Πρώτες οι γυναίκες στο eshopping: Στα €10,5 δις ο τζίρος των ηλεκτρονικών super market στην Ελλάδα το 2020

Την ψηφιακή οδό και για τις αγορές τους από τα super markets επιλέγουν οι Έλληνες καταναλωτές, με την κίνηση στα ηλεκτρονικά καταστήματα του χώρου να βαίνει αυξανόμενη. 

Ως αποτέλεσμα της τάσης αυτής, η αξία των αγορών σε ηλεκτρονικά super market στην Ελλάδα αναμένεται να φτάσει τα €383 εκατ. το 2020 και ο τζίρος τα €10,5 δις. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Convert Group E-Business Consulting, οι βασικοί λόγοι που οδηγούν τους Έλληνες στα ηλεκτρονικά super market είναι η εξοικονόμηση χρόνου, ακολουθούμενη από τις online προσφορές, τις χαμηλές τιμές και την ποικιλία προϊόντων.

Οι εκτιμήσεις της Convert Group E-Business Consulting συγκλίνουν με τις προβλέψεις του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN), που αναφέρει ότι έξι στους 10 καταναλωτές αναμένεται να αυξήσουν την αξία των online αγορών τους μέσα στο 2015.

Ήδη, μάλιστα, η online αγορά ειδών λιανεμπορίου/super market είναι μία από τις κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση το 2014 (+10%, όσον αφορά τα ποσοστά των online αγοραστών). Η ασφάλεια στον τρόπο πληρωμής, η άμεση εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά την αγορά, η ταχύτητα και η ευκολία στην πλοήγηση για την εύρεση των προϊόντων, είναι τα τρία κυριότερα κριτήρια για την επιλογή της online επιχείρησης από τον καταναλωτή.

Πηγή: sepe.gr

 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr