Σοφία Βεργκάρα: η χειμώδης Κολομβιανή σταρ με 28,7 εκ. ευρώ ανακηρύχθηκε η νέα ισχυρή κυρία της αμερικανικής τηλεόρασης!
Η νέα ισχυρή κυρία της αμερικανικής τηλεόρασης έχει ονοματεπώνυμο. Σοφία Βεργκάρα. Και πολλές καμπύλες. Τόσες που σε αρκετές περιπτώσεις αποσπούν την προσοχή του κοινού από το υποκριτικό της ταλέντο. Η Κολομβιανή ανακηρύχθηκε από το περιοδικό «Φορμπς» η πιο καλοπληρωμένη ηθοποιός της μικρής οθόνης στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, για τρίτη συνεχόμενη φορά, αφού την περσινή χρονιά είχε εισοδήματα ύψους 28,7 εκατ. ευρώ. Περισσότερα μάλιστα και από τον άνδρα συνάδελφό της Αστον Κούτσερ που βρέθηκε στην κορυφή της αντίστοιχης κατάταξης με 20,2 εκατ. ευρώ.
Μεγάλο μέρος των εισοδημάτων της 42χρονης ηθοποιού προέρχεται από τη συμμετοχή της στην κωμική σειρά «Modern family» του δικτύου ΑΒC. Οπως και τα υπόλοιπα μέλη του καστ, αμείβεται με 252.000 ευρώ το επεισόδιο. Με αρκετά εκατομμύρια δολάρια αυξάνει τον τραπεζικό λογαριασμό της από τις εμπορικές της συμφωνίες με εταιρείες όπως οι Diet Pepsi, CoverGirl, Head & Shoulders, AT & T και Synthroid. Εκτός από φωνή... κορμάρα, η Βεργκάρα φαίνεται να έχει και το επιχειρηματικό δαιμόνιο, μιας και είναι επίσης συνιδιοκτήτρια της εταιρείας Latin World Entertainment. Η εταιρεία, που δραστηριοποιείται στον χώρο του μάνατζμεντ καλλιτεχνών, πρόσφατα υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον όμιλο CNET, προκειμένου να κάνουν ιστοσελίδες τεχνολογικών νέων στα ισπανικά. Παράλληλα, συνεχίζεται και η 12ετής συνεργασία της με την αλυσίδα ηλεκτρικών Kmart, με σκοπό την αύξηση του ισπανόφωνου καταναλωτικού κοινού, αναφέρουν τα ΝΕΑ..
Μέσα στη χρονιά, η Βεργκάρα έβγαλε επίσης σε κυκλοφορία το πρώτο της άρωμα, ενώ πρωταγωνίστησε και στην ταινία «Chef». Λίγο οι καλές κριτικές για την ερμηνεία της, λίγο οι προκλητικές της εμφανίσεις, δεν ήθελε και πολύ για να γίνει η ταινία η εισπρακτική επιτυχία του καλοκαιριού στις Ηνωμένες Πολιτείες και να έχει εισπράξεις 23 εκατομμυρίων ευρώ. Ο συνδυασμός των δύο αυτών στοιχείων, άλλωστε, είναι χαρακτηριστικός και της καριέρας της. Γιατί μπορεί σήμερα να είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα της βιομηχανίας του θεάματος, αλλά στις αρχές της δεκαετίας του 1990 δεν ήταν παρά ένα κοριτσάκι από την Μπαρακίνγια της Κολομβίας.
Χάρη στα εντυπωσιακά της εξωτερικά προσόντα, την ανακάλυψε ένας κυνηγών ταλέντων σε μια παραλία της πατρίδας της και σύντομα την έφερε στις πασαρέλες της κολομβιανής πρωτεύουσας. Από τους προβολείς της μόδας πέρασε στους προβολείς των τηλεοπτικών πλατό και σιγά σιγά έγινε το νέο μεγάλο αστέρι στις τηλενουβέλες της Λατινικής Αμερικής. Οι φωτογραφίσεις της με μαγιό αλλά και οι συμμετοχές της σε ριάλιτι τράβηξαν το ενδιαφέρον των αμερικανικών δικτύων που άρχισαν να της προτείνουν τις πρώτες guest εμφανίσεις. Και αφού το όνομά της άρχισε να παίζει στα εξώφυλλα των σκανδαλοθηρικών περιοδικών, ήρθε και η ώρα για να κάνει το ντεμπούτο της στον κινηματογράφο. Και αφού έκανε το «αγροτικό» της σε παραγωγές όπως το «Madea goes to jail», ήρθε και η επιτυχία με ταινίες όπως τα «Στρουμφάκια» και «Το Τρίο Στούτζες: η ταινία».
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr