Τοp Woman η 26χρονη ξανθιά Αυστραλέζα: Φτιάχνει μαγιό & έγινε εκατομμυριούχος από μια σύμπτωση
Η νεαρή κοπέλα από την Αυστραλία κατάφερε, λόγω μιας «αναποδιάς» της τύχης, να εδραιωθεί στον κόσμο των επιχειρήσεων και να φτιάξει μια περιουσία.
Πρόκειται για την Καρίνα Ίρμπι, μια Αυστραλιανή σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό μαγιό μπικίνι.
Όπως λέει η ίδια στην Daily Mail, από πολύ μικρή ηλικία κυκλοφορούσε σχεδόν μονίμως με μαγιό αφού ήταν φανατική σέρφερ. Σήμερα είναι μια φοβερά επιτυχημένη σχεδιάστρια, δημιούργησε τη σειρά Moana Bikini και η εταιρεία της αξίζει εκατομμύρια.
Η έμπνευση για τη μελλοντική της εξέλιξη ήρθε κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού της στη Χαβάη.
Όπως λέει, ένας από τους λόγους που αποφάσισε να ξεκινήσει τη δική της εταιρεία ήταν το γεγονός ότι δεν μπορούσε να βρει κάτω μέρος μπικίνι που να της ταιριάζει καλά.
«Πάντα πίστευα ότι όποτε φορούσα μπικίνι σε κανονικό μέγεθος, θα μου έπεφτε. ΄Έτσι, άρχισα να ψάχνω για το σωστό μέγεθος, αλλά εκείνο το διάστημα κανείς δεν πουλούσε ακόμα μικρά μπικίνι. Οι φίλοι μου, μού έκαναν πλάκα: ότι θα 'πρεπε να σχεδιάζω η ίδια τα μαγιό, ωστόσο εγώ δεν είχα ιδέα από αυτά. Δεν έραβα, δεν ήξερα τα υφάσματα, ήμουν τελείως άσχετη», αναφέρει η Καρίνα στον ιστότοπο StartUp Creative.
Τότε ήταν που μια σειρά από ατυχή γεγονότα την έκαναν να φτιάξει την εταιρεία της.
«Μια μέρα, τότε που εργαζόμουν στη Rip Curl (σσ. εταιρεία που φτιάχνει αθλητικά είδη) έλαβα ένα τηλεφώνημα από το αφεντικό μου. Με απέλυε εξαιτίας μιας φήμης που είχε ακούσει. Εκείνο το διάστημα πλήρωνα δάνειο για το αυτοκίνητό μου, ενοίκιο για το σπίτι μου και πραγματικά δεν με έπαιρνε να μείνω άνεργη. Ζούσα μόνη. Θύμωσα πολύ και αποφάσισα ότι δεν θα ξαναδούλευα για 17 δολάρια την ώρα για λογαριασμό κάποιου άλλου. Θα γινόμουν η ίδια επιχειρηματίας. Την ίδια νύχτα αποφάσισα να αρχίσω να φτιάχνω μπικίνι και έπεσα με τα μούτρα στην έρευνα».
Αν και της έκαναν πρόταση συνεργασίας από μια χαβανέζικη εταιρεία διανομής, την απέρριψε γιατί ήθελε να σχεδιάζει η ίδια τα μπικίνι της. Έτσι, πήγε στην Ινδονησία για να καταλάβει πώς πώς θα μπορέσει να ξεκινήσει την εταιρεία της κι εκεί γνώρισε έναν Αυστραλό που τη βοήθησε να βρει έναν κατασκευαστή.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, δεν χρειάστηκε να πάει ποτέ σε τράπεζα για να βρει χρηματοδότηση. Έκανε όλο το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. «Τα κατάφερα με το Facebook: έκανα sharing, έπαιρνα likes, διοργάνωνα διαγωνισμούς. Εκείνο τον καιρό δεν ειχα άλλον τρόπο διαφήμισης και το έκανα μόνη μου. Καθόμουν μέχρι τις 2 το πρωί και αυτοδιαφημιζόμουν στο Facebook», αναφέρει στο StartUp Creative.
Οι κόποι της ανταμείφθηκαν, αφού η εταιρεία Moana Bikini έχει σήμερα περίπου 341.000 followers στο Instagram. Η Καρίνα προσωπικά έχει πάνω από 200.000 followers και, όπως διατείνεται, η εταιρεία της πουλάει κάτι παραπάνω από μπικίνι. Το σύνθημά της είναι : «not just bikini, it's a lifestyle». Σύμφωνα με τη Daily Mail, τον Δεκέμβριο πουλήθηκαν 1000 κομμάτια μέσα σε μόλις 45 λεπτά.
Όπως έχει γράψει η Καρίνα στο Instagram κινητήριος δύναμη πίσω από όλη αυτή την προσπάθεια δεν είναι άλλος από τον μπαμπά της, με τον οποίο της αρέσει να... ρολάρει.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr