Δήμος Αθηναίων: Με 14 κλικ - 14 ψηφιακές υπηρεσίες - Όλη η λίστα
130.000 δημότες και επιχειρήσεις έχουν εγγραφεί μέχρι τώρα στην πλατφόρμα
Με ακόμη 14 ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει στους πολίτες εμπλουτίζεται ο ψηφιακός «χάρτης» του Δήμου Αθηναίων, φθάνοντας συνολικά τις 118.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του δήμου, 130.000 δημότες και επιχειρήσεις έχουν εγγραφεί μέχρι τώρα στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών και επαγγελματιών (https://eservices.cityofathens.gr).
Επίσης, έχουν διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά για αυτές τις δεκάδες υπηρεσίες περισσότερες από 128.000 αιτήσεις. Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και έγγραφα με λίγα κλικ από το σπίτι τους.
Να σημειωθεί ότι οι 14 ψηφιακές υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στους πολίτες από σήμερα Δευτέρα (15/11).
«Αιτήματα που στο παρελθόν χρειάζονταν μέρες ή ακόμη και εβδομάδες προκειμένου να διεκπεραιωθούν, σήμερα ολοκληρώνονται ταχύτατα μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
Οι 14 νέες υπηρεσίες είναι οι χορηγήσεις άδειας τοποθέτησης μεταλλικών εμποδίων στον πεζοδρόμιο (προστατευτικά κιγκλιδώματα), επισκευής πεζοδρομίου, υποβιβασμού πεζοδρομίου για την είσοδο-έξοδο αυτοκινήτων, κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές-οικοδομικές εργασίες, παράτασης κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές-οικοδομικές εργασίες, η χορήγηση πιστοποιητικού για τη μετεγγραφή στο Μητρώο Αρρένων, η επιστροφή εγγυητικής επιστολής για την έκδοση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές-οικοδομικές εργασίες, η κατασκευή εξωτερικής διακλάδωσης ακινήτου (σύνδεση με οριστικό δίκτυο ακαθάρτων), η εγγραφή στο Μητρώο Αρρένων ανήλικων τέκνων πολιτογραφηθέντων γονέων, η διαγραφή από το Μητρώο Αρρένων λόγω αλλαγής φυσικής κατάστασης, καθώς και οι αιτήσεις διαγραφής από το Μητρώο Αρρένων , διόρθωσης εσφαλμένων στοιχείων, αλλαγής στοιχείων λόγω αναγνώρισης τέκνου εκτός γάμου και αλλαγής στοιχείων λόγω υιοθεσίας.
«Το στοίχημα για τον μετασχηματισμό της Αθήνας σε μία "έξυπνη" πόλη κερδίζεται μέρα με τη μέρα. Η Αθήνα έχει θέσει ψηλά τον πήχη στις απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, αναβαθμίζοντας και με αυτόν τον τρόπο την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται στην πόλη», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
Η λίστα με τις 14 ψηφιακές υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων
- Χορήγηση άδειας τοποθέτησης μεταλλικών εμποδίων στο πεζοδρόμιο (προστατευτικά κιγκλιδώματα)
- Χορήγηση άδειας επισκευής πεζοδρομίου
- Χορήγηση άδειας υποβιβασμού πεζοδρομίου για την είσοδο – έξοδο αυτοκινήτων
- Χορήγηση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
- Χορήγηση παράτασης άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
- Επιστροφή εγγυητικής επιστολής για την έκδοση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
- Κατασκευή εξωτερικής διακλάδωσης ακινήτου (σύνδεση με οριστικό δίκτυο ακαθάρτων)
- Εγγραφή στο Μητρώο Αρρένων ανήλικων τέκνων πολιτογραφηθέντων γονέων
- Αίτηση διαγραφής από το Μητρώο Αρρένων
- Αίτηση διόρθωσης εσφαλμένων στοιχείων
- Αίτηση αλλαγής στοιχείων λόγω αναγνώρισης τέκνου εκτός γάμου
- Αίτηση αλλαγής στοιχείων λόγω υιοθεσίας
- Διαγραφή από το Μητρώο Αρρένων λόγω αλλαγής φυσικής κατάστασης
- Πιστοποιητικό για τη μετεγγραφή στο Μητρώο Αρρένων
Η διαδικασία για την έκδοση του πιστοποιητικού
Για την είσοδο στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη η χρήση των κωδικών taxisnet. Ακολουθώντας τις οδηγίες, οι δημότες υποβάλλουν την αίτησή τους προς την αρμόδια διεύθυνση του Δήμου Αθηναίων και στη συνέχεια ενημερώνονται ηλεκτρονικά (μέσω της ψηφιακής τους θυρίδας) για τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματός τους. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, το πιστοποιητικό (ή έγγραφο) εκδίδεται ηλεκτρονικά.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr