Good News: 50 νέα καταστήματα σε Αμερική και Γερμανία ανοίγει η Cocomat - τα ελληνικά στρώματα του διαμόνιου Πωλ Ευμορφίδη που ξεκίνησε από το μηδέν σε όλο τον κόσμο! (φωτό - βίντεο)

Συνολικά 30 καταστήματα στις ΗΠΑ και ακόμη 20 στη Γερμανία αναμένεται να λειτουργήσουν την ερχόμενη τριετία, από την Coco-mat, η οποία με τη συνδρομή των νέων της μετόχων, της οικογένειας Λογοθέτη του ομίλου Libra και του The Cycladic Group, του Δημήτρη Γουλανδρή, επιχειρεί μεγάλο ‘’άνοιγμα’’ στις αγορές του εξωτερικού.

Συνολικά 30 καταστήματα στις ΗΠΑ και ακόμη 20 στη Γερμανία αναμένεται να λειτουργήσουν την ερχόμενη τριετία, από την Coco-mat, η οποία με τη συνδρομή των νέων της μετόχων, της οικογένειας Λογοθέτη του ομίλου Libra και του The Cycladic Group, του Δημήτρη Γουλανδρή, επιχειρεί μεγάλο ‘’άνοιγμα’’ στις αγορές του εξωτερικού.

http://www.epistimonikomarketing.gr/uploads/images/may/MARKETING_MAY_MIXALI_page15_image1.jpg

ΗΠΑ και Γερμανία είναι οι δύο αγορές που εστιάζει αυτή την στιγμή ο όμιλος, χωρίς να εγκαταλείπονται και τα πλάνα για επέκταση προς …Ανατολάς: Το ευρύτερο πλάνο του ομίλου για την ερχόμενη πενταετία περιλαμβάνει τη λειτουργία στο εξωτερικό ενός δικτύου συνολικά 200 καταστημάτων- ήδη αυτή την στιγμή λειτουργούν πάνω από 30 σημεία πώλησης εκτός συνόρων- εκ των οποίων 3 στη Γερμανία και ένα ακόμη στη Νέα Υόρκη, ενώ ενδεικτικά στην Κίνα η Coco-mat θα αριθμεί πολύ σύντομα, έως το τέλος του ερχόμενου φθινοπώρου, συνολικά περί τα 20 σημεία (ήδη λειτουργούν 12).

http://www.mylefkada.gr/2013/April/16701.jpg

Της Στεφανίας Σούκη, Newmoney.gr

Παράλληλα, όπως επεσήμανε χθες στο πλαίσιο του συνεδρίου Hospitality.now ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Coco-Mat Hotels & Resort Worldwide κ. Κώστας Μαλτέζος ο όμιλος έχει θέσει ως στόχο να ενισχύσει τις πωλήσεις του στον κλάδο των ξενοδοχείων, μέσω των συνεργιών που ήδη υφίστανται με τον κλάδο λιανικής του ομίλου και έχουν αποφέρει ήδη σημαντικά αποτελέσματα. Ιδιαίτερα αν ληφθεί υπόψη ότι αυτή την στιγμή ένα ποσοστό κοντά στο 30% των πωλήσεων της Coco-mat στην Ελλάδα αφορά τα ξενοδοχεία, ενώ στόχος της διοίκησης για την επόμενη πενταετία είναι οι πωλήσεις προς τον ξενοδοχειακό κλάδο να αντιστοιχούν σε ποσοστό άνω του 50% επί του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου. “Το επόμενο luxury είναι το natural” ανέφερε χαρακτηριστικά χθες ο κ. Μαλτέζος, επισημαίνοντας ότι ο όμιλος απευθύνεται σε ξενοδοχεία τα οποία προωθούν το ''φυσικό τρόπο'' στη φιλοξενία τους, ωφελούμενος παράλληλα και στον τομέα της λιανικής, καθώς οι επισκέπτες των ξενοδοχείων αναζητούν στη συνέχεια στα καταστήματα της Coco-mat τα προϊόντα που έχουν ήδη δοκιμάσει.

Με 50 νέα καταστήματα σε ΗΠΑ και Γερμανία η Cocomat την ερχόμενη τριετία

Οι πωλήσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο θα ενισχυθούν και από τις συνέργειες με τον όμιλο Libra του ομίλου Λογοθέτη, ο οποίος εδώ και λίγο καιρό τοποθετήθηκε μετοχικά στην Coco-mat με στόχο ακριβώς να συνδράμει στην εξωστρέφεια του ομίλου. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το Libra Group, μέσω της εταιρείας FSA Group έχει προχωρήσει σε joint venture με τον ξενοδοχειακό όμιλο Hyatt για τη δημιουργία 9 ξενοδοχειακών μονάδων στη Βραζιλία, με την επωνυμία Hyatt Place, στα οποία βασικός προμηθευτής θα είναι η Coco-mat. Το πρώτο Hyatt Place αναμένεται να λειτουργήσει το 2016 στο Σάο Πάολο.

Σημειωτέον ότι η πρόσφατη απόκτηση συμμετοχής στην Coco-mat αποτελεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Libra στον κλάδο παραγωγής και λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα, καθώς ο όμιλος είχε μέχρι στιγμής επενδύσει στους κλάδους των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της φιλοξενίας.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr