Η απάντηση του Πειραιώς Σεραφείμ στους επικριτές των απόψεών του περί πεολειχίας

Το παράλογο συνεχίζεται. Απαντήσεις στην δριμεία κριτική που δέχθηκαν οι απόψεις του περί «πεολειχίας» επιχειρεί να δώσει ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ. Η Μητρόπολη Πειραιώς εξέδωσε Δελτίο Τύπου στο οποίο ο Σεραφείμ αναφέρει ότι διάβασε  «τα περιπαικτικά και απαξιωτικά σχόλια που αφορούσε κείμενό μου, με το οποίο εφιστούσα την προσοχή για τα δεινές επιπτώσεις από την παράχρηση των σωματικών οργάνων».

























Το παράλογο συνεχίζεται. Απαντήσεις στην δριμεία κριτική που δέχθηκαν οι απόψεις του περί «πεολειχίας» επιχειρεί να δώσει ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ.
Η Μητρόπολη Πειραιώς εξέδωσε Δελτίο Τύπου στο οποίο ο Σεραφείμ αναφέρει ότι διάβασε  «τα περιπαικτικά και απαξιωτικά σχόλια που αφορούσε κείμενό μου, με το οποίο εφιστούσα την προσοχή για τα δεινές επιπτώσεις από την παράχρηση των σωματικών οργάνων».
Ο κ. Σεραφείμ τονίζει ότι αν και δεν συμφωνούσε με την ορολογία που χρησιμοποιούσαν προκειμένου να ισχυροποιήσει την «ταπεινήν του γνώμη» προέβαλε έστω δύο δημοσιεύματα της ιατρικής επιστημονικής κοινότητος «και θα ήθελα παρ' ότι γνωρίζω ότι μιλάω σε «ώτα μη ακουόντων» να Σας πω με ειλικρινή αγάπη στα πρόσωπά Σας, έστω και αν δεν το πιστεύετε, ότι εκόντες άκοντες είσθε οι μεγαλύτεροι ευεργέτες μου και ότι οι λοιδορίες Σας έστω και αν δεν το αντιλαμβάνεσθε προς καιρόν θα είναι ο μεγαλύτερος δήμιός Σας».
Ο μητροπολίτης Πειραιώς εξηγεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται στον στοματικό έρωτα: «Είναι μόνιμος και συνεχής η αναφορά μου σε αυτό, διότι το ανθρώπινο σώμα συνιστά αναπόσπαστο τμήμα της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας, κατά δε την πίστη μας αποτελεί τον ναόν του Παναγίου Πνεύματος» τονίζει.
«Θεωρώ ότι λογικός άνθρωπος δεν είναι δυνατόν να αποδέχεται ότι η υπερμαθηματική ακρίβεια, λειτουργικότητα και ενοείδεια της βιοχημείας του ανθρωπίνου οργανισμού, που προϋποθέτει αναποδράστως σκέψη, προέρχεται από το τίποτα και τον κανένα, και ειδικότερα η θαυμαστή λειτουργία και αλληλοεπίδραση της υποφύσεως, του υποθαλάμου, των επινεφριδίων και των γεννητικών αδένων δεν μπορεί να είναι προϊόν τύχης η άλογης και ασυνείδητης φυσικής επιλογής» σημειώνει ο μητροπολίτης ό,τι και αν σημαίνει αυτό.
Όμως αναγνωρίζει ότι αυτές οι πρακτικές δεν μπορούν να αποκλειστούν από το μυστήριο του Γάμου «αλλά οφείλω σαν ποιμένας να καταδεικνύω τις τραγικές αποκλίσεις από την ανθρώπινη φυσιολογία που αναποδράστως απομειώνουν την αθάνατη ανθρώπινη ψυχή και φυσικά ουδέποτε απομείωσα την αληθή επιστήμη που αποτελεί έργο της θεόσδοτης ανθρώπινης λογικής ιδιότητος της κατ' εικόνα Θεού κτισμένης ανθρώπινης ψυχής αλλά επισημείωσα την φαιδρότητα της ψευδούς επιστήμης που γίνεται όχημα και άθυρμα της αθεϊστικής προπαγάνδας».
Στη συνέχεια ο κ. Σεραφείμ κάνει ανοιχτή επίθεση εναντίον της ομοφυλοφιλίας λέγοντας: «Μήπως δεν γνωρίζετε ότι όλη η πρακτική της ομοφυλοφιλίας, ανδρικής και γυναικείας, εδράζεται στην παράχρηση των σωματικών οργάνων και ότι νομοπαρασκευαστική επιτροπή του Υπουργείου Δικαιοσύνης ''ετοιμάζει'' επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και μεταξύ ομοφύλων ζευγαριών!!! δηλαδή η θεσμοθετημένη πολιτεία νομιμοποιεί ''ηθικά'' την παράχρηση του ανθρωπίνου σώματος και την ψυχοπαθολογία περί το γενετήσιο ένστικτο και αυτό δεν Σας απασχολεί ενώ αποβαίνει τραγική οδός πόνου και αφόρητης οδύνης για τους συναθρώπους Σας που παγιδεύονται σε μια τέτοια αλλοτρίωση της προσωπικότητός τους».
Και καταλήγει με την ευχή «Εύχομαι ειλικρινά ο Θεός να μη ''στήση'' στις ψυχές Σας την αμαρτία αυτή».

Πηγή: tovima.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr