Τα Χριστούγεννα έφτασαν! Οι 10 δημοφιλέστερες διαφημίσεις για την έναρξη της πιο χαρούμενης γιορτής (φωτό-βίντεο)
Οι μεγάλες εταιρείες ανταγωνίζονται για να κερδίσουν τις καρδιές (και τα πορτοφόλια) των πελατών τους ...
Με λιγότερο από έξι εβδομάδες μέχρι τα Χριστούγεννα, η αντίστροφη μέτρηση έχει επίσημα ξεκινήσει, με όλες τις μεγάλες μάρκες να παρουσιάζουν τις εορταστικές τους διαφημίσεις.
Αυτές οι διαφημίσεις έχουν γίνει πλέον θεσμός τα τελευταία χρόνια και πολλοί τις θεωρούν ως την «εκκίνηση» για τις προετοιμασίες ή τον πανικό των Χριστουγέννων, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε μόλις στα μέσα Νοεμβρίου. Καθώς ετοιμαζόμαστε για την εορταστική περίοδο, ρίχνουμε μια γρήγορη ματιά στις φετινές διαφημιστικές καμπάνιες, καθώς ξεκινά η ετήσια «μάχη» των χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων.
John Lewis
Μια κοπέλα, η Σάλι, πέφτει σε μια κρεμάστρα ρούχων που θυμίζει τη σκηνή από το βιβλίο του Κ.Σ. Λιούις "Το Λιοντάρι, η Μάγισσα και η Ντουλάπα". Αντί όμως να βρει τη Νάρνια, καταλήγει στο John Lewis. Μέσα από οικογενειακά flashbacks, βλέπουμε πόσο πολύ αγαπά την μεγαλύτερη αδερφή της, της οποίας το δώρο έχει αφήσει να αγοράσει την τελευταία στιγμή. Spoiler: Όπως θα περίμενε κανείς σε μια διαφήμιση για κατάστημα, βρίσκει το τέλειο δώρο.
Το κατάστημα, διάσημο για τις διασκευές τραγουδιών στις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις του, παρουσιάζει μια νέα διασκευή μέσω διαγωνισμού στο TikTok για την ανάδειξη νέου καλλιτέχνη. Η διασκευή θα παρουσιαστεί ανήμερα των Χριστουγέννων και θα κυκλοφορήσει από τη δισκογραφική BMG.
Waitrose
Μια διαφήμιση με αίσθηση whodunnit («ποιος το έκανε») - αυτή η παραγωγή μεγάλου προϋπολογισμού περιλαμβάνει πλήθος cameo από διάσημους, πολύπλοκη πλοκή και όχι ένα, αλλά δύο μέρη. Στην ομάδα ηθοποιών συμμετέχουν ο κωμικός Τζο Γουίλκινσον, η σταρ του *Fleabag* Σιάν Κλίφορντ και ο Μάθιου Μακφάντιεν από το Succession. Το θέμα περιστρέφεται γύρω από την αναζήτηση του δράστη που έκλεψε ένα «παγωμένο γλυκό».
Όντας Χριστούγεννα, όπου οι εντάσεις παραδοσιακά κορυφώνονται, ο καθένας έχει λόγο να είναι ύποπτος. Ο ένοχος δεν θα αποκαλυφθεί μέχρι την κυκλοφορία του δεύτερου μέρους της διαφήμισης, ενώ δραστηριότητες στον σταθμό King's Cross, στα καταστήματα και στα social media κρατούν την «έρευνα» ζωντανή.
Sainsbury's
Η Sainsbury's παρουσιάζει μια μεγαλειώδη διαφήμιση, επιστρατεύοντας έναν αγαπημένο χαρακτήρα του Ρόαλντ Νταλ - τον ΜΦΓ (Μεγάλο Φιλικό Γίγαντα) - που ταξιδεύει στη χώρα με μια υπάλληλο του σούπερ μάρκετ, τη Σόφι (η οποία, ευχάριστα, είναι πραγματική υπάλληλος του καταστήματος), αναζητώντας τις τέλειες χριστουγεννιάτικες λιχουδιές.
Marks & Spencer (M&S)
Η Ντον Φρεντς επιστρέφει ως ο εαυτός της αλλά και ως μια «χριστουγεννιάτικη νεράιδα». Με λίγη μαγεία, ανανεώνει το σπίτι της και τον εαυτό της για μια εορταστική βραδιά. Η Ντον Φρεντς, που έχει συνδέσει το όνομά της με τα Χριστούγεννα μέσω της σειράς The Vicar Of Dibley, γίνεται η τέλεια οικοδέσποινα.
Η καμπάνια περιλαμβάνει έξι διαφημίσεις, που θα προβάλλονται μέχρι την Πρωτοχρονιά, βασισμένη στην ιδέα ότι δεν μπορείς να έχεις ποτέ αρκετή δόση από κάτι καλό.
Lidl
Αυτή η διαφήμιση παίζει με το συναίσθημα: ένα κοριτσάκι εμπνέεται να κάνει δώρο σε ένα αγόρι που δεν φαίνεται να έχει τίποτα, αφού μια ηλικιωμένη της δίνει μαγικές καμπανούλες. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο βραβευμένος με Όσκαρ Τομ Χούπερ (The King's Speech), ενώ CGI χαρακτήρες, όπως ένας ρακούν και ένας γιγάντιος άνθρωπος από τζίντζερ, προσθέτουν δράση γύρω από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι.
Το μήνυμα είναι η σημασία του να δίνουμε, με το Lidl να επαναφέρει την πρωτοβουλία «τράπεζες παιχνιδιών» για να συγκεντρωθούν πάνω από 100.000 δώρα για παιδιά που ίσως δεν λάβουν τίποτα φέτος.
Aldi
Ο Κέβιν το Καρότο επιστρέφει για ένατη χρονιά, προσπαθώντας να σώσει το πνεύμα των Χριστουγέννων από μια ομάδα «σκληροπυρηνικών» κακοποιών. Με αφήγηση από τον ηθοποιό Τζιμ Μπρόντμπεντ, ο Κέβιν ξεπερνά μια σειρά προκλήσεων, από φούρνους μέχρι χιονισμένα βουνά, για να φέρει τη μαγεία των Χριστουγέννων.
Οι θαυμαστές μπορούν να αγοράσουν λούτρινα του Κέβιν, ενώ φέτος προστίθενται και λούτρινα «κακοποιοί» στην γκάμα.
Morrisons
Ένα τραγούδι και χορευτικό από τους «τραγουδιστούς φούρνους γάντια» της Morrisons, που ερμηνεύουν το You Give A Little Love από το Bugsy Malone. Η ηχογράφηση έγινε στο θρυλικό Abbey Road Studios με χορωδία 26 υπαλλήλων της αλυσίδας, υπό τη σκηνοθεσία του Μάικλ Γκρέισι (The Greatest Showman).
Asda
Η Asda επιλέγει ένα πλήθος νάνων που προετοιμάζουν το κατάστημα για τα Χριστούγεννα. Παρά τον «κίνδυνο» οι νάνοι να γίνουν ενοχλητικοί, η διαφήμιση αποφεύγει την υπερβολή χάρη στις καλές ερμηνείες των ανθρώπινων χαρακτήρων, Μάγκι και Μπιλ.
Όπως κάθε μεγάλη καμπάνια, οι νάνοι είναι διαθέσιμοι σε χριστουγεννιάτικες εκδοχές για αγορά.
Tesco
Με επίκεντρο την παράδοση, η Tesco παρουσιάζει έναν άνδρα που τιμά τη γιαγιά του φτιάχνοντας πιπεράτα μπισκότα τζίντζερ, όπως εκείνη. Από τα μαλλιά του μέχρι τα χριστουγεννιάτικα φώτα, το τζίντζερ «κατακλύζει» την καθημερινότητά του. Στο τέλος, μαζί με τον παππού του, δημιουργούν ένα σπίτι από μπισκότο τζίντζερ για να το αποκαλύψουν στην οικογένεια.
Greggs
Η πιο απροσδόκητη διαφήμιση έρχεται από την Greggs, που επιστρατεύει τη Νιτζέλα Λόσον. Η διάσημη σεφ παρουσιάζει με ενθουσιασμό τις εορταστικές πίτες της αλυσίδας, περιτριγυρισμένη από καφέδες και λιχουδιές.
Η συνεργασία φαίνεται να είναι επιτυχημένη, καθώς οι πωλήσεις της αλυσίδας σημείωσαν άνοδο, ενώ η Greggs συνεχίζει να επεκτείνεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ακολουθήστε το eirinika.gr στο Google News για ενδιαφέρουσες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις του eirinika.gr