Κατέβασαν το σλόγκαν που εξόργισε: «Hungry but chic»
Οι έντονες αντιδράσεις για το σλόγκαν «Hungry But Chic» ανάγκασαν μεγάλο πολυκατάστημα στην οδό Ερμού να αλλάξει τη βιτρίνα του.
Οι έντονες αντιδράσεις για το σλόγκαν «Hungry But Chic» ανάγκασαν μεγάλο πολυκατάστημα στην οδό Ερμού να αλλάξει τη βιτρίνα του.
Η φραση «Hungry But Chic», δηλαδή πεινασμένη αλλά σικ, είναι από την καμπάνια της εταιρείας ρούχων Kookaϊ, όμως στην Ελλάδα απέκτησε άλλη σημασία.
Χιλιάδες οργισμένα μηνύματα αναρτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνοντας λόγο για πρόκληση, τονίζοντας ότι οι υπεύθυνοι του καταστήματος θα μπορούσαν να είχαν επιλέξει κάποιο από τα άλλα σλόγκαν της καμπάνιας, όπως το «Single but chic».
Η συγκεκριμένη καμπάνια προκάλεσε αντιδράσεις και σε άλλες χώρες, καθώς όπως κάποιοι ισχυρίστηκαν επανέφερε το πρότυπο της ανορεξικής γυναίκας.
Πηγή: ethnos.gr
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr