Μια από τις καλύτερες πρωταπριλιάτικες φάρσες έχει πρωταγωνιστές την "H&M" και τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Μπορεί να είναι αστέρι του προγραμματισμού και των social media. αλλά δεν γλίτωσε από τις πρωταπριλιάτικες φάρσες μια εκ των οποίων καυτηριάζει το ντύσιμό του.
"Ένα λιγότερο πράγμα να σε απασχολεί" είναι το μότο της... καμπάνιας για τη "συνεργασία" του Mr Facebook με την "Η&Μ" που - και καλά - λανσάρει ένα μοναδικό kit με 7 ίδια γκρι T-Shirts και ένα τζιν παντελόνι. Αυτά, τίποτα άλλο.
Εννοείται ότι τα ρούχα φέρουν την υπογραφή του Ζούκερμπεργκ και όλο το site που στήθηκε για τις ανάγκες "επικοινωνίας" της νέας συνεργασίας, προωθεί τις καλύτερες στιγμές του έτους από την επιχειρηματική δράση του Μαρκ. Το site ζητά το e-mail σας για να σας "εγγράψει" στις λίστες των πελατών του, ζητά να κάνετε ανάρτηση στο Facebook για να μοιραστείτε τα νέα, όμως αν επιχειρήσετε να πατήσετε πάνω στο λογότυπο της εταιρείας ένδυσης, δεν θα οδηγηθείτε πουθενά.
Επίσης, δεν υπάρχει καμία σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία, ούτε κάποιο σχόλιο από τον ίδιο τον ιδρυτή του Facebook - που αλλού; - μέσω της official page του Για περισσότερα που να αφορούν τη στολή εργασίας του Ζούκερμπεργκ, εδώ και φυσικά αναμένοντας να τελειώσει η μέρα της φάρσας και να αποκαλυφθεί ποιοί κρύβονταν πίσω απ' όλο αυτό το "καλοστημένο" αστείο.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr