαδέχονταν η μία την άλλη, με τα φλας των φωτογράφων και τις κάμερες των τηλεοπτικών συνεργείων να καταγράφουν λαμπερές εμφανίσεις. Τη βραδιά άνοιξε η Mette Engell, Senior Vice President της COTY Ευρώπης, η οποία αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην εξαιρετική επιτυχία του αρώματος που έχει ήδη σκαρφαλώσει στην κορυφή σε Ευρώπη και Αμερική, ενώ στη συνέχεια παρέδωσε τη σκυτάλη στην κεντρική παρουσιάστρια της εκδήλωσης, Mary Vytinaros.

Η Ελληνοαυστραλή καλλονή συντόνισε μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση με την κορυφαία αρωματοποιό και «μύτη» του αρώματος, Amandine Clerc Marie, για τα μυστικά της νέας αυτής πολυσυζητημένης δημιουργίας: μια μοναδική gourmand οσφρητική συγχορδία, με πρωταγωνιστές ένα τρίπτυχο από ξεχωριστές βανίλιες, νότες εξαιρετικά αγαπητές στις απανταχού λάτρεις των γλυκών αρωμάτων, που αποτέλεσαν και την έμπνευση για τα μεθυστικά signature cocktails της βραδιάς. 

Στην όμορφη βραδιά παρευρέθηκαν οι:  Φαίη Σκορδά, Κατερίνα Γιαννακοπούλου, Έλενα Γαλύφα, Έβελυν Καζαντζόγλου, Μαρία Ηλιάκη, Ελιάνα Χρυσικοπούλου, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου.

Oι Eλληνίδες influencers που βρίσκονται στην κορυφή του Instagram

 

Στη χώρα μας δεν είναι λίγοι εκείνοι οι influencers που ξεπερνούν τους 700.000 followers, ενώ κάποιοι καταφέρνουν και αγγίζουν το 1 εκατομμύριο. Οι επαγγελματίες influencers των οποίων η επίδραση και η αναγνωρισιμότητά τους στο κοινό είναι αδιαμφισβήτητη.

Πολλές Ελληνίδες όπως η Μαρία Ηλιάκη (590 χιλ. ακολουθους), η Έβελυν Καζαντόγλου (187 χιλ), η Έλενα Γαλύφα ( 164 χιλ) και πολλές άλλες, χρησιμοποιούν καθημερινά και για αρκετές ώρες τα social media της τόσο για διαφημιστικούς λόγους όσο και για κοινωνικούς.

Δείτε περισσότερες φωτό στο slide show

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr