Good News: Αύξηση 20% για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα το 2014 με 547.686 επιβάτες
Αύξηση της ζήτησης για κρουαζιέρα στην Ελλάδα και θετικά μηνύματα για το 2014, καθώς «ήδη οι προκρατήσεις «τρέχουν» με αύξηση 20%», διαπιστώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Louis Cruises κ. Κυριάκος Αναστασιάδης. «Μέρα με τη μέρα η Ελλάδα πουλάει περισσότερο», τονίζει και προσθέτει ότι «είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι αν δεν προκύψει κάτι απρόοπτο, η αύξηση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη στην κρουαζιέρα».
Αύξηση της ζήτησης για κρουαζιέρα στην Ελλάδα και θετικά μηνύματα για το 2014, καθώς «ήδη οι προκρατήσεις «τρέχουν» με αύξηση 20%», διαπιστώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Louis Cruises κ. Κυριάκος Αναστασιάδης. «Μέρα με τη μέρα η Ελλάδα πουλάει περισσότερο», τονίζει και προσθέτει ότι «είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι αν δεν προκύψει κάτι απρόοπτο, η αύξηση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη στην κρουαζιέρα».
Οι προσδοκίες έρχονται σε συνέχεια της πολύ ικανοποιητικής φετινής χρονιάς, η οποία παρουσίασε διψήφια άνοδο 20% σε σχέση με το 2012, χρονιά η οποία ήταν κακή, λόγω της γενικής αρνητικής εικόνας της χώρας και συνακόλουθα της πτώσης του εισερχόμενου τουρισμού, γράφει το tovima.gr. Με βάση τα στοιχεία της εταιρίας, έως το τέλος του 2013 θα έχουν διακινηθεί σε 659 προσεγγίσεις πλοίων, 547.686 επιβάτες και 95.358 επιβάτες homeporting.
Επενδύοντας στην αύξηση της ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς η εταιρία, που εκπροσωπεί την «ελληνική κρουαζιέρα», καθώς είναι η μόνη που κάνει home porting με αφετηρία τον Πειραιά, το Λαύριο και τα ελληνικά νησιά, αποφάσισε να αυξήσει την προσφορά της.
Ετσι ενισχύει τη δυναμικότητα σε κλίνες με δύο μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια (Louis Olympia και Louis Cristal), ενώ θα διπλασιάσει τα λιμάνια προορισμού από επτά σε 15, εισάγοντας εννέα νέους προορισμούς (Κω, Χίο, Μήλο, Σύμη, Ιο, Σάμο, Σύρο, Μπόντρουμ και Τσεσμέ) για το διάστημα Ιουνίου έως τέλος Αυγούστου, στοχεύοντας και στην ανανέωση των προγραμμάτων και στην ανάδειξη νέων προορισμών στο Αιγαίο.
Πέρα από τους θετικούς οιωνούς ωστόσο, ο κ. Αναστασιάδης επισημαίνει τις βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, εστιάζοντας στις υποδομές για τον ασφαλή ελλιμενισμό των πλοίων και την από-επιβίβαση των επιβατών, καθώς και την εξασφάλιση ρυμουλκών και μέσων για την αντιμετώπιση πιθανού ατυχήματος.
Ο ίδιος υπογραμμίζει την ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού ώστε να «απεγκλωβιστεί» η κρουαζιέρα από το κορεσμένο λιμάνι του Πειραιά, σημειώνοντας την πρόταση της Louis για συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Λαυρίου. Προοπτικές αύξησης του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα υπάρχουν από νέες και μακρινές αγορές, αλλά κυρίως από την Τουρκία, η οποία τονίζει ότι μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή επιβατών και εσόδων, μέσω της δυνατότητας επιβίβασης από τα τουρκικά λιμάνια με τη διατήρηση της απλουστευμένης διαδικασίας διαβατηριακού ελέγχου.
Την ίδια ώρα ο ίδιος υποστηρίζει ότι τουλάχιστον το ένα τρίτο των ναυτικών της εταιρίας θα μπορούσαν να είναι Ελληνες, εάν υπήρχε ανταγωνιστικό πλαίσιο για θέσεις εργασίας στην κρουαζιέρα. Αναφέρεται δε στις εξαγγελίες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών το 2005, με βάση τις οποίες η Louis στα επτά πλοία που είχε με ελληνική σημαία, απασχολούσε συνολικά χίλιους έλληνες ναυτικούς. Εκτοτε η υπόθεση εκκρεμεί δικαστικά μεταξύ Louis και του ΝΑΤ, ενώ σε γνωμοδότησή του το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους δικαιώνει την εταιρία.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr