Good news: Δύο εκατ. τουρίστες θα φέρει στην Ελλάδα το 2014 η Τui - κατασκευάζει νέα ξενοδοχεία!‏

Στην κατασκευή νέων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων σε Ρόδο και Κρήτη θα προχωρήσει η Τui Τravel Plc ένας από τους μεγαλύτερους Tour Operators στον κόσμο που θα διακινήσει στη χώρα μας περίπου 2 εκατ. τουρίστες το 2014. Ο ισχυρός ανήρ του τουριστικού κολοσσού κ. Πίτερ Λονγκ συναντήθηκε, χθες, με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και του μετέφερε τα επενδυτικά σχέδια του ομίλου για τον ελληνικό προορισμό. Οπως δήλωσε μετά τη συνάντηση: «Η Τui Travel δαπανά ετησίως περίπου μισό δισ. ευρώ για την αγορά υπηρεσιών στην τουριστική αγορά της Ελλάδας». Και πρόσθεσε: «Θα ανοίξουμε νέα ξενοδοχεία στη Ρόδο και στην Κρήτη και θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε την τοπική οικονομία των ελληνικών προορισμών».

Στην κατασκευή νέων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων σε Ρόδο και Κρήτη θα προχωρήσει η Τui Τravel Plc ένας από τους μεγαλύτερους Tour Operators στον κόσμο που θα διακινήσει στη χώρα μας περίπου 2 εκατ. τουρίστες το 2014. Ο ισχυρός ανήρ του τουριστικού κολοσσού κ. Πίτερ Λονγκ συναντήθηκε, χθες, με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και του μετέφερε τα επενδυτικά σχέδια του ομίλου για τον ελληνικό προορισμό. Οπως δήλωσε μετά τη συνάντηση: «Η Τui Travel δαπανά ετησίως περίπου μισό δισ. ευρώ για την αγορά υπηρεσιών στην τουριστική αγορά της Ελλάδας». Και πρόσθεσε: «Θα ανοίξουμε νέα ξενοδοχεία στη Ρόδο και στην Κρήτη και θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε την τοπική οικονομία των ελληνικών προορισμών».



Παράλληλα, κατ’ αρχήν ενδιαφέρον εκδηλώνεται από την ΤUI και για επιλεγμένα περιφερειακά αεροδρόμια που επίκειται η ιδιωτικοποίησή τους. Για την τουριστική κίνηση ο κ. Λονγκ τόνισε ότι η Ελλάδα γνώρισε μία εντυπωσιακή ανάκαμψη το 2013 η οποία θα συνεχισθεί και το 2014 ανακοινώνοντας ότι η TUI θα αυξήσει κατά 10% τον αριθμό των πελατών που διακινεί στη χώρα μας φθάνοντας, περίπου, τα 2 εκατ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Λονγκ ζήτησε από τον πρωθυπουργό την αναστολή των Τελών των περιφερειακών αεροδρόμιων σε επιλεγμένους προορισμούς τους μήνες εκτός αιχμής της τουριστικής περιόδου ως κίνητρο για να

Είναι ένα θέμα που είχε συζητήσει ο κ. Λονγκ πριν από ένα μήνα σε επίσκεψή του στη χώρα μας με την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου Ελευθερία Φτακλάκη ως ουσιαστικό κίνητρο για την επιμήκυνση της σεζόν. Για το θέμα αυτό αποφασίσθηκε να συσταθεί ομάδα εργασίας προκειμένου να εξετασθεί πώς μπορεί να γίνει πρακτικά ξεκινώντας από νησιά όπως η Ρόδος και η Κρήτη με στόχο εφαρμογής από τη σεζόν 2014/15.

Επίσης, ο κ. Λονγκ εξέφρασε το αίτημα υλοποίησης προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τον ελληνικό προορισμό το οποίο έγινε αποδεκτό.

Εξάλλου, το μανιφέστο ανάκαμψης της ευρωπαϊκής βιομηχανίας για το 2014 ενόψει τον εκλογών για το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο παρουσιάσθηκε, χθες, στο πλαίσιο της πρώτης ημέρας της 67ης Γενικής Συνέλευσης της Πανευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας Ξενοδοχείων και Εστιατορίων που πραγματοποιείται στην Αθήνα. Πρόκειται για το κορυφαίο όργανο εκπροσώπησης τουριστικών επιχειρήσεων και συναφών επαγγελμάτων στην Ε.Ε. όπου τη χώρα μας εκπροσωπεί το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος. Στη Συνέλευση συμμετέχουν 80 Πρόεδροι Εθνικών Ενώσεων Ξενοδόχων και Εστιατορίων απ’ όλη την Ευρώπη. Για πρώτη φορά στην ατζέντα της HOTREC εισέρχεται το θέμα των ιδιωτικών μη αδειοδοτημένων καταλυμάτων που βαίνει διογκούμενο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ο πρόεδρος του ΞΕΕ Γ. Τσακίρης σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ οι απώλειες στα κρατικά έσοδα από τις παράνομες ενοικιάσεις κατοικιών στην Ελλάδα. Επίσης, συμπλήρωσε ότι πρέπει να δοθούν λύσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο σε ζητήματα όπως η αντιμετώπιση, οργανωμένα και συντεταγμένα, των μονοπωλιακών καταστάσεων και καταχρηστικών συμπεριφορών στον τομέα του διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουρισμό. Ο πρόεδρος της HOTREC Κεντ Νίστρομ υπογράμμισε την ανάγκη λήψης μέτρων από το Ευρωκοινοβούλιο για τη στήριξη της τουριστικής βιομηχανίας. Στο μεταξύ, η Marketing Greece δημοσιοποίησε, χθες, στοιχεία σε σχέση με τη θετική δημοσιότητα για τον ελληνικό προορισμό που προκλήθηκε μετά τη δραστηριοποίηση των συμβούλων δημοσίων σχέσεων και ηλεκτρονικής επικοινωνίας για τις τουριστικές αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας και της Ρωσίας. Σε διάστημα 30 ημερών υπήρξαν 287 δημοσιεύματα και αναφορές σε Μέσα η αξία των οποίων υπολογίζεται από τη Marketing Greece στα 2 εκατ. ευρώ με συνολική δαπάνη για το ίδιο χρονικό διάστημα 18.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr