Πόσο ξόδεψαν τα κόμματα για τις διαφημίσεις τους στις εκλογές;
Τον απολογισμό της διαφημιστικής τους δαπάνης, κατά την προεκλογική περίοδο για τις εκλογές του Μαΐου και Ιουνίου, κατέθεσαν τα κόμματα στη Βουλή.
Τον απολογισμό της διαφημιστικής τους δαπάνης, κατά την προεκλογική περίοδο για τις εκλογές του Μαΐου και Ιουνίου, κατέθεσαν τα κόμματα στη Βουλή.
Συγκεκριμένα, το ΠΑΣΟΚ φέρεται να δαπάνησε 2,3 εκατ. ευρώ για την προεκλογική του προβολή σε ραδιόφωνο, Τύπο και φυλλάδια. Επίσης, το μεγαλύτερο τμήμα του κονδυλίου αυτού, περί το 1 εκατ. ευρώ, διαχειρίστηκε η εταιρεία παραγωγής PLD plus του Διονύση Παναγιωτάκη για την παραγωγή των προεκλογικών σποτ.
Επιπλέον, αρκετά μικρότερο κονδύλι (1,7 εκατ. ευρώ) διέθεσε η ΝΔ για την προβολή της, κυρίως στον κυριακάτικο και ημερήσιο Τύπο, αλλά και για δαπάνες δημοσίων σχέσεων.
Τέλος, η προεκλογική δαπάνη του ΣΥΡΙΖΑ για την προβολή του στα μέσα ανέρχεται στις 519.000 ευρώ, ενώ πολύ λιγότερα δαπάνησαν ο ΛΑΟΣ (201.000), η Δημιουργία Ξανά (7.000 ευρώ) και το ΚΚΕ (2.000 ευρώ), κυρίως για την παραγωγή σποτ.
Πηγή: emea.gr
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr