Ανήκουστο αυτό που έκανε το Snapchat: Ζήτησε να χαστουκίζουν την Ριάνα... η δική της τιμωρία

Συγγνώμη ζήτησε το Snapchat καθώς ανήρτησε διαφήμιση για ένα παιχνίδι το οποίο προτείνει στους χρήστες να «χαστουκίσουν τη Ριάνα».

Το Snapchat απέσυρε μια διαφήμιση που εμφανιζόταν στην εφαρμογή κι η οποία ρωτούσε τους χρήστες αν θα προτιμούσαν να «χαστουκίσουν τη Ριάνα» ή να «ρίξουν γροθιά στον Κρις Μπράουν».

it's phuck all y'all season.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη badgalriri (@badgalriri) στις

   Η διαφήμιση, για ένα παιχνίδι που ονομάζεται «Would You Rather», ήταν ξεκάθαρη αναφορά στο όταν ο Μπράουν είχε επιτεθεί και κακοποιήσει τη Rihanna το 2009, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί βάση για οποιουδήποτε είδους αστείο.    

«Αυτό σημαίνει πως το Snapchat ενέκρινε μια διαφήμιση που αναδεικνύει την ενδοοικογενειακή βία», σχολίασε η ακτιβίστρια Μπρίτανι Πακνετ μέσω Twitter, απαντώντας στην διαφήμιση.  
Σε ανακοίνωσή του στο BBC, το Snapchat ζήτησε συγγνώμη που η συγκεκριμένη διαφήμιση ξέφυγε από τη διαδικασία του ελέγχου.  

stay pressed.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη badgalriri (@badgalriri) στις

«Η διαφήμιση αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε λανθασμένα. καθώς παραβιάζει την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Αμέσως την αφαιρέσαμε το προηγούμενο σαββατοκύριακο, μόλις το αντιληφθήκαμε. Λυπούμαστε που συνέβη κάτι τέτοιο», ανέφερε στη να ανακοίνωση. 

#alaia

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη badgalriri (@badgalriri) στις

Πιο συγκεκριμένα ο Μπράουν καταδικάστηκε το 2009 σε 180 ημέρες κοινωφελούς εργασίας και σε δικαστική επιτήρηση 5 ετών για την επίθεση που είχε κάνει τότε στην Ριάνα. 

Η 30χρονη είχε τραυματιστεί στο πρόσωπο κι είχε αναγκαστεί να ακυρώσει την εμφάνισή της στα βραβεία Grammy εκείνη τη χρονιά. 
Η διαφήμιση του Snapchat προκάλεσε σοκ σε πολλούς χρήστες, που εξέφρασαν την οργή τους με αναρτήσεις τους στα social media.   «Είναι τρομερό. Φοβερό που κάποιος μπόρεσε να το θεωρήσει αστείο. Φοβερό που κάποιος το βρήκε εντάξει.

Τρομερό που μια εταιρεία το ενέκρινε» ήταν το μήνυμα που ανήρτησε η Τσέλσι Κλίντον, η κόρη του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον, στο Twitter.

  «Η διαφήμιση εξετάστηκε και εγκρίθηκε από λάθος, καθώς παραβιάζει τη διαφημιστική πολιτική μας.

Αποσύραμε αμέσως τη διαφήμιση το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν το αντιληφθήκαμε. Λυπούμαστε που αυτό συνέβη» δήλωσε ένας εκπρόσωπος τύπου του Snapchat, σε ένα δελτίο τύπου που εστάλη σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο.   Την ίδια ώρα, η διάσημη τραγουδίστρια δημοσίευσε ένα μήνυμα στο Instagram ζητώντας από τους θαυμαστές της να διαγράψουν την εφαρμογή.  

«Καλό (μου) SNAPCHAT, γνωρίζετε ήδη ότι δεν είστε η αγαπημένη μου εφαρμογή. Προσπαθώ να καταλάβω ποιος ήταν ο στόχος αυτού του χάους! Ξοδέψατε χρήματα για να δώσετε ζωή σε κάτι που εσκεμμένα χλευάζει τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας!!!» έγραψε η Ριάνα.

  «Σκέφτομαι όλες τις γυναίκες, τα παιδιά και τους άνδρες θύματα ενδοοικογενειακής βίας στο παρελθόν και ιδίως όλους όσοι δεν έχουν ακόμα μιλήσει... Δεν θα σας εγκαταλείψουμε! Ντροπή σε εσάς. Διαγράψτε αυτήν την εφαρμογή και τις συγγνώμες της», συμπλήρωσε. 


Στις 18.30 ώρα Ελλάδα, μία και πλέον ώρα μετά τη δημοσίευση του μηνύματος, η μετοχή της Snap Inc., της θυγατρικής εταιρείας της Snapchat κατέγραφε πτώση 4,31% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

  Υπενθυμίζεται πως το Snap απώλεσε τον Φεβρουάριο 1,3 δισεκατομμύρια στη χρηματιστηριακή της αξία την ημέρα που η πρωταγωνίστρια των τηλεριάλιτι Κάιλι Τζένερ –με 25 εκατομμύρια followers στο Twitter– εξήγησε σε ένα μήνυμα ότι δεν χρησιμοποιεί πλέον Snapchat. 

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr