Το νέο υπεραυτοκίνητο της Ferrari: ''Oι πρώτες εικόνες από το υπερταχύ αντικείμενο του πόθου των ανδρών! (φωτό)
Το επόμενο Σαββατοκύριακο στην πίστα Yas Marina στο Abu Dhabi θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του τελευταίου υπεραυτοκινήτου της Ferrari, της FXX K. Ωστόσο η Ferrari έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και τα πρώτα στοιχεία για το μοντέλο.
Πρόκειται για την FXX K. Βασίζεται στην LaFerrari και είναι απόγονος της FXX. Αυτό σημαίνει πως έχει πολύ υψηλή τιμή και κορυφαία τεχνολογία χωρίς περιορισμούς μιας και προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα. Το γράμμα “K” στην ονομασία προέρχεται από την λέξη “KERS”, το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας που προέρχεται από τα μοντέλα της F1 και έχει σαν σκοπό την τελειοποίηση της απόδοση στην πίστα.
Παρά το γεγονός πως η FXX K προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας, δεν θα μπορεί να συμμετάσχει σε αγώνες! Αυτό συνέβαινε και με τον προκάτοχο της την FXX. Τα αυτοκίνητα θα παραμένουν στις εγκαταστάσεις της Ferrari και θα είναι προσβάσιμα μόνο από επίλεκτους πελάτες, οι οποίοι θα συμμετάσχουν σε ένα διετές πρόγραμμα εξέλιξης. Σε σύγκριση με την LaFerrari η FXX K έχει συνολική ιπποδύναμη αυξημένη κατά 87Ps, φτάνοντας τα 1050 Ps. Επίσης είναι ισχυρότερη κατά 50 Ps από τον ανταγωνιστή της, την McLaren P1 GTR. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,3 lt. V12, αποδίδει 860 Ps ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ακόμα 190 Ps. H συνολική ροπή ξεπερνά τα 900Nm.
Για να αποδώσει 60 Ps περισσότερα ο κινητήρας, από τον αντίστοιχο παραγωγής, έχει νέους εκκεντροφόρους και μηχανικά, αντί για υδραυλικά ωστήρια στις βαλβίδες. Η εισαγωγή έχει ανασχεδιαστεί έχοντας δεχτεί μια ειδική επεξεργασία ενώ και η εξαγωγή έχει δεχτεί βελιτώση. Το σύστημα HY-KERS που προέρχεται από την LaFerrari έχει εξελιχθεί περεταίρω με στόχο την απόδοση, ενώ ο οδηγός μπορεί να διαλέξει μεταξύ 4 ρυθμίσεων από το χειριστήριο “Manettino”, στο κέντρο της κονσόλας. Η ρύθμιση Qualify προορίζεται για μέγιστη απόδοση για λίγους γύρους, η Long Run για σταθερή απόδοση, η Manual Boost για στιγμιαία μέγιστη απόδοση και η Fast Charge για γρήγορη επαναφόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου.
Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, το αυτοκίνητο έχει δεχθεί και εκτενείς βελτιώσεις στο αεροδυναμικό μέρος. Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από τα δυο πλαϊνά spoiler, και το μεγαλύτερο κάτω πτερύγιο, που βρίσκεται 30mm πιο χαμηλά και με ένα κενο στην μέση. Αυτή η σχεδίαση προέρχεται από την εμπειρία που απέκτησε η εταιρίας στο πρωτάθλημα WEC, στην κατηγορία GT, δημοσιεύει το Capital.gr
Στο πίσω μέρος η FXX οι αλλαγές είναι πιο έντονες. Η κατάληξη του αμαξώματος σε αεροτομή είναι πιο έντονη ενώ έχουν φύγει τα πλαϊνά φανάρια, εξαλείφοντας έτσι τις δυο πλαϊνές καμπύλες. Ο διαχύτης στο κάτω μέρος είναι πολύ μεγαλύτερος και τονισμένος, ενώ στις άκρες του αμαξώματος, στο πάνω μέρος υπάρχουν δυο μικρές αεροτομές.
Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Σπαρτιάτικο έχει σαν μοναδική αποστολή να βοηθήσει τον οδηγό στο να δαμάσει το τέρας από το Maranello. Το γυμνό carbon κυριαρχεί, σε μια προσπάθεια μείωσης του βάρους. Τα καθίσματα είναι μονοκόμματα και στο πάνω μέρος έχουν προεκτάσεις στην πλευρά όπου συναντιόνται τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού. Στην κεντρική κονσόλα οι διακόπτες θυμίζουν αγωνιστική μηχανή ενώ ο λιτός πίνακας οργάνων έχει ψηφιακές ενδείξεις για την πληροφόρηση του οδηγού.
Το αποτέλεσμα είναι 50% βελτίωση στην αρνητική άντωση στην πιο επιθετική ρύθμιση και 30% στην πιο ήπια. Στα 200 km/h επιτυγχάνεται το εντυπωσιακό νούμερο των 540 kg. Το αυτοκίνητο πατά σε ελαστικά της Pirelli, τα οποία είναι slick και έχουν αισθητήρες που μετρούν τις πλευρικές επιταχύνσεις καθώς και την πίεση αλλά και την θερμοκρασία. Η Ferrari δίνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά δεν δίνει νούμερα επιδόσεων. Ωστόσο η FXX Κ θα είναι με βεβαιότητα η πιο γρήγορη Ferrari παραγωγής, πιο γρήγορη από την LaFerrari αλλά και την FXX. Φήμες λένε πως η τιμή του μοντέλου θα φλερτάρει τα €3εκ. ενώ η παραγωγή θα είναι περιορισμένη, κοντά στα 30 κομμάτια!
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr