''Οι άνθρωποι που μοχθούν καθημερινά για την επικοινωνία μας - Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (φωτό-video)
Στους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά για την απρόσκοπτη επικοινωνία μας, τους τεχνικούς τηλεπικοινωνιών, αφιερώνει φέτος ο Όμιλος ΟΤΕ την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών, την Τρίτη 17 Μαΐου.
- Τι είναι η καλωδιακή βλάβη;
- Πως φτάνει το τηλέφωνο και το internet σε κάθε νησί;
- Πόσες κλήσεις δέχεται καθημερινά το τεχνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του Ομίλου ΟΤΕ;
- Γιατί έφτασαν οι εναερίτες τεχνικοί έως την κορυφή του Ολύμπου;
Δείτε πιο κάτω τις σύντομες προσωπικές ιστορίες τεχνικών τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ, που είναι διαθέσιμες στο επίσημο YouTubeκανάλι της COSMOTE, για να μάθετε το έργο που προσφέρουν και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι άνθρωποι που φροντίζουν για να απολαμβάνουμε σύγχρονες υπηρεσίες σταθερής, κινητής και internet.
Οι συνδρομητές του ΟΤΕ TV θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για τον τρόπο που λειτουργούν οι τηλεπικοινωνίες μέσα από το ΟΤΕ HISTORY, το κανάλι με επίκεντρο την ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό. Κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Τηλεπικοινωνιών, το ΟΤΕ HISTORYέχει προγραμματίσει ένθετα αφιερώματα στο έργο των τεχνικών του Ομίλου ΟΤΕ.
Πόσο εύκολα επιδιορθώνεται μια βλάβη χωρίς το φως του ήλιου;
Μια βλάβη στο τηλέφωνο ή στο internet είναι ούτως ή άλλως ενοχλητική. Τι γίνεται όμως όταν οι τεχνικοί τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ έχουν να αντιμετωπίσουν μια βλάβη που τυγχάνει να επηρεάζει την εξυπηρέτηση των πολιτών σε μια τράπεζα, ή δημόσια υπηρεσία, το χρόνο που θα πάρει ένας ηλικιωμένος τη συνταγή του από το φαρμακείο, ή ακόμα και την ομαλή λειτουργία ενός νοσοκομείου;
Ο Γιώργος Παναγόπουλος, τεχνικός δικτύου στον Όμιλο ΟΤΕ, χρειάστηκε να μεταβεί αργά το απόγευμα σε φαρμακείο στην περιοχή της Ν. Σμύρνης, το οποίο λόγω βλάβης στις υπηρεσίες internetδεν μπορούσε να καταχωρίσει ηλεκτρονικά ιατρικές συνταγές. Όπως εξηγεί, η εργασία τη νύχτακάνει τη δουλειά των τεχνικών πιο δύσκολη, καθώς η έλλειψη φωτός δυσχεραίνει την έτσι κι αλλιώς εξαιρετικά λεπτή εργασία με τα τηλεπικοινωνιακά καλώδια και συστήματα.
Δείτε εδώ μια βραδινή επιδιόρθωση βλάβης
Ξενάγηση στον υπόγειο καλωδιακό κόσμοτων τηλεπικοινωνιών από τους τεχνικούς του Ομίλου ΟΤΕ
· «Yπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος κάτω από τη γη»
· Έως και 2.400 συνδρομητές σε ένα καλώδιο
· Μια δουλειά δύσκολη και χρονοβόρα που απαιτεί τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εξοπλισμό
«Η δουλειά μας φαίνεται απλοϊκή αλλά δεν είναι», δήλωσε ο τεχνικός Δημήτρης Πανάγος. Όταν δηλώνεται μια βλάβη στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και διαπιστωθεί πως οφείλεται σε κάποιο κεντρικό καλώδιο, τότε ξεκινά μια αντίστροφη μέτρηση ούτως ώστε οι συνδρομητές να μείνουν για όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα χωρίς υπηρεσίες. Ο Δημήτρης προσθέτει η επιδιόρθωση μιας καλωδίωσης «είναι σαν εγχείριση.Είναι μια «βρώμικη» δουλειά αλλά πρέπει να την κάνεις καθαρά».
Γιατί όμως κάποιες φορές καθυστερεί η επιδιόρθωση ενός καλωδίου; Όπως εξηγούν οι πλέον ειδικοί στο θέμα, οι τηλεπικοινωνιακές καλωδιώσεις είναι αρκετά πιο πολύπλοκες από όσο φανταζόμαστε, αφού μπορεί να περιλαμβάνουν συνδέσεις έως και 2.400 συνδρομητών σε ένα μόνο καλώδιο. Ως εκ τούτου η διαδικασία επιδιόρθωσης μιας καλωδιακής βλάβης είναι από τη φύση της χρονοβόρα και απαιτεί ιδιαίτερη τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εξοπλισμό.
Οι άνθρωποι στην άλλη άκρη της γραμμής - Εξυπηρέτηση πελατών COSMOTE
4.500.000 κλήσεις το χρόνο στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 13888
- κάθε εκπρόσωπος διαχειρίζεται περίπου 1.500 επαφές με πελάτες σε μηνιαία βάση
- πάνω από το 70% των κλήσεων επιλύονται άμεσα
Η Ελένη Δεληβάνη βρίσκεται πάνω από τρία χρόνια, στην πρώτη γραμμή, στην εξυπηρέτηση πελατώντης COSMOTE για θέματα τεχνικής υποστήριξης. Παίρνει καθημερινά το λεωφορείο από το Αιγάλεω για να φτάσει στο Κέντρο Εξυπηρέτησης, όπου η καθημερινότητά της είναι γεμάτη από επικοινωνία με πελάτες που καλούν στο 13888 για πληροφορίες, ενημέρωση και υποστήριξη.
''Από τη στιγμή που μπαίνεις στο Κέντρο και φοράς τα ακουστικά, πρέπει να είσαι απόλυτα συγκεντρωμένος. Είσαι εσύ και ο πελάτης, που έχεις στην άλλη άκρη της γραμμή'', λέει η Ελένη περιγράφοντας τη συνεχή προσπάθεια και την προσήλωση των εκπροσώπων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
*Το 13888 λειτουργεί όλο το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο
Τηλεφωνία και γρήγορο internet από τη Θάσο έως τη Γαύδο
- 6.000 νησιά συνολικά στην Ελλάδα
- νησίδες & βραχονησίδες
- 117 νησιά κατοικήσιμα
- 79 νησιά έχουν πληθυσμό πάνω από 100 κατοίκους
Πώς φτάνουν οι υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet σε κάθε νησιωτικό σύμπλεγμα και πως επηρεάζονται από αυτή τη μοναδική μορφολογία;
Σκεφτήκατε ποτέ πως μπορούμε να «ανεβάζουμε» από τις παραλίες φωτογραφίες στα socialmedia και να «σερφάρουμε» στο internet από το smartphone ή το tablet μας;
Ο Γιώργος Κουρούκλης εργάζεται στον ΟΤΕ τα τελευταία 16 χρόνια ως τεχνικός δικτύου και ζει καθημερινά τις ιδιαιτερότητες των τηλεπικοινωνιών στις νησιωτικές περιοχές.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Γιώργος, η δουλειά του «είναι σίγουρα δύσκολη. Απαιτεί γνώσεις, απαιτεί υπομονή, αλλά είναι κάτι που με ευχαριστεί».
Οι ιδιαιτερότητες των τηλεπικοινωνιών στα νησιά
Στην κορυφή του Ολύμπου οι εναερίτεςOTE-COSMOTE
Μια εμπειρία εκπαίδευσης που «βάζει τον εαυτό σου να καταλάβει ποια είναι τα όριά σου»
Στο βουνό του Ολύμπου πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο καλοκαίρι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους εναερίτες και αναρριχητές ΟΤΕ &COSMOTE, για τη συνεχή ενίσχυση των δεξιοτήτων τους για το δύσκολο έργο που επιτελούν, που δεν είναι άλλο από τη διασφάλιση της δικής μας επικοινωνίας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας
Περιγράφοντας την εμπειρία συμμετοχής του, ο εναερίτης ΟΤΕ-COSMOTE Σήφης Παπακώστας μας είπε: «ήταν μια μοναδική εμπειρία μεταξύ συναδέλφων. Το σημαντικότερο, όμως, στοιχείο είναι πως βάζει τον εαυτό σου να καταλάβει ποια είναι τα όριά σου».
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr