Οι πελάτες των ξενοδοχείων δεν είναι κλέφτες... ή μήπως είναι;
Οι περισσότεροι πελάτες ξενοδοχείων, όταν έρθει η ώρα της αποχώρησης, φροντίζουν να βάλουν στη βαλίτσα τους "κάτι" για σουβενίρ από το δωμάτιό τους: σαμπουάν, παντόφλες, σκουφάκια μπάνιου... Πράγματα συνήθως ευτελούς αξίας, που, όμως, νομικά θεωρούνται κλοπή.
Σύμφωνα με το νόμο ολόκληρο το δωμάτιο και ο εξοπλσμός τους ανήκουν στο ξενοδοχείο και, επομένως, οτιδήποτε πάρει ο πελάτης χωρίς άδεια είναι κλοπή και μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με ποινική δίωξη.
Η Γερμανική Ένωση Ξενοδοχείων και Εστιατορίων (DEHOGA) αναφέρει ότι οι ξενοδόχοι κάνουν τα στραβά μάτια γι' αυτές τις μικροκλοπές, επισημαίνει, όμως, προς τους πελάτες ότι είναι καλύτρεα να ζητούν άδεια από τη ρεσεψιόν για να πάρουν είδη που τους αρέσουν, είτε δωρεάν είτε πληρώνοντας με χαμηλό κόστος.
Η ανοχή αυτή των ξενοδόχων επί χρόνια, πάντως, έχει αποθρασύνει πελάτες που "βουτάνε" και πράγματα κάποιας αξίας, όπως μπουρνούζια, φυτά, κλινοσκεπάσματα ή τηλεχειριστήρια, ενώ δεν λείπουν και οι κλοπές τηλεοράσεων.
Σύμφωνα με την έρευνα της γερμανικής ένωσης, σε δείγμα 5.800 τουριστών, τα κλεμένα αντικείμενα αφορούν: είδη υγιεινής (69%), είδη γραφής (34%), πετσέτες (28%). Μόνο το 8% ανέφερε άλλα πράγματα. Σχεδόν το ήμισυ των κλοπών (47%) εμφανίστηκαν σε ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων...
Πηγή: tornosnews.gr
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr