Ντέιβιντ Μπάουι is back: Πρωταγωνιστής στη νέα καμπάνια της Luis Vuitton και έκθεση στο Victoria & Albert του λονδινο
Ο Ντέιβιντ Μπάουι είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Louis Vuitton για τη συλλογή δερμάτινων ειδών L' Invitation au Voyage. Στο φιλμ ο ροκ σταρ δεν θα εμφανίζεται μόνος, αλλά θα έχει στο πλευρό του και την Αμερικανίδα καλλονή Αριζόνα Μιουζ, μούσα του label.
Ο Ντέιβιντ Μπάουι είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Louis Vuitton για τη συλλογή δερμάτινων ειδών L' Invitation au Voyage. Στο φιλμ ο ροκ σταρ δεν θα εμφανίζεται μόνος, αλλά θα έχει στο πλευρό του και την Αμερικανίδα καλλονή Αριζόνα Μιουζ, μούσα του label.
Στις 7 Νοεμβρίου, λοιπόν, ο άγγλος καλλιτέχνης θα είναι ο πρωταγωνιστής στο ολιγόλεπτο φιλμ του οίκου πολυτελείας Louis Vuitton, το δεύτερο της σειράς «Πρόσκληση σε ταξίδι». Τα γυρίσματα έγιναν το καλοκαίρι στη Βενετία και παρουσιάζει τον Μπάουι μέσα σε ένα παλάτσο να παίζει στο τσέμπαλο το τραγούδι «I'd Rather Be High» που περιλαμβάνεται στο πρόσφατο άλμπουμ του «The Next Day». Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα πρώτα στο Διαδίκτυο μέσω iTunes και τρεις ημέρες αργότερα, στις 10 του μηνός, θα βγει στον αέρα της αγγλικής τηλεόρασης, στη διάρκεια των διαφημιστικών μηνυμάτων που συνοδεύουν τη δημοφιλή σειρά «Homeland» στο Channel 4, αναφέρουν Τα Νεα.
Ο Ντέιβιντ Μπάουι δεν είναι ο άνθρωπος που έριχνε απόμακρο βλέμμα στη μόδα. Αλλα ούτε και στη διαφήμιση. Το 1968, πριν συμπληρώσει χρόνο από τη μεγάλη του επιτυχία «Space Oddity» και την περσόνα του μελαγχολικού αστροναύτη Μέιτζορ Τομ, ο Μπάουι είχε πάρει την κιθάρα του και είχε ανεβεί σε ένα λεωφορείο για να διαφημίσει ένα παγωτό χωνάκι προορισμένο να προσελκύσει κορίτσια στην εφηβική τους ηλικία.
Σύμφωνα μάλιστα με τους «Τάιμς» του Λονδίνου, ο Μπάουι στο παρελθόν είχε δηλώσει συμμετοχή για να εμφανιστεί σε διαφήμιση της γκοφρέτας Κιτ-Κατ, αλλά η αίτησή του απορρίφθηκε. Βέβαια, στη συνέχεια όσο η φήμη του μεγάλωνε και οι μουσικές περσόνες του πλήθαιναν τόσο εκείνος απομακρυνόταν από τις δελεαστικές προτάσεις που του απηύθυναν οι διαφημιστικές εταιρείες.
Ο σταρ Μπάουι, στυλίστας του ταλέντου του και ποιητής τής εικόνας του, δεν νοιαζόταν να συνδυάσει το όνομά του με ένα εμπορικό σήμα. Εξάλλου ο ίδιος είχε γίνει ένα είδους λογοτύπου για τη μυθολογία της ροκ. Οπως το απέδειξαν και τα περίπου 300 αντικείμενα, κοστούμια, χειρόγραφα στίχων και παρτιτούρες, φωτογραφίες και γραφιστικές αποτυπώσεις της σαρανταπεντάχρονης καριέρας του που συγκέντρωσε η έκθεση «David Bowie is» και την οποία επισκέφθηκαν πάνω από 26.000 ενδιαφερόμενοι.
Αυτές τις ενδείξεις έλαβαν υπόψη τους οι άνθρωποι της διαφήμισης του γαλλικού οίκου και του πρότειναν την ιδέα για ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο. Κατά τις δηλώσεις τους, ο Μπάουι συμφώνησε επειδή ενορχηστρώνει σε ύφος μπαρόκ ένα τραγούδι του παρόντος.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr