Made in Greece η Goodvidio με επένδυση €300.000 από το Openfund - Βοηθά τα ηλεκτρονικά καταστήματα να προσφέρουν video-εμπειρία στο κοινό & επεκτείνεται διεθνώς!

Η Goodvidio (www.goodvid.io), η εταιρεία λογισμικού που βοηθά ηλεκτρονικά καταστήματα να αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών τους αξιοποιώντας online βίντεο περιεχόμενο, ανακοινώνει επένδυση ύψους €300.000 από το Jeremie Openfund II (www.theopenfund.com). Η επένδυση θα διατεθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας και την προώθηση της σε αγορές του εξωτερικού.

Η χρήση βίντεο περιεχομένου στις σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτελεί μια τάση που εδώ και χρόνια καταγράφεται με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό. Ο λόγος είναι απλός. Το βίντεο αποτελεί το αποδοτικότερο μέσο παρουσίασης ενός προϊόντος σε ένα online περιβάλλον. Κατ' επέκταση, το βίντεο συνιστά το καταλληλότερο περιεχόμενο για ηλεκτρονικά καταστήματα, στην προσπάθειά τους να μετατρέψουν τον διαδικτυακό επισκέπτη σε αγοραστή. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που πραγματοποίησαν οι εταιρείες Ogilvy, TNS, και Google, το 64% των αγοραστικών αποφάσεων στο διαδίκτυο επηρεάζονται πλέον, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, από βίντεο που διατίθεται μέσω YouTube.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα όμως αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στην αξιοποίηση του βίντεο. Από την μία, η παραγωγή πρωτότυπου βίντεο έχει απαγορευτικά υψηλό κόστος. Από την άλλη, η επιλογή και χρήση βίντεο από τρίτες πηγές, όπως ερασιτέχνες και επαγγελματίες δημιουργοί που μοιράζονται περιεχόμενο στο YouTube, απαιτεί απαγορευτικά μεγάλη επένδυση χρόνου, ιδίως για καταστήματα που διαθέτουν εκατοντάδες ή χιλιάδες προϊόντα.

Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής και Chief Executive Officer της Goodvidio, είπε:
«Η αναζήτηση επαναχρησιμοποιήσιμων βίντεο σε χαώδεις κοινωνικές πλατφόρμες όπως το YouTube και η διαχείριση αυτών των βίντεο σε μεγάλο αριθμό σελίδων είναι εξαιρετικά επίπονη διαδικασία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Επιπλέον, χωρίς εξειδικευμένα εργαλεία που να καταγράφουν την απόδοση του περιεχομένου και να επιτρέπουν την αυτόματη βελτιστοποίηση του, τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιτυγχάνουν λίγα για την βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών τους. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η υπηρεσία λογισμικού που ανέπτυξε η Goodvidio».

Διαβάστε περισσότερα στην imerisia.gr

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr