Χρήστος Νικολόπουλος για Στέλιο Καζαντζίδη: Όταν αποφάσισε να ξανατραγουδήσει, του έδωσα το «Υπάρχω»
«Ο Μανώλης Χιώτης ήταν ο πιο μεγάλος δάσκαλος για τους "μπουζουξήδες". Μετέτρεψε το μπουζούκι από τρίχορδο σε τετράχορδο»
Για τον «δάσκαλο» Μανώλη Χιώτη, για τους τραγουδιστές που ξεχωρίζει, αλλά και για την επιστροφή του Στέλιου Καζαντζίδη με το τραγούδι «Υπάρχω» μίλησε ο Χρήστος Νικολόπουλος. «Από τότε που άρχισα να νιώθω άνθρωπος, αγαπούσα τη μουσική» είπε σε συνέντευξή του την Τρίτη (21/11)/
Μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «MEGA Καλημέρα», o συνθέτης, τραγουδιστής και δεξιοτέχνης του μπουζουκιού αναφέρθηκε στις δουλειές που έχει κάνει αλλά και στην πρώτη του επαφή με τη μουσική.
Για τον «δάσκαλο» Μανώλη Χιώτη, για τους τραγουδιστές που ξεχωρίζει, αλλά και για την επιστροφή του Στέλιου Καζαντζίδη με το τραγούδι «Υπάρχω» μίλησε ο Χρήστος Νικολόπουλος. «Από τότε που άρχισα να νιώθω άνθρωπος, αγαπούσα τη μουσική» είπε σε συνέντευξή του την Τρίτη (21/11)
Μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «MEGA Καλημέρα», o συνθέτης, τραγουδιστής και δεξιοτέχνης του μπουζουκιού αναφέρθηκε στις δουλειές που έχει κάνει αλλά και στην πρώτη του επαφή με τη μουσική.
«Έχω δουλέψει σαν κουρέας, ως αγρότης, ως λευκοσιδηρουργός και μάστορας σε ποδήλατα. Είχα πάει για 2-3 χρόνια σε μία σχολή ηλεκτρολόγων-μηχανολόγων. Πιάνουν τα χέρια μου, είμαι της μαστοριάς… Ο αδερφός μου ήταν γλεντζές. Έπαιζε ακορντεόν και μετά μπουζούκι, έτσι το ξεκίνησα. Πήγα σε μία σχολή για 5 μήνες και έκανα θεωρία μουσικής. Είχα γίνει εξπέρ» σημείωσε.
«Ο Μανώλης Χιώτης ήταν πραγματικός μάγκας»
«Ήταν ο πιο μεγάλος δάσκαλος για τους “μπουζουξήδες”. Μετέτρεψε το μπουζούκι από τρίχορδο σε τετράχορδο, έγραφε τραγούδια μέσα στην κατοχή. Όλοι οι “μπουζουξήδες” πάτησαν “πάνω” του, το ίδιο και εγώ. Ήταν πραγματικός μάγκας. Είχα τσακωθεί με τον αδερφό του και πήρε το μέρος μου, επειδή είχα δίκιο. Μου είχε χαρίσει ένα «κρεμαστάρι» για το μπουζούκι. Το έχω ακόμα και το χρησιμοποιώ», αποκάλυψε ο συνθέτης για τον Μανώλη Χιώτη.
Για την σύζυγό του και για την αγάπη του για το τραγούδι τόνισε: «Υπήρχαν τραγούδια που δεν τα πίστεψα και δεν ήταν να μπουν σε δίσκο μου. Είμαι λίγο μοναχικός, όταν συνθέτω. Ο πρώτος κριτής μου είναι η γυναίκα μου. Για να μελοποιήσω, έχω ένα δωμάτιο που κλείνομαι μέσα και έρχεται η έμπνευση. Ως σύζυγος δεν ήμουν κάλος, γιατί είχα δοθεί ολοκληρωτικά στη δημιουργία μου. ήμουν φιλόδοξος, ονειροπόλος. Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι «Το πιο παράξενο τραγούδι», είναι μία μικρή βιογραφία για έμενα».
«Ο Πασχάλης Τερζής είναι αδερφικός μου φίλος, από τους πιο ξηγημένους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Ήταν γενναία η απόφαση της Χαρούλας Αλέξιου να αποχωρήσει από το τραγούδι. Χρειαζόταν πολλή δύναμη. Η Νατάσα Θεοδωρίδου είναι εξαιρετική, ειδικά για το σήμερα είναι πολύ καλή. Ο Αντώνης Ρέμος είναι πολύ καλός μου φίλος. Η Πάολα θα μπορούσε να διαπρέψει την εποχή τη δική μας. Ο Στέλιος Ρόκκος ασχολείται με την ροκ μουσική, άλλα η χροιά του μπορεί να υποστηρίξει λαϊκά τραγούδια. Οι τραπερς μεταφέρουν πολλές φορές μηνύματα, άλλα τα τραγούδια τους έχουν υβριστικό περιεχόμενο» υπογράμμισε.
Τι είπε για τον Στέλιο Καζαντζίδη και την επιστροφή του στο τραγούδι μετά από χρόνια απουσίας
«Μετά από πολύχρονη απουσία του, όταν ο Στέλιος Καζαντζίδης αποφάσισε να ξανατραγουδήσει, του έδωσα το ”Υπάρχω”. Ήταν πιο μοντέρνο για την εποχή. Η Μελίνα Ασλανίδου είναι πολύ καλή τραγουδίστρια και πολύ καλή παρουσιάστρια. Καταλαβαίνω την Αθήνα Καμπάκογλου, γιατί έχασε κάτι που είχε δημιουργήσει η ίδια. Δεν μπορώ να ξέρω ποια είναι τα εσωτερικά θέματα της Αθήνας Καμπάκογλου και της ΕΡΤ», υπογράμμισε ο συνθέτης και τραγουδιστής.
Σύμφωνα με το newsbeast.gr, ο Χρήστος Νικολόπουλος σημείωσε: «Έχω αφιερώσει στη γυναίκα μου το ”Αγάπησε με”. Αποφεύγω να της το τραγουδάω, γιατί βάζει τα κλάματα. Πριν φύγει από τη ζωή ο Στέλιος Καζαντζίδης ζήτησε να με δει. Δεν πήγα και το μετανιώνω. Θα έλεγα στον Στέλιο Καζαντζίδη ότι τον αγαπώ όπως τον αγαπούσα».
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr