Το Story της συμπρωτεύουσας Biscotto2310: Αυτή είναι η ομάδα που ξέρει τη Θεσσαλονίκη απ' έξω και ανακατωτά! (φωτό)

Ή πώς τρεις φοιτητές ξεκίνησαν ένα φοιτητικό περιοδικό και έφτασαν να δημιουργήσουν ένα media group με site, web radio και έναν καλαίσθητο πολυχώρο.

Ο Νίκος Στασινός, CEO, εξηγεί: «Ξεκινήσαμε ως φοιτητές το φοιτητικό free press IQ magazine και το 2002 δημιουργήσαμε την “Mediaview” έτσι ώστε να το κάνουμε πλέον επαγγελματικά. Δουλεύουμε σε δυο επίπεδα: στο φοιτητικό, με το IQ magazine από το 1999 και με το www.mycampus.gr από το 2003 και στο αμέσως επόμενο, με το biscotto group, το οποίο περιλαμβάνει το free press μηνιαίο περιοδικό biscotto2310, το www.biscotto.gr, το biscotto radio, τη biscotto members card, τον πολυχώρο biscotto coffee+ και τα social media». 

Όλα ξεκίνησαν με το biscotto2310, που ξεκίνησε  το 2005 ως έντυπο lifestyle για την πόλη και το 2009 μετατράπηκε σε οδηγό πόλης. Απευθύνεται σε ηλικίες από 25 έως 44 και ασχολείται με καφέ, μπαρ, club, live, μουσικές σκηνές, φαγητό, θέατρο, κινηματογράφο και πολιτισμό-οτιδήποτε δηλαδή μπορεί να κάνει κανείς έξω στη Θεσσαλονίκη». Η ιστοσελίδα μάλιστα κατέγραψε τον τελευταίο μήνα 1.150.000 page views.    

Η biscotto members card, της οποίας οι κάτοχοι πλέον ξεπερνούν τους 5.000, είναι μία κάρτα επίδειξης (όχι πιστωτική) εκπτώσεων και προνομίων για τους φίλους του biscotto group. Με ετήσια συνδρομή 20 ευρώ και ισχύ 12 ημερολογιακών μηνών, παρέχει στον κάτοχο (και σε παρέες ως οκτώ άτομα) έκπτωση 20% στα προαναφερόμενα. Ενίοτε σε θέατρο και κινηματογράφο η έκπτωση φτάνει το 50%. 

Ο CEO του biscotto group Νίκος Στασινός 
 

Η Κατερίνα Ευσταθιάδου, αρχισυντάκτρια 

Η κουβέντα έρχεται στα social media και τον λόγο παίρνει ο διευθυντής σύνταξης Κώστας Γιάντσιος: «Το σκεπτικό μας δεν είναι να έχουμε λογαριασμούς σε όλα τα social media από τους οποίους να λειτουργεί ο ένας και να υπολειτουργούν οι άλλοι. Το καθένα ανάλογα με το τι κάνει είναι εργαλείο-κάποια εξυπηρετούν τη δουλειά μας και κάποια όχι. Ανά μισή ώρα ανεβάζουμε ένα ποστ στο Facebook, όπου μπορούμε να δείξουμε εικόνα και βίντεο, να δημιουργήσουμε αλληλεπίδραση και να έχουμε μια καλύτερη επαφή με το υλικό μας. Ουσιαστικά δημιουργούμε ένα ηλεκτρονικό περιοδικό ημερήσιο από όλη αυτή τη μεγάλη δεξαμενή της ύλης, η οποία ενημερώνεται καθημερινά Δεν υπάρχει στιγμή μέσα στη μέρα που να μη βρεις κάτι που να σε αφορά. Έχει δημιουργηθεί πια ένα πιστό κοινό 50.000 ατόμων, με καλή συμπεριφορά απέναντι στο μέσο. Δεν υπάρχουν άσχημα σχόλια και προσβολές, ακόμα και σε δύσκολες περιόδους. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια κατανόηση τουλάχιστον ως προς το τι κάνουμε, που είναι απολύτως ξεκαθαρισμένο και κατανοητό».

Το biscotto group επεκτείνεται στο ηλικίας ενός έτους web radio biscotto radio το οποίο «παίζει ξένη sophisticated μουσική και περιλαμβάνει ειδικές, χρηστικές αναφορές για το τι παίζει στην πόλη, τα λεγόμενα seven second spots, πάντα μέσα στη φιλοσοφία του biscotto group». Το καλοκαίρι άνοιξε στο χώρο του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos το biscotto coffee+, ένα καφέ-ομπρέλα για τις εκδηλώσεις του group. Η αρχισυντάκτρια Κατερίνα Ευσταθιάδου μας πληροφορεί: «Ουσιαστικά πρόκειται για έναν πολυχώρο όπου γίνονται συνέχεια δράσεις: από art events και innovation meetings μέχρι unplugged live, standup comedy και παρουσιάσεις βιβλίων και δίσκων. Υπάρχει wifi για να δουλέψεις, βιβλία να διαβάσεις, παράλληλα με τον καφέ ή το ποτό σου. Φροντίσαμε να το κάνουμε family friendly. Όχι σαν παιδότοπο, αλλά σαν ένα χώρο όπου υπάρχει δημιουργική απασχόληση για το παιδί όσο ο γονιός κάνει κάτι άλλο. Ως ανήσυχοι πελάτες ως τώρα, προσπαθούμε να διατηρούμε ένα χώρο που θα αρέσει πρώτα από όλα σε εμάς τους ίδιους. Πέρα από τις δράσεις μας, λοιπόν, προτείνω να δοκιμάσετε τα λαχταριστά ροφήματα, τα ποτά και τα μοναδικά σνακ». 

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλη τη συνέχεια - Popaganda.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr